Hei,
omistan matkakortin ja osaan sen kyllä leimata, mutta en ole koskaan ymmärtänyt mitä varten junissa on ne oranssit vanhanaikaiset leimauslaitteet? Selvästi paperilipuille tarkoitettu, mutta olen kuvitellut että sillä paperilipulla saa matkustaa heti kun sen on ostanut konduktööriltä ei tarvisi leimata? Miksi se pitäisi leimata, siinähän lukee voimassaoloaika?
Voiko joku valistaa tuon oranssin laitteen käyttötarkoituksesta?
Oheisessa videossa tällainen laite:
https://www.youtube.com/watch?v=V9vRzhe6hik
Oranssi leimauslaite Helsingin lähijunissa?
2
180
Vastaukset
- maisteriäo163
Mieti sitä tyhjäpää.
- P e n t t i
Viime kesänä oli erikoinen tapahtumasarja ja ajoin siitä syystä junalla oikein pitkästä aikaa.
Ei mikään niin huono kokemus sinänsä. Minun tarvitsi vain istua ja kiinnittää turvavyö. Konduktööri kiersi ja kävi kysymässä matkalippua, jonka esitin. Lippua ei tarvinnut tosiaankaan leimata missään itse, vaan konduktööri laittoi itse siihen jonkun merkinnän sellaisellä pienellä valkosipulinpuristimen näköisellä laitteella.
En ymmärrä miksi maksavana asiakkaana matkustajan pitäisi itse leimailla tai merkkailla matkalippuja. En ainakaan itse suostuisi tuollaiseen simputukseen.
Tarjoilukärryn valikoima oli aika suppea eikä edes tuo pieni valikoima kuulunut matkalipun hintaan. Siitä iso miinus, mutta uskon, että Vee-R ottaa tästä kehitysvinkin palveluunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233