Heitelkääpä tulosveikkauksia! Itse uskon, että leijonat oppi eilisestä ja pistää tänään venäjän tiukoille. Leijonille 4-3 jatkoajalla.
Suomi-Venäjä
6
187
Vastaukset
- IsompiPäällikkö
"On aika hävitä, on aika itke ja on aika hävetä" -Itku
Selkäsauna on edessä ja alkulohkoon jäädään. Kiitos itkun. - saksankaato
Saksapeli alkaa olla pakkovoiton paikka. Viisi peliä jäljellä ja neljä voittoa tarvitaan.
- Nashville fani
Suomi voittaa Saksan 3-1, koska nyt on Rinne maalissa. Venäjä pelikin olisi ollut tiukempi jos Pekka olisi ollut pitämässä joukkuetta pystyssä. Nollapelikin voi tulla, mutta se on vaikeaa oli vastassa kuka tahansa ja siksi laitoin yhden maalin Saksalle. Venäjä pelissä viimeinen erä oli ihan hyvä ja uskon, että nämä keskikokoiset lätkämaat voitetaan.
- karkeeta
Saksa voittaa 3-1 ja se on sitten sitä myöten selvä. Nämä karkelot.
- Päällikkö
Kyllä tässä alkaa usko leijonia kohtaan pikkuhiljaa hiipua vaikkakin venäjä pelissä pientä parannusta näkyikin. Näkyipä pelissätosin tämä leijona joukkueen kokemattomuus, esim. Palola tyri muutaman kerran siihen malliin mihin tällä tasolla ei todellakaan ole varaa. Ja sitten tämä sählinki jormakka accidentin jälkeen.. Kyllä tuollaisessa tilanteessa pitäisi pystyä jatkamaan pelaamista. Kyllä se kokemattomuus vaan näkyy. Nyt jokisen, karalahden, konnan yms. kokeiden pelaajien on näytettävä todellista esimerkkiä ja johdattaa leijonat tästä ylöspäin.
- Suomi33
Suomi voittaa vielä nää kisat .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293255- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101235- 581011
- 711008
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu183972olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹77827