Vinkkejä trollaukseen?

aloittelija

Kyselin tätä jo joskus nuorten pulinapalstalla ja sainkin muutaman ihan hyvän vastauksen, mutta jospa täältä löytyisi todellisia ammattilaisia vastaamaan.

Kysymys siis kuuluu, voisitteko antaa vinkkejä aloittelevalle trollaajalle. Ei trollivastauksia, kiitos!

47

187

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole kokemusta

      No sitä ainakin, että ei kannata työntää lusikoita perseeseen.

      • aloittelija

        Luuletko olevasi muka hauska?


    • sssjkeppo

      suosittelen ottamaan yhteyttä lääkäriin, sinulla on etukohdunkaulanrauhassyöpä.

      • aloittelija

        Etkö parempaa tosiaan keksinyt.


    • sinappia1

      Saisko olla sinappia?

      • aloittelija

        Kiitos ei. Mikäköhän trolli sinäkin luulet olevasi?


      • Jos edes vähän?
        aloittelija kirjoitti:

        Kiitos ei. Mikäköhän trolli sinäkin luulet olevasi?

        Oletko varma? Entäs jos ihan vähän saisi olla, sinappia siis?


      • Sinappia kiitos:.
        Jos edes vähän? kirjoitti:

        Oletko varma? Entäs jos ihan vähän saisi olla, sinappia siis?

        .

        "Mutta ei majoneesia"

        .


      • aloittelija
        Sinappia kiitos:. kirjoitti:

        .

        "Mutta ei majoneesia"

        .

        Joopa joo.


      • Sinappimies
        aloittelija kirjoitti:

        Joopa joo.

        Joo, joo, rohkeesti vaan!


    • aloittelija

      Ei trolleja, kiitos! Ei varsinkaan noin paskoja!

    • KaikillakoNBT?

      Huomasin hiljattain, että itselläni on harvinainen NBT-oireyhtymä. Tulee sanoista natural born troll, jolloin yhtään provosoivan vastauksen antaminen mihinkään on lähes mahdotonta.
      Eipä tuohon voi juuri muuta neuvoa, kuin että yrittää välttää niitä samoja typeryyksiä joihin täällä aina amatöörit sortuu, viimeisin buumi taitaa olla joku grilli,sinappi,makkara jne...
      Aloitteleva trolli suuntaa esim. uskontopalstalle, niillehän varmaan uppoaa ihan mikä vaan.
      Uskontopalstan jälkeen voi erikoistua esim. jonkun tieteenalan trollaamiseen, mutta se vaatii jo asiaan perehtymistä.

      • NBT-sinappi

        Saisko olla sinappia? Tai ehkä vähän makkaraa?


      • juo kusta

        Heh, vai amatöörit? Noh, ne on ainakin sun ihonalle päässy ja eikös se ole, mistä tässä on kysymys? ;)


    • p<fsjbg<odsdbg<sdjgo

      Hyvä trolli vaatii hiukan asiantuntemusta aiheesta jota käsitellään. Eli hyvässä trollissa on faktaa, tarkkaa näkemystä ja fiktiota sekaisin. Mausteena hiukan toisten käsitysten mollaamista, väheksyntää, virheisiin tarttumista ja omien käsitysten liioittelua,esiinnostoa ja parempana pitämistä.
      Sitten vielä jos on saanut jonkun väittelykoukkuun niin ripaus solvausta, aggressiiviisuutta ja nimittelyä.
      Siitä se lähtee..
      lopuksi kannattaa vielä mainita ettei pidä unohtaa vetää homokorttia,natsikorttia,kukkahattutätikorttia,pappabetalar korttia,ikärasismikorttia jne. keskusteluun mukaan.

      • summer day

        Vinkkejä trollaukseen kysyi "aloittelija". Tosi hyviä vinkkejä sinulta. Otit monta asaa esille, miten voi trollata. Sinulta hyvä mielipide. Tuskin kukaan on parempi neuvoja trollaamisesta kuin sinä. Mieliåpiteesi oli vakuuttava.


      • fgvhjknlijgfcb
        summer day kirjoitti:

        Vinkkejä trollaukseen kysyi "aloittelija". Tosi hyviä vinkkejä sinulta. Otit monta asaa esille, miten voi trollata. Sinulta hyvä mielipide. Tuskin kukaan on parempi neuvoja trollaamisesta kuin sinä. Mieliåpiteesi oli vakuuttava.

        Totta tosiaan. Kehuminen ja ylistäminen on trollauksen jaloin muoto. Oikein suoritettuna kohde ei edes huomaa olevansa kohde ja trolli voi elää pitkiäkin aikoja,tuoden kerta toisensa jälkeen elämyksiä luojilleen.

        Yksi mielenkiintoinen trollitapa on siansaksa trolli. Eli häiritään mielenkiintoisia keskusteluja päättömillä välikommenteilla, aiheeseen kuulumattomilla linkeillä jne.

        Sitten on vielä ehkä kaiken pahin eli profeetta trolli. Hengellistä paatosta maailman lopusta , luoja armosta ja kaikesta sellasesta. Tällä saa bannin paikasta kuin paikasta alle aikayksikön.


      • treenitrolli
        fgvhjknlijgfcb kirjoitti:

        Totta tosiaan. Kehuminen ja ylistäminen on trollauksen jaloin muoto. Oikein suoritettuna kohde ei edes huomaa olevansa kohde ja trolli voi elää pitkiäkin aikoja,tuoden kerta toisensa jälkeen elämyksiä luojilleen.

        Yksi mielenkiintoinen trollitapa on siansaksa trolli. Eli häiritään mielenkiintoisia keskusteluja päättömillä välikommenteilla, aiheeseen kuulumattomilla linkeillä jne.

        Sitten on vielä ehkä kaiken pahin eli profeetta trolli. Hengellistä paatosta maailman lopusta , luoja armosta ja kaikesta sellasesta. Tällä saa bannin paikasta kuin paikasta alle aikayksikön.

        Hauska trollaustapa on myös se että osallistuu pitkiin ketjuihin jonkun keskustelijan nimimerkillä ja kirjoittaa hieman asian vierestä. Sitten alkaa nimimerkin varastelukohtaus :-)

        Onhan näitä.

        Pakko tunnustaa tai olen jo tunnustanut.
        Liikenne palstalla oli puolivuotta sellanen nimimerkki kun "Siiv Ari" joka kirjoitti lähes jokaiseen ketjuun "Penis." .
        Huomasin tämän ja pakkohan oli kerran vastata "muuten ihan asiallinen kommentti, mutta ei liity millään tavalla aiheeseen".
        Kerta ei jäänyt viimeiseksi hihihiii :-)

        Nyt on lopettanut ja samoin minä. Trolli sai kilpailijan ja sitkeän sellaisen.


      • summer däy
        treenitrolli kirjoitti:

        Hauska trollaustapa on myös se että osallistuu pitkiin ketjuihin jonkun keskustelijan nimimerkillä ja kirjoittaa hieman asian vierestä. Sitten alkaa nimimerkin varastelukohtaus :-)

        Onhan näitä.

        Pakko tunnustaa tai olen jo tunnustanut.
        Liikenne palstalla oli puolivuotta sellanen nimimerkki kun "Siiv Ari" joka kirjoitti lähes jokaiseen ketjuun "Penis." .
        Huomasin tämän ja pakkohan oli kerran vastata "muuten ihan asiallinen kommentti, mutta ei liity millään tavalla aiheeseen".
        Kerta ei jäänyt viimeiseksi hihihiii :-)

        Nyt on lopettanut ja samoin minä. Trolli sai kilpailijan ja sitkeän sellaisen.

        Toisen vapaata nimmaria varastamalla, lainaamalla saa aikamoisen kaaoksen aikaan, kun kirjoittaa asian vierestä. Sinä lopetit, kun olet huonokuntoinen sohvaperuna, joka makaa sohvalla kaukosäädin kädessä, televisiota katsellessa. Olet onneton luuseri.


      • Penis.
        summer däy kirjoitti:

        Toisen vapaata nimmaria varastamalla, lainaamalla saa aikamoisen kaaoksen aikaan, kun kirjoittaa asian vierestä. Sinä lopetit, kun olet huonokuntoinen sohvaperuna, joka makaa sohvalla kaukosäädin kädessä, televisiota katsellessa. Olet onneton luuseri.

        Tavoitteeni vain täyttyi, ei muuta. ;-)


      • summer day
        Penis. kirjoitti:

        Tavoitteeni vain täyttyi, ei muuta. ;-)

        Otan mielelläni kakkoseen. Olen myös kova poika imemään, saan usein kehuja taidoistani.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Otan mielelläni kakkoseen. Olen myös kova poika imemään, saan usein kehuja taidoistani.

        Lainasit nimmariani, senkin pöljä. En ota kakkoseen, kolmoseen, enkä neloseen. Jos imen, niin imen mehut pillillä trippimehupurkista. Voihan jänis, vai oliko se, No, oli mikä oli.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Lainasit nimmariani, senkin pöljä. En ota kakkoseen, kolmoseen, enkä neloseen. Jos imen, niin imen mehut pillillä trippimehupurkista. Voihan jänis, vai oliko se, No, oli mikä oli.

        Olen yksinkertainen kaveripoika, käyn klassista itsekeskustelua mielikuvitusystävieni seurassa.
        Viihdyn homojen ja transujen seurassa, koska olenhan itsekkin sellainen.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Olen yksinkertainen kaveripoika, käyn klassista itsekeskustelua mielikuvitusystävieni seurassa.
        Viihdyn homojen ja transujen seurassa, koska olenhan itsekkin sellainen.

        Lainasit nimmariani. En ole.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Lainasit nimmariani. En ole.

        Onko täällä yksityinen tappelu itsensä kaolenssa vai saako muutkin osallistua?
        En ime enkä roiski rinnoille mutta olen kova poika pakoputkessa.


      • summer däy
        summer day kirjoitti:

        Onko täällä yksityinen tappelu itsensä kaolenssa vai saako muutkin osallistua?
        En ime enkä roiski rinnoille mutta olen kova poika pakoputkessa.

        Lainasit nimmariani taas. Pakoputken vaihto onnistuu heittämällä sekä myös muut auton huoltoon liittyvät asiat.


      • summer day
        summer däy kirjoitti:

        Lainasit nimmariani taas. Pakoputken vaihto onnistuu heittämällä sekä myös muut auton huoltoon liittyvät asiat.

        Autoasiat autopalstalle, suomi suomalaisille ,trolli trolleille.


      • summer däy
        summer day kirjoitti:

        Autoasiat autopalstalle, suomi suomalaisille ,trolli trolleille.

        Ruoka ruokapalstalle, homostelu seksuaalivähemmistöpalstalle, Suomi suomalaisille ja trolli trolleille.


      • summer day
        summer däy kirjoitti:

        Ruoka ruokapalstalle, homostelu seksuaalivähemmistöpalstalle, Suomi suomalaisille ja trolli trolleille.

        Kaikki fetissileikit on kivoja, pidän nakuilusta, erityisesti käsiraudoilla juhannuskoivuun sitomisesta ja ruoskinnasta. Olen luontoihminen.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Kaikki fetissileikit on kivoja, pidän nakuilusta, erityisesti käsiraudoilla juhannuskoivuun sitomisesta ja ruoskinnasta. Olen luontoihminen.

        Pidän varsinkin pissa ja kakkaleikeistä. Ulostan joka lauantai kylpyammeeseen ja piehtaroin siinä. Tulen sinäkin mukaan.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Pidän varsinkin pissa ja kakkaleikeistä. Ulostan joka lauantai kylpyammeeseen ja piehtaroin siinä. Tulen sinäkin mukaan.

        Varastit nimimerkkini olet trolli! Sitä paitsi en pidä kakkaleikeistä vaan pojista.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Pidän varsinkin pissa ja kakkaleikeistä. Ulostan joka lauantai kylpyammeeseen ja piehtaroin siinä. Tulen sinäkin mukaan.

        Lauantaina lämmitetään sauna ja pestään mulkut ja lotukat puhtaaksi. Ja jos ilmat sallii niin pistetään taas kanankoipia, makkaraa, vihanneksia, salaatttia ja kylkeä grilliin. Siemaillaan hieman raikasta roseviiniä.


      • summer däy
        summer day kirjoitti:

        Lauantaina lämmitetään sauna ja pestään mulkut ja lotukat puhtaaksi. Ja jos ilmat sallii niin pistetään taas kanankoipia, makkaraa, vihanneksia, salaatttia ja kylkeä grilliin. Siemaillaan hieman raikasta roseviiniä.

        Mikä on lotukka? Ei semmosta ole olemassakaan. Haiskahtaa trollilta koko juttu.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Lauantaina lämmitetään sauna ja pestään mulkut ja lotukat puhtaaksi. Ja jos ilmat sallii niin pistetään taas kanankoipia, makkaraa, vihanneksia, salaatttia ja kylkeä grilliin. Siemaillaan hieman raikasta roseviiniä.

        Ei tule onnistumaan onnettomilta, jotka nimmariani lainaavat. Roseviininne kaadan jorpakkoon. Kanankoivet ja makkarat heitän lokeille. Saunapuut kastelen vedellä ettei saunanlämmitys onnistu. Toivottavasti lauantaista tulee kolea ja sateinen.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Ei tule onnistumaan onnettomilta, jotka nimmariani lainaavat. Roseviininne kaadan jorpakkoon. Kanankoivet ja makkarat heitän lokeille. Saunapuut kastelen vedellä ettei saunanlämmitys onnistu. Toivottavasti lauantaista tulee kolea ja sateinen.

        Varokaa halpoja kopioita. palsta on täynnä vääriä profeettoja. MINÄ olen summer day ja kiellän teitä varastamasta nimimerkkiäni.


      • ???.................
        summer day kirjoitti:

        Varokaa halpoja kopioita. palsta on täynnä vääriä profeettoja. MINÄ olen summer day ja kiellän teitä varastamasta nimimerkkiäni.

        Tuliko asia selväksi?


      • summer day
        ???................. kirjoitti:

        Tuliko asia selväksi?

        Häh? Mikä on asian ydin?


      • Summer däy
        summer day kirjoitti:

        Häh? Mikä on asian ydin?

        MINÄ olen kaiken ydin.


      • summer day
        Summer däy kirjoitti:

        MINÄ olen kaiken ydin.

        Ei vaan MINÄ siis MINÄMINÄMINÄ. SINÄ siis SINÄ olet vain surkea kopio. Varas ja trolli. Minä olen aito ja ehta.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Ei vaan MINÄ siis MINÄMINÄMINÄ. SINÄ siis SINÄ olet vain surkea kopio. Varas ja trolli. Minä olen aito ja ehta.

        Juu täysin aitoa. Ihan täyttä ja ehtaa p....


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Juu täysin aitoa. Ihan täyttä ja ehtaa p....

        Käytsä usein täällä?


      • entäs sitten
        summer day kirjoitti:

        Käytsä usein täällä?

        Joo.


      • summer day
        summer däy kirjoitti:

        Ruoka ruokapalstalle, homostelu seksuaalivähemmistöpalstalle, Suomi suomalaisille ja trolli trolleille.

        Muutaman tunnin olin poissa ja paljon on ehtinyt tapahtua. Hämmästyttävän suosittu palsta, ottaen huomioon että aloituksia koko palstan historian aikana kokonaiset kaksi sivua.

        Sitä vaan ihmettelen miksi käyttämäni nimimerkki on niin suosittu?


      • Summer tray
        entäs sitten kirjoitti:

        Joo.

        Kauniita ilmoja pidellyt....


      • kuin yllätys
        summer day kirjoitti:

        Muutaman tunnin olin poissa ja paljon on ehtinyt tapahtua. Hämmästyttävän suosittu palsta, ottaen huomioon että aloituksia koko palstan historian aikana kokonaiset kaksi sivua.

        Sitä vaan ihmettelen miksi käyttämäni nimimerkki on niin suosittu?

        Kyllähän tämä vähän yllätyksenä tuli. Olisiko lyhyt, iskevä ilmaisu mielipiteissä ja huumoria. Aika lennokasta menoa, ei mitenkään kaavoihin kangistunutta. Eikä vakavaa.


      • super ray
        Summer tray kirjoitti:

        Kauniita ilmoja pidellyt....

        Itse asiassa ei. Epävakaista tuulta ja sadetta...


      • alkup. summer day
        super ray kirjoitti:

        Itse asiassa ei. Epävakaista tuulta ja sadetta...

        Älä valehtele. Johtuu sinun kielteisestä asenteesta. Ei siellä mitään epävakaista ole eikä sadetta. Auriko paistaa. Tarkista ja päivitä asenteesi viruksien varalta,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      155
      6469
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3888
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2005
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1508
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe