Pahin päihde

Niin se on

8

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hezikel

      Niin no kuningas alkoholi on paha. Koska se suosituin,halvin,ja kaikkialla saatavilla.Kuitenkin olen sitä mieltä ettei se ole pahin. Pahin on tupakka, Heroiini,puprenofiini,siis kaikki opiaatit. Ja kokaiini ja krakki, sekä benzozepiinit kuten diapam,xanor, dormicum jne.! Sillä edellä mainitut huumeet ja päihteet(ns.rauhoittavat ynm lääkkeet) niin nihiin kun jää koukkuun , ett vältämättä koskaan pääse niistä eroon paitsi haudassa. Eikä oikeanlaista apua ole tähän kukaan viellä keksinyt! Kaikki tähän astiset avut vain peitetään ns korvikelääkkeellä tai johdannaisilla/ joutavilla terapiahoidoilla jotka ei takaa ulospääsyä, vaan potilas totutetaan uuteen riippuvuten joka on laillisesti saatavilla, sekä kontroloitavissa. Niin että ex narkkarista tai alkoholistista tulee lääkkeen orja.Jotta he työllistäisivät monta hoitajaa ja lääkäreitä, ja tuottaisivat tuhansia $/€ suurille lääkefirmoille. Tämä kutsutaan bisnekseksi! Joten,ei tapeta lehmää vaan lypsätään siitä maitoa niin kauan kun henki pihisee. Tilastot ovat vain numeroita, eikä ne kerro kaikkea totuutta. Tämän mailman totuus tulee näkyville kun rikkoo sen pinnan ensin.

      • haitat vähentyvät

        Jos alkoholi maailmanlaajuisesti kiellettäisiin, niin porukat alkaisivat impata bensaa ja tinneriä ja kuolemia tulisi 6,6 miljoonaa vuosittain. Eli alkoholin vapaa saatavuus itseasiassa pelastaa ihmishenkiä, eikä suinkaan tapa.


    • vai niin

      hmm... laitetaan se heroiini tonne apteekkiin ilman respaa kaikkien saataville särkylääkkeen hinnalla ja katotaan mikä on pahin aine.

      korkin voi aina laittaa kiinni jos vaan on älliä yhtään päässä. eikä se ole niin vaikeeta mitä monesti luullaan.

      noin sanoo ex-alkkis.

      • heroiini oli haitatonta

        Suomen apteekeista heroiinia on vapaasti saanut vuoteen 1957 asti, jolloin se kiellettiin YK:n painostuksesta, ei sen takia että heroiinista olisi ollut jotain haittaa. Bayerin Heroin-yskänlääke ja lisäksi Pulmo-yskänlääke. Siitä ei ongelmaa tullut kuin vasta paljon myöhemmin, kun kieltolain seurauksena heroiinin grammahinta nousi pilviin ja käyttäjät siirtyivät suonensisäiseen käyttöön ja likaisiin ruiskuihin.
        Mutta ihan yhtä hyvin nykyisiäkin yskänlääkkeitä pystyy väärinkäyttämään ja teinit niitä jonkin verran käyttävätkin. Esim. Resilar suurempina annoksina vaikuttaa anesteettisten dissosiatiivien kuten ketamiinin ja PCP:n tavoin. Resilaria juomalla pää menee vielä enemmän sekaisin kuin Heroin yskänlääkkeellä.


    • enoovarma

      Emmä tiiä oisko heroiini pahempi ku alkoholi? Jompikumpi on se pahin kyl!

    • KMK1992

      Alkoholin vaikutuksen alasena tapahtuu iso osa väkivaltarikoksista ja monet henkirikokset ois suomesaki jääny tekemättä ilman sitä. Kirkas viina on ehdottomasti pahin. Itellä ei ole onneksi alkoholin kans mitään ongelmaa, harvoin sitä tekee mieli. Mutta oon ollut subutex koukussa noin 4 vuotta ja voin sanoa ettei sekään mikään järkevä asia ole. Pakko saaha joja päivä sitä jostain, että saat pelkästään normaalin olon eli pystyt oleen oma ittes...

    • HerranMaailma

      Olet oksettava.
      Päitymysriippuvaisuus on
      äärimmäistä riippuvuutta
      maallisuudesta.
      Herra Jeesus ei ole tästä
      maailmasta,
      kuten voitte lukea Evankeliumeista.

      Herra totisesti on Vapahtaja.

      • KK0903

        Kuka on oksettava?!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe