Bushmannin uusimmat profetiat

Jälleen Jumala puhutteli minua voimallisesti ja näinpäs minä Jullen välimiehenä toimitan yläkerran Isännän viestit teille luotettavasti, kuten tähänkin asti.

Kuten olette huomanneet, jokainen Jumalalta saamani profetia on toteutunut täsmällisesti, 100 % tarkkuudella, toisin kuin amerikkalaisten henkisesti vinksahtaneiden kotiäitien ja muiden lahkorikollisten, niin minun välittämiini viesteihin voi luottaa.

Jumala ilmaisi tarkennuksen tulostaan ja maailmanlopusta. Ei ole tulossa, ainakaan toukokuussa, eikä kesäkuussa, eikä heinäkuussa ja elokuussa ei ainakaan.

Ketään ei myöskään tempaista ja samoin ihmeparantumiset ovat nyt kortilla, eli niitä on turha odottaa.

Maanjäristyksiä saattaa sattua, kun nuo mannerlaatat on kuulemma Jumalankin mielestä niin arvaamattomia ja saattaa vaikka joku tulivuori hieman sylkäistä tuhkaakin taivaalle, mutta Jumala on ilmeisen savolaishuumorin ystävä, kun jatkoi, että suattaapi olla myös tapahtumattakin nämä asiat, eli Comme Ci, Comme Ça.

Lisäksi Jumala pyysi ilmoittaa, että ottakaa vain niitä asuntolainoja ja autolainoja entiseen malliin, vaikka 20-30 maksuaikaa, että ei ole kuulemma paluulla vielä kiirettä, vaan nyt on Taivaassa ihan muut hommelit käynnissä.

Jumala vielä paljasti, että kesästä saattaa tulla oikein lämmin, tai sitten ei tule.

Samoin syksy saattaa olla lämmin ja jos kesä on oikein kylmä, saattaa kylmempikin syksy tuntua lämpimältä.

Joten paljon oli Jumalalla taas minulle asiaa ja veikkaanpa, että jälleen keraan jokainen osio profetiasta osuu napakymppiin, eli etenkin tuo, että Herra Yläkerran Isäntä jättää tulematta takaisin osan hartaista toiveista huolimatta.

Jumala on puhunut, joten pulinat pois.

27

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai niin ja Jumala pyysi ilmoittaa, että jos ette usko profetioitani, niin rukoilkaa kaikki, jokainen adventisti ja siihen Alex.kasi päälle ensi sapattina oikein koko sydämestänne Kristuksen pikaista paluuta koko pyhä sapatti aamusta iltaan, niin jos syvässä uskossa lausutusta rukouksesta huolimatta ketään ei näy takaisin, niin Bushmanni on kuulemma silloin todistanut profeetallisuutensa oikein täydellisesti.

      Joten jokainen Suomen adventisti rukoilee koko tulevan sapatin syvässä uskossa pikaista paluuta, jotta nähdään, että olenko oikeassa?

      Profeetan haastaminen on helppoa kuin heinänteko, joten kaikki vaan sormet ristiin ja rukousta Yläkertaan!

    • Pyh!

      Rienauksesi vain saa Kristuksen tulemaan nopeammin. Ehkä jo huomenna sinä palat helvetissä!

      • >> Rienauksesi vain saa Kristuksen tulemaan nopeammin. Ehkä jo huomenna sinä palat helvetissä! >>>

        Oi kuinka ihanan kristillistä!

        No minulle Jumala sanoi, että kiirettä ei ole, niin huomenna nähdään, että kumpi on Jumalan puolella enemmän.


      • "Rienauksesi vain saa Kristuksen tulemaan nopeammin. Ehkä jo huomenna sinä palat helvetissä!"

        Ja pyh! Pyh!!
        Pahuutta maailma on ollut täynnä monasti ja Herra pitkämielisyydessään toivoo hänen HYVYYTENSÄ saavan aikaan muutoksia.
        Hän viivyttää tuloaan vaikkapa vain yhden melkein pelastuneen takia.

        JOUDUTTAVA TEKIJÄ Kristuksen paluuta ajatellen on kristittyjen muuttuminen rakkaudentäyteisiksi armahtajiksi.
        Kun kaikki ovat rakkaasti ja vakuuttavasti saaneet kuulla, että Jumala on täynnä laupeutta, vailla tuomitsemishaluja - silloin joutuu Kristuksen tulemus.

