Laitanpa tänne kun tuntui, että tarpeellista meille kaikille.
Älkää sentähden lausuko mitään tuomiota, ennenkuin aika on, ennenkuin Herra tulee, joka myös on saattava valoon pimeyden kätköt ja tuova ilmi sydänten aivoitukset; ja silloin kukin saa kiitoksensa Jumalalta.
"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.
sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan.
Mutta istuttaja ja kastelija ovat yhtä; kuitenkin on kumpikin saava oman palkkansa oman työnsä mukaan.
Sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa.
Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
Sen tähden sinä, oi ihminen
Tuomiolla
2
<50
Vastaukset
- Tuomiolla
Aiheena hakukoneessa oli tuomiot ja tällaista tietoa tuli.
- Siinä totuus
'Sillä kaikkien meidän pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa.
Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16010604
Lauri Tähkä raiskasi naisen
Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k2064475KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt333485Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti
Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.462472Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?
Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?741503Jos merkitsen sulle jotain
Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman69961Leikki-ikäinen lapsi kuollut Joensuussa
kirjoitti Iltalehti verkkosivuilla, että syyllinen on toinen vanhempi ja huoltaja. Karmeaa. Pitäisi sosiaalityöntekijöid6877Porkka jaksaa jatkaa pridekeskustelujaan somessa
Kyllä vetää tiukille pridepuheen pitämisen jälkeenkin. Kuinka ihminen voikaan olla noin huomion hakuinen? Somekanavilla117788Tekisi mieli muuttaa
Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.133784En unohda sinua koskaan
Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht44776