        Mitä tulee rienaamisiin, niin Kristus kyllä kestää sen, ei sen vuoksi tänne tule, rankaisemaan . . .
        Kristus itse vakuuttaa seuraavaa:

        Matteus 12:31-32a :
        Sen tähden sanon teille: jokainen synti ja herjaus tullaan antamaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen herjaamista ei anteeksi anneta.
        Joka sanoo jotakin Ihmisen Poikaa vastaan, hänelle annetaan anteeksi,

        antti


      • voi sinua pyh
        bushmanni kirjoitti:

        >> Rienauksesi vain saa Kristuksen tulemaan nopeammin. Ehkä jo huomenna sinä palat helvetissä! >>>

        Oi kuinka ihanan kristillistä!

        No minulle Jumala sanoi, että kiirettä ei ole, niin huomenna nähdään, että kumpi on Jumalan puolella enemmän.

        Niin kyllä pyh on nyt ihan pihalla noissa kommenteissaan - on kai lopen kyllästynyt noihin teidän herjoihinne, mikä ei tosin anna hänelle minkäänlaista oikeutta olla samanlainen ihmisten tuomitsija kuin esimerkiksi sinä.


    • Missä vika piilee

      bushmanni(12.5.2014 17:430 ):
      Kuten olette huomanneet, jokainen Jumalalta saamani profetia on toteutunut täsmällisesti, 100 % tarkkuudella, toisin kuin amerikkalaisten henkisesti vinksahtaneiden kotiäitien ja muiden lahkorikollisten, niin minun välittämiini viesteihin voi luottaa. "

      No voi voi. Kun tietää että bushmannin lapsuuskoti oli adventisti-koti ja kun lukee bushmannin kirjoituksia "lahkorikollisista" .. niin alkaa TODELLA ihmetyttämään ?? miehen puheet vain tulevat korskeimmiksi ja korskeimmiksi ja ääni Jumalaa pilkatessa senkun kovenee, oma kehu alkaa haista jo Helsinkiin asti .

      • >>> No voi voi >>

        Eikös tämä olekaan hyvä uutinen, että maailmanloppu ei ole tulossa? Ei kai vain rakas Alex... anteeksi nimimerkki "missä vika piilee" ole maailmanlopun kuolaajien seurakunnan jäsen?

        Kyllä luulisi jokaisen uskovaisen olevan onnesta soikeana, kun minun profetioitani, todellisia Jumalan profetioita lukemalla selviää, että voitte nukkua yönne rauhassa ja elää elämäänne rauhassa, sillä maailmanloppu ei ole tulossa, eikä mikään muukaan vastaava asia.

        > Kun tietää että bushmannin lapsuuskoti ja plå plå plå >>>

        Eikös sinulla tosiaankaan ole mitään muuta mussutettavaa kuin minusta, minusta, minusta ja vielä kerran minusta?

        Kokeile edes yksi viesti kirjoittaa ilman minun mainitsemistani, vai onko liian vaikeaa?

        Mitäpä jos keskusteltaisiin minun profetioistani, jotka ovat olleet täysin oikeassa koko ajan ja ovat sitä myös huomenna, ylihuomenna ja tulevaisuudessa.

        >>> miehen puheet vain tulevat korskeimmiksi ja korskeimmiksi ja ääni Jumalaa pilkatessa senkun kovenee >>>

        Miten minä Jumalaa pilkkaan?

        Olen kertonut teille Jumalan ajatuksia ja ne ovat kaikki osuneet täysin oikeaan!

        Olen profetioinut, että Jumala ei tule takaisin, eikä maailmanloppua tule ja juuri näin on tapahtunut.

        Sitten on lahkoja, jotka ennustavat profeetoillaan, että maailmanloppu tulee ehkä jo huomenna ja Kristus liihottaa pilvistä takaisin, mutta kun tätä ei tapahdu, niin eikös se ole jumalanpilkkaa pahimmasta päästä?

        Adventtikirkko julistaa pikaista paluuta ja on julistanut jo kohta 200 vuotta, eikä mitään ole tapahtunut, niin se on jumalanpilkkaa jos mikä.


      • Modus operandisi
        bushmanni kirjoitti:

        >>> No voi voi >>

        Eikös tämä olekaan hyvä uutinen, että maailmanloppu ei ole tulossa? Ei kai vain rakas Alex... anteeksi nimimerkki "missä vika piilee" ole maailmanlopun kuolaajien seurakunnan jäsen?

        Kyllä luulisi jokaisen uskovaisen olevan onnesta soikeana, kun minun profetioitani, todellisia Jumalan profetioita lukemalla selviää, että voitte nukkua yönne rauhassa ja elää elämäänne rauhassa, sillä maailmanloppu ei ole tulossa, eikä mikään muukaan vastaava asia.

        > Kun tietää että bushmannin lapsuuskoti ja plå plå plå >>>

        Eikös sinulla tosiaankaan ole mitään muuta mussutettavaa kuin minusta, minusta, minusta ja vielä kerran minusta?

        Kokeile edes yksi viesti kirjoittaa ilman minun mainitsemistani, vai onko liian vaikeaa?

        Mitäpä jos keskusteltaisiin minun profetioistani, jotka ovat olleet täysin oikeassa koko ajan ja ovat sitä myös huomenna, ylihuomenna ja tulevaisuudessa.

        >>> miehen puheet vain tulevat korskeimmiksi ja korskeimmiksi ja ääni Jumalaa pilkatessa senkun kovenee >>>

        Miten minä Jumalaa pilkkaan?

        Olen kertonut teille Jumalan ajatuksia ja ne ovat kaikki osuneet täysin oikeaan!

        Olen profetioinut, että Jumala ei tule takaisin, eikä maailmanloppua tule ja juuri näin on tapahtunut.

        Sitten on lahkoja, jotka ennustavat profeetoillaan, että maailmanloppu tulee ehkä jo huomenna ja Kristus liihottaa pilvistä takaisin, mutta kun tätä ei tapahdu, niin eikös se ole jumalanpilkkaa pahimmasta päästä?

        Adventtikirkko julistaa pikaista paluuta ja on julistanut jo kohta 200 vuotta, eikä mitään ole tapahtunut, niin se on jumalanpilkkaa jos mikä.

        Sinä trollaat, jotat voisit olla ivallinen kristityille.


      • Modus operandisi kirjoitti:

        Sinä trollaat, jotat voisit olla ivallinen kristityille.

        >>> Sinä trollaat, jotat voisit olla ivallinen kristityille. >>>

        Kuinka toteutuneiden profetioiden kertominen on ivaa ja trollausta?

        Kaikki on tapahtunut juuri siten, kuin Jumala on minulle ilmoittanut!


      • bushmanni kirjoitti:

        >>> No voi voi >>

        Eikös tämä olekaan hyvä uutinen, että maailmanloppu ei ole tulossa? Ei kai vain rakas Alex... anteeksi nimimerkki "missä vika piilee" ole maailmanlopun kuolaajien seurakunnan jäsen?

        Kyllä luulisi jokaisen uskovaisen olevan onnesta soikeana, kun minun profetioitani, todellisia Jumalan profetioita lukemalla selviää, että voitte nukkua yönne rauhassa ja elää elämäänne rauhassa, sillä maailmanloppu ei ole tulossa, eikä mikään muukaan vastaava asia.

        > Kun tietää että bushmannin lapsuuskoti ja plå plå plå >>>

        Eikös sinulla tosiaankaan ole mitään muuta mussutettavaa kuin minusta, minusta, minusta ja vielä kerran minusta?

        Kokeile edes yksi viesti kirjoittaa ilman minun mainitsemistani, vai onko liian vaikeaa?

        Mitäpä jos keskusteltaisiin minun profetioistani, jotka ovat olleet täysin oikeassa koko ajan ja ovat sitä myös huomenna, ylihuomenna ja tulevaisuudessa.

        >>> miehen puheet vain tulevat korskeimmiksi ja korskeimmiksi ja ääni Jumalaa pilkatessa senkun kovenee >>>

        Miten minä Jumalaa pilkkaan?

        Olen kertonut teille Jumalan ajatuksia ja ne ovat kaikki osuneet täysin oikeaan!

        Olen profetioinut, että Jumala ei tule takaisin, eikä maailmanloppua tule ja juuri näin on tapahtunut.

        Sitten on lahkoja, jotka ennustavat profeetoillaan, että maailmanloppu tulee ehkä jo huomenna ja Kristus liihottaa pilvistä takaisin, mutta kun tätä ei tapahdu, niin eikös se ole jumalanpilkkaa pahimmasta päästä?

        Adventtikirkko julistaa pikaista paluuta ja on julistanut jo kohta 200 vuotta, eikä mitään ole tapahtunut, niin se on jumalanpilkkaa jos mikä.

        bm= / / Adventtikirkko julistaa pikaista paluuta ja on julistanut jo kohta 200 vuotta, eikä mitään ole tapahtunut, niin se on jumalanpilkkaa jos mikä. / /

        Muut protestantit ovat tehneet sitä jo 2000 vuotta.

        Ei ole jumalanpilkkaa muistuttaa Jeesuksen pikaisesta tulemuksesta, sillä hän kuitenkin tulee "hetkenä, jona emme luule" elikkä valmiina pitää olla. Hän tulee KAIKILLE; toisille elämäksi ,toisille tuomioksi.

        Raamattu ei ole ennustuksissaan erehtynyt vielä kertaakaan. Joten viisas se sielu, joka ottaa tosissaan Raamatun viimeiset jakeet:

        16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
        17 Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
        18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;

        19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
        20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!
        21 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

        antti


      • Kuinka niin
        bushmanni kirjoitti:

        >>> Sinä trollaat, jotat voisit olla ivallinen kristityille. >>>

        Kuinka toteutuneiden profetioiden kertominen on ivaa ja trollausta?

        Kaikki on tapahtunut juuri siten, kuin Jumala on minulle ilmoittanut!

        "Kuinka toteutuneiden profetioiden kertominen on ivaa ja trollausta?"

        Jos tekstisi rajoittuisivat tuohon, niin väitteesi voisikin pitää paikkaansa.

        "Kaikki on tapahtunut juuri siten, kuin Jumala on minulle ilmoittanut!"

        Mikä Jumala sinulle on jotain ilmoittanut?


      • Kuinka niin kirjoitti:

        "Kuinka toteutuneiden profetioiden kertominen on ivaa ja trollausta?"

        Jos tekstisi rajoittuisivat tuohon, niin väitteesi voisikin pitää paikkaansa.

        "Kaikki on tapahtunut juuri siten, kuin Jumala on minulle ilmoittanut!"

        Mikä Jumala sinulle on jotain ilmoittanut?

        >> Mikä Jumala sinulle on jotain ilmoittanut? >>>

        Ei se ainakaan adventtikirkon jumala ole, kun minulle annetaan välitettäväksi paikkansa pitäviä profetioita.

        Ja eipä se adventtikirkon temppu-ukko varmaan ehtisikään, kun eikös se ole hoipertelemassa jonkun taivaallisen teltan huoneesta toiseen ja ynnäilee meidän syntejämme, kuin joku kiukkuinen vanhus taloyhtiössä!


      • olet aika sekoilija
        bushmanni kirjoitti:

        >>> No voi voi >>

        Eikös tämä olekaan hyvä uutinen, että maailmanloppu ei ole tulossa? Ei kai vain rakas Alex... anteeksi nimimerkki "missä vika piilee" ole maailmanlopun kuolaajien seurakunnan jäsen?

        Kyllä luulisi jokaisen uskovaisen olevan onnesta soikeana, kun minun profetioitani, todellisia Jumalan profetioita lukemalla selviää, että voitte nukkua yönne rauhassa ja elää elämäänne rauhassa, sillä maailmanloppu ei ole tulossa, eikä mikään muukaan vastaava asia.

        > Kun tietää että bushmannin lapsuuskoti ja plå plå plå >>>

        Eikös sinulla tosiaankaan ole mitään muuta mussutettavaa kuin minusta, minusta, minusta ja vielä kerran minusta?

        Kokeile edes yksi viesti kirjoittaa ilman minun mainitsemistani, vai onko liian vaikeaa?

        Mitäpä jos keskusteltaisiin minun profetioistani, jotka ovat olleet täysin oikeassa koko ajan ja ovat sitä myös huomenna, ylihuomenna ja tulevaisuudessa.

        >>> miehen puheet vain tulevat korskeimmiksi ja korskeimmiksi ja ääni Jumalaa pilkatessa senkun kovenee >>>

        Miten minä Jumalaa pilkkaan?

        Olen kertonut teille Jumalan ajatuksia ja ne ovat kaikki osuneet täysin oikeaan!

        Olen profetioinut, että Jumala ei tule takaisin, eikä maailmanloppua tule ja juuri näin on tapahtunut.

        Sitten on lahkoja, jotka ennustavat profeetoillaan, että maailmanloppu tulee ehkä jo huomenna ja Kristus liihottaa pilvistä takaisin, mutta kun tätä ei tapahdu, niin eikös se ole jumalanpilkkaa pahimmasta päästä?

        Adventtikirkko julistaa pikaista paluuta ja on julistanut jo kohta 200 vuotta, eikä mitään ole tapahtunut, niin se on jumalanpilkkaa jos mikä.

        Mitähän busmanni sanoisit jos täällä alettaisi samalla tavalla kirjoittamaan sinut keikenlaisten nimettömien kirjoituksien tekijäksi. Pikkusen varovaisuutta ja asiallisuutta kavattaisiin sinunkin taholtatas.


      • älkää kauhistuko

        Hitlerin lapsuuden koti oli sapatinpyhittäjä koti, samoin kuin bushmannin kotikin.

        Ja me tiedämme, mitä jälkeä siitä seurasi. Hän halusi tuhota kaikki sapatin- pyhittäjät,
        aluksi pilkaten heitä ja häväistäkseen heitä, asetuttamalla daavidin tähden heihin
        ...että he kulkisivat pilkan alaisina.
        Bushmanni, joka on vainaja-ja tietäjähenkien manaaja, virittelee ansoja, tuottaakseen sapatinpyhittäjille kuoleman?

        Kehoitan: " Pysykää Jumalan laissa ja Jeesuksen todistuksessa, ja välttäkää verta, ja haureutta, sekä sianlihaa, niin teidän käy hyvin t. b


      • Ai ai
        älkää kauhistuko kirjoitti:

        Hitlerin lapsuuden koti oli sapatinpyhittäjä koti, samoin kuin bushmannin kotikin.

        Ja me tiedämme, mitä jälkeä siitä seurasi. Hän halusi tuhota kaikki sapatin- pyhittäjät,
        aluksi pilkaten heitä ja häväistäkseen heitä, asetuttamalla daavidin tähden heihin
        ...että he kulkisivat pilkan alaisina.
        Bushmanni, joka on vainaja-ja tietäjähenkien manaaja, virittelee ansoja, tuottaakseen sapatinpyhittäjille kuoleman?

        Kehoitan: " Pysykää Jumalan laissa ja Jeesuksen todistuksessa, ja välttäkää verta, ja haureutta, sekä sianlihaa, niin teidän käy hyvin t. b

        Tämäkö onkin busmannin katkeruuden syy?


    • Et ainoastaan Sinä, bushmanni, vaan olen minäkin Jullen välimies ilmoittelemaan Hänen suunnitelmiaan. Ei hän salaa toimeliaisuuttaan:

      Aam. 3:7
      Ei Herra Jumala tee mitään ilmoittamatta suunnitelmiaan palvelijoilleen, profeetoille.

      Minä olen saanut tehtäväkseni ilmoittaa, että katsokaapa, miten Jumala järjestää näinä aikoina juutalaisten exoduksen Ukrainasta Israeliin. Ja pikku hiljaa maasta kuin maasta.
      Hätääntyneinä suostuvat palaamaan isiensä maaperälle. Ensin Jumala aina houkuttelee paluumatkalle, mutta jos ei porkkana kelpaa, niin sitten kepillä. Jos ei hyvällä niin pahalla, sillä Israelin pysyminen ja juutalaisten muuttaminen sinne on väkevä todistus siitä, että Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala elää ja vaikuttaa.

      Ainakin minä menetän toivoni vasta sitten, kun Israelia ei enää ole tai kun viimeinen juutalaiseksi tunnustautuva on hävitetty.

      Jer. 16:16
      Herra sanoo: "Minä lähetän suuren joukon kalastajia kalastamaan Juudan asukkaita.
      Sen jälkeen lähetän suuren joukon metsästäjiä kaikille vuorille, kukkuloille ja kallionrotkoihin metsästämään heitä.

      Uskon, tiedän aj ymmärrän, että Israelista tulee maailmanrauha lopulta, Rauhanruhtinaan johdolla

      HESEKIEL 39.
      7 Oman kansani Israelin minä opetan tuntemaan pyhän nimeni, enää minä en salli nimeäni häväistävän. Kaikki kansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, Israelin Pyhä.
      8 Näin käy, sanoo Herra Jumala, näin tapahtuu. Se päivä tulee, josta minä olen puhunut.
      9 "Israelilaiset lähtevät kaupungeistaan, sytyttävät tulen ja heittävät siihen aseet, pyöreät kilvet ja pitkät kilvet, jouset, nuolet, nuijat ja keihäät. Niitä riittää poltettavaksi seitsemän vuotta.

      10 He eivät käy kokoamassa risuja eivätkä kaada metsästä puita, vaan tekevät tulen aseista. He ryöstävät ryöstäjänsä, rosvoavat niiltä, jotka ovat heiltä rosvonneet. Näin sanoo Herra Jumala.
      11 "Sinä päivänä minä osoitan Gogille Israelista hautapaikan, Abarimin laakson, joka on Kuolleestamerestä itään, ja se hauta sulkee kulkijoilta tien. Sinne haudataan Gog ja koko hänen korskea joukkonsa, ja sitä laaksoa kutsutaan Gogin joukkion laaksoksi.
      12 Israelilaiset hautaavat heidät puhdistaakseen maansa saastasta, ja tämä työ kestää seitsemän kuukautta.

      13 Maan kaikki asukkaat ovat hautaamassa kaatuneita, ja he saavat siitä kiitoksen sinä päivänä, jona minä tuon julki kunniani. Näin sanoo Herra Jumala.

      antti

      • sitä se on samaa

        Israelin pysyminen ja juutalaisten muuttaminen sinne on väkevä todistus siitä, että Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala elää ja vaikuttaa. Sano Antti ja tottahan se on ..
        Loput Antin kirjotukset onkin sitten vaan ... no joo sitä samaa kurvailua..


      • Ilm.18:4
        sitä se on samaa kirjoitti:

        Israelin pysyminen ja juutalaisten muuttaminen sinne on väkevä todistus siitä, että Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala elää ja vaikuttaa. Sano Antti ja tottahan se on ..
        Loput Antin kirjotukset onkin sitten vaan ... no joo sitä samaa kurvailua..

        >>>Israelin pysyminen ja juutalaisten muuttaminen sinne on väkevä todistus siitä, että Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala elää ja vaikuttaa. Sano Antti ja tottahan se on ..
        Loput Antin kirjotukset onkin sitten vaan ... no joo sitä samaa kurvailua..


    • lisää lisää

      Nää on niin hyviä!!!! Jos bushmanni perustaa uskonnon niin liityn siihen heti..

      • kak2

        Hyvat ihmiset, lopettakaa jo pelleily talla sivustolla!


    • Olipas loistavasti oikeassa olevat profetiat. Jumala puhutteli minua juuri ja siitä lisää hetken päästä.

    • Tulee tässä mieleeni se aika kun adventtikirkkojen takapenkeissä Suomessa istui henkilö, joka laski tarkkaan jokaisen kirkkoon sisälle tulevan ihmisen. Suoritettiin niinsanottua väestönlaskentaa.
      Nykyään on ilmeisesti luovuttu tästäkin harrastuksesta, koska kävijöitä on adventtikirkoissa Suomessa lauantaiaamuisin niin vähän, ettei niitä tarvitse laskea ja laskutoimitus vain paljastaisi karulla tavalla sen kuinka paljon virallisessa jäsenrekisterissä on ilmaa.

      Noista "väestönlaskijoista" siellä adventtikirkoissa tulee mieleen eräs eläkkeellä oleva vanhapiika, joka oli kohtalaisen kärttyisä ja komenteleva suorittaessaan joka lauantaista tehtäväänsä. Omasta mielestään ko. henkilö toimi vt. järjestysmiehenä ja lapset ja lasten vanhemmat saivat usein kuulla kunniansa.
      Kehottipa oikein vanhempia lyömään lasta, ellei lapsi osaisi olla hiljaa ja sanoi, että löisi itse, ellei vanhemmat raatsisi.

      Adventismissa ihminen kasvaa hyvin usein omahyväiseksi ja muita halveksivaksi ja kokee silloin olevansa muiden seurakunnan jäsenten yläpuolella.
      Taistelu paremmista paikoista/palkkioista ja kunnioituksesta seurakunnan sisällä ja siihen liittyvä mustamaalaaminen ei rajoitu pelkästään riviseurakuntalaisiin, vaan pastorikunnalta ja adventtikirkon johtotehtäviä hoitavilta malli on vahvasti omaksuttua. Jälleen siis voidaan sanoa, että sellainen on lauma kuin ovat sen johtajatkin.

      Voidaankin hyvin vielä joutua odottamaan sitä messiaan ilmestymistä ainakin toiset 2000 vuotta, koska ei se seurakunta ole miksikään muuttunut näidenkään menneiden vuosituhanten aikana.
      Jos se taivaan harmaapäinen valkeassa mekossaan tepasteleva ukkeli odottelee siellä temppelissään näiden poloisten uskonlahkolaisten muuttumista paremiksi, niin kyllä joutuu pappa vetämään vesiperän ja odottelemaan parempia aikoja vielä hyvinkin kauan?

    • Rontti*

      bushmanni on oppimassa elämää. Ex adventisti ja nykyisin ateisti. Mikä lie vuoden päästä, ehkä hindu? Tähänkään perässä juoksijaan ei voi luottaa. On vain ottamassa oppia sieltä täältä ja kaikkien tuulten viemä. Nyt bushmanni käy tällä palstalla omaa tyhjyyttään purkamassa. Omasta mielestään viisas, ja kuitenkin noin hauras. Luottaa elämänsä toisten harteille aina ja tas uudelleen. Toivotaan että bushmanni oivaltaa kokonaisuuskuvan elämästä. Se ei ole pelkkää materiaa, eikä sitä selitä pelkkä fysiikka. Elämä opettaa, jos on opettakseen.

      • >> bushmanni on oppimassa elämää. >>

        Niin me jokainen olemme. Kukaan taikaukko ei sinulle elämää tee, eikä elämän sisältöä, vaan jokainen sen itse tekee.

        >>> Mikä lie vuoden päästä, ehkä hindu? >>>

        Miksi hindujen jumalat olisivat sen todempia kuin muutkaan?

        Mutta oikeassa olet ehkä siinä, että kaikki jumalat ovat samalla viivalla.

        >> Luottaa elämänsä toisten harteille aina ja tas uudelleen. >>

        Kenen harteille?

        >> Se ei ole pelkkää materiaa, eikä sitä selitä pelkkä fysiikka. >>

        Elämä ei ole pelkkää materiaa, mutta sen selittää biologia ja fysiikka. Jos ei tänä päivänä kokonaan, niin joskus ehkä, mutta silti sinne ei jumalia kaivata selityksiin ja joka päivä yhä vähemmän niillä mitään arvoa on.


    • Nimimerkki "Rontti*" taitaa nyt itse vain olla turhautunut ja jonkun lahkon aivo-orjana? Sellaista tyypillistä toisen halvaksimista se rontti sieltä sanaisesta arkustaan päästelee aivan kuten juuri esim. USA: sta kotoisin olevien lahkojen sokaisemat jäsenet mielellään harrastavat tylsyydessään.

      Kuka siis sen kissan hännän nostaa, ellei kissa itse?
      Yleensä se kissan häntä on tuuheimmillaan pystyssä silloin kun kissa on peloissaan ja epävarma ja sähinän kanssa voivat kynnet sitten heilua kun yrität rauhoitella kissaparkaa.
      Oma epävärmuus lahkojen jäsenillä pursuaa juuri kuten Rontilla pääsi käymään.

    • joidenkin tapana

      Ellen White ja hänen kirjoitelmansa tylisistyttävät mielen ja sokaisevat järjen.
      Monet pölvästit haluavat elää nykyäänkin 1800-luvun taikauskojen ja noituuden oppien mukaan, jotka on lainattu ikivanhoista paimentolaiskansan ohjeista, taruista ja tavoista.
      Adventikirkon jäsenet eivät tee tässä poikkeusta.

    • puliukkot

      pulinat eivät ole oikein

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe