Musiikin raiskaus jatkuu

nyt Pavokin laulaa

KARAOKEA.
Voi halavattu eikö sitö vois kunnioitto säveltäjjii sen verran jotta kieltäs koko karaoken suomessa.
Sen verran on tuota mussiikkikorvoo jotta karaooken hoilotus sattuuu.

54

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaa suomi

Se on ihan vapaaehtoista. Saa olla menemättä ja kuulematta jos ei tykkää. Jos on jossain lappu, KARAOKEILTA, ei se tarkoita sitä, että pakotetaan menemään. Voit olla ihan rauhassa kotonas sen aikaa ja siten ei harmita.

• hoilaaja

Älä viitsi tiristä joutavaa jokaisella on oikeus laulaa oman
      sovituksensa mukaan,sinäkin lauloit viimeksi sen
      "Kaipaan sua" kipaleen oman sovituksesi mukaan ja kaikilla
      oli niin mukavaa,,,kiva että olit sä myös mukana zat zat zaa.

• sylvesterin

Kyllä se on vaan niin ärsyttävää kuultavaa se naukuminen, ei kaikista ole laulajaksi
      TUMMAÄÄNISET naislaulajat ovat hyviä, muut joutavat navettaan uikuttamaan.
      Menetpä mihin tilaisuuteen hyvään Lieksassa jossa on karaokea, naukujat jotka ovat omasta mielestään hyviä, ovat siellä naukumassa...saapa nähdä taas lauantaina ..onko samat naukujat ...toivottavasti muutkin saavat mahdollisuuden LAULAA.

• Menkää vaan olemme veisaamassa virttä kun on hautajaiset mutta seuraavalla viikolla olemme Turun puolessa suomen suurimmassa karaokekisassa kumpikin perheestämme Finaalissa olemme läpäisseet aluekarsinnat muualla suomessa

• empä kehusi

Paljnko ne maksaa siitä, että esiinnyt. Tai kysytään näin, että paljonko on maksettava tuosta toritapahtumasta, että pääsettä mikkiä kourassa pitämään.

• empä kehusi kirjoitti:

Paljnko ne maksaa siitä, että esiinnyt. Tai kysytään näin, että paljonko on maksettava tuosta toritapahtumasta, että pääsettä mikkiä kourassa pitämään.

Viime vuonna olin kolmas katso Top viihde komiat oli puitteet ja komea oli palkinto

Joten yritä jossakin sinäkin päteä muussakin kuin kuin solvauksessa, sinulla on varmaan joku lahja annettu luojalta jossa olet taitava ja anna myöskin toisten elää.

• Et usko kun
        markkukorpinen kirjoitti:

Viime vuonna olin kolmas katso Top viihde komiat oli puitteet ja komea oli palkinto

Joten yritä jossakin sinäkin päteä muussakin kuin kuin solvauksessa, sinulla on varmaan joku lahja annettu luojalta jossa olet taitava ja anna myöskin toisten elää.

minä pienenä poikana osallistuin hiihtokililpailuun niin olin kolmas, vaikka ei ollu kun kaks kilipailijjaa, mutta minkäs mahtat kun ol huono keli.
        Olin kymmen vai yksitoista kun kun naapurin täti pyysi näyttämään ja minä näytöin niin sain korville.
        Oon minä monneen kilipailuun osallistunna ja alkeis-karaokkeen Laakon piirissä ja Lempi antoi mulle, jaa ja äänesti myös parhaaks laulajaks. No ei muita ollu kun minä ja Lempi, mutta sittennii.
        jotta elähän hartjoitas nostele, on tässä muuttii kisanna.
        Ai niin lauloin sen Putte Possun kuuraketin, missä Mikki Hiiri ol Alaskassa.

• 3+10

Voi teitä pieniä ressukoita.

• hoh hoijaa

Kun oikein korkeelta vetäsee falsetti äänellä "Palaja Sorrentoon"
        niin kyllä siinä herkistyy moni kuuntelia.
        Kerran eräs korkeaveisu nainen lauloi T.Rautavaaran levyttämän "Korttipakka" kappaleen ,voi kuinka sävel soi,
        vain parta puuttui häneltä,silloin ei oltu vielä niin homo myönteisiä kuin nykyisin.

• herkät korvat

Joo, ei sitä kuuntele pirukkaan jos on huono lauaja ja alakkaa olla eka säkkeistö suorroo huuttoo ja loppu kertausta!

• siinäpä se juju juuri on oli sitten vaikka jonkunlainen orkesteri mukana.

Mutta voi tuota kateutta se puhkee kuin leskenlehti jopa lumen seasta

• ei se niin mene

Et sinäkään Markku ole kummoinen laulaja, vaikka aina ittees kehutkin hyvä jos olisit niin olisit saanut menestystä ja levytyssopimuksen! Olet semmoinen keskiverto lauleskelija joita kuulee tuolla kaupungeissa ravintoloissa! Jos olet mielestäsi kauhian hyvä niin mikset osallistu tangomarkkinoiden karsintaan? Luulen ettei rahkeet ihan riitä!

• Minulle riittää mitä olen ja olenhan ollut monesti radiossa ja myöskin ollut Seinäjoella tango seniorilaulukilpailun finaalissa sekä myös edustanut Pohjois Karjalaa sekä voittanut 2008 kasi Suomenmestaruutta humppa karaokessa sekä voittanut valtakunnallisen Hyvä mieli kisan Mikkelissä sekä osallistunut seniorilaulukisaan viittä vaille tamperetaloa eli kolmannelle kierrokselle eurooppa laivalle saakka.
      Täällä laulan harvakseltaan mutta myös kappelissa ja kirkossa esiinnyn yksin täälä että muualla
      Olen myöskin opiskellut laulua eri musiikkiopistoissa ja osallistunut lavatähtikoulutukseen joten tietämystä on siitä laulajan työstä miten radiossa ja televisiossa toimitaan yms mitä se pitää sisällään

Kyllä jokainen voi tehdä levyn ei se siitä ole kiinni joten se siitä sinun melskaamisesta kuitenkin usein ollut finaalissa näinkin vanhana ja mukavaa on tavata ihmisiä muualla

Mutta työ puhuu puolestaan ja Tammikuussa lauloimme karpalossa tangoja niin kuulijoota oli sali täynnä

• Ei kuulijoita

Tuon on ihan hyvä, että laulat yksin esimerkiksi kappelissa ja muuallakin. Ketään ei ole silloin kuulemassa. Kannatan lämpimästi yksinlauluharrastustasi.

• Ei kuulijoita kirjoitti:

Tuon on ihan hyvä, että laulat yksin esimerkiksi kappelissa ja muuallakin. Ketään ei ole silloin kuulemassa. Kannatan lämpimästi yksinlauluharrastustasi.

Joo jos asian noin ymmärrät niin niin se on "Yksinkertaista"

• kaikkea kanssa

Noihin karaokekisoihin pääsee jokaikinen hemmo, joka maksaa järjestäjälle osallistumismaksun.
      Ja jos näistä kisoista joku pitää älämölöä, ja jos joku lehti vielä uutisoi tälläisen saavutuksen uutisena, niin onhan maailma merrassaan. Tai tiedon puutetta.
      Vai vielä kateutta.

• On se vaan hyvä että on sentään jo kolminkertainen ukki eikä siten ole yksinkertainen.

Näissä kisoissa ei ole kuin ei monessa muussakaan valtakunnallisessa kisassa osallistumismaksua, joten noin" yksinkertaisia haastelet."

valtakunnallisissa kisoissa on pudotuspeli ja siellä seulotaan jyvät akonoista.MK

• joen elli

Ja yrittäjäkö tekee sitten näitä kisoja pelkästään hyvää hyvyyttään. Elä luule, että kukaan noita uskoo. Se on viivan alle jäävä plussamerkkinen tulos, joka nuo ratkaisee ja kaikki muu on sitten höpinääsi.

• muuvo pahonen

kuka paavo laulaa, muhonen?

• Ei kuulijoita

Ei kukaan Paavo, vaan Pavo kuten aloituksessa lukee. Se on kuuluisa lieksalinen Pavo Rotti. Pavo harrastaa myös yksinlaulua Markun tavoin eristetyssä huoneessa, jolloin kukaan ei ole kuulemassa. Siitä hänkin on saanut hyvät arvostelut.

• Ei kuulijoita kirjoitti:

Ei kukaan Paavo, vaan Pavo kuten aloituksessa lukee. Se on kuuluisa lieksalinen Pavo Rotti. Pavo harrastaa myös yksinlaulua Markun tavoin eristetyssä huoneessa, jolloin kukaan ei ole kuulemassa. Siitä hänkin on saanut hyvät arvostelut.

Kaikin tavoin olet raukka kun tuolaista selkäänpuukotusta teet ,mutta mulla on paksu nahka ja tunnen asiat. ja myöskin omat voimavarat ja kyvyt ja voin vain onnitella itseäni ja kannustaa toisia harrasteissa MK

• pierua kolmannella

Kaikin tavoin olet raukka kun tuolaista selkäänpuukotusta teet ,mutta mulla on paksu nahka ja tunnen asiat. ja myöskin omat voimavarat ja kyvyt ja voin vain onnitella itseäni ja kannustaa toisia harrasteissa MK

Onnittelu ja omakehu on kaksi eri asiaa. Ja sulla onnistuu ainoastaan tuo omakehu.

• ent kepu

Ähäkutti, olimpahan nopiami.
      Ja höpö mitä. Aloitushan oli Paavo Väyrysen Lieksaan tulon aloituskampanja jonka paikallinen kepufani aloitti. Sehän fani ei nyt vaan kerinny omilta kiireiltään aloittamaan tuota Väyrysen kampanjointia, joka päätyy samalla tavoin kuin muutkin.

• Ei ihan nuotista

Kysyy todella taitoa osata laulaa koko ajan hieman nuotin vierestä. Onhan se myös taloudellista kun silloin eivät nuotit kulu. Pavo Rotti on omaksunut mulli-vainaan matalan äänen ja alavireisen ceen ölähdys herättää sikeimmässäkin unessa olevan kuulijan. Markun laulua en ole kuullut koskaan missään, joten hänen laulutapaansa en osaa arvioida. Häntähän onkin pyydetty laulamaan muuallekin. Minuakin on kehotettu silloin tällöin menemään muualle laulamaan.

• Joskus kun kesällä

on esim. toritapahtuma ja sinne raijataan karaoke ja olutteltta niin sitä rupiaa miettimään, että missähän se haulikko on ?
      On se vaan joskus hirviää kuultavaa ja kun joskus joutuu työkeikalle, niin sitä asettaa itsellensä kysymyksen ammatinvalinnasta.
      On niitä hienoja laulajia ja istunpa joskus kuuntelemaan musiikkia, no en tätä lässstystä kaipuusta ja toisen jättämistä ja mitä ne raavaat miehet ja naiset kännipäissään tanssilavoilla hoilottaa. No ei nykyään enää se viina vissiin oo niin suuressa osassa kuin muinoin.

Lauluharrastus ja musiikkiharrastus on hieno, mutta se ei saa toista häiritä ja se mm- näissä kesätapahtumissa häiritsee.

• no kuleppa

markkinoita ja muita tillaisuuksii niin suat kuulla mahottoma ammatitaistosta musiikin tulukintaa ja nyt hahahah yhyhhyy

voi hyvänen aika kun kaikki mulukut on niin kauhian musikaallisii, että yhyhyhhyyy

mutta se tämä vappaa tenukratia suop ,mahollisuuven

tanssimusiikki on nykyvvä persuksista ja karaooke ihan syvimmästä sopukasta
        ja tähän häh häää
        ja kun ei tiijä pitäskö itkeevuan naurröö

• Miten liennee

jos Paavo ei piäse parlamenttiin, niin rupiaako laulammaan karaokekisoissa.
      Eikös ne kepulaaiset oo kovvii kehummaan suavutuksillaan.

• tummaääninen

Karaoke, Markku ja politiikka. Hyvin sekoitettu. Olen kuunnellut MK laulamista monet kerrat ja hyvin laulaa. Samoten nystyrä koskelta (loiri). Laulaminen vaikka joskus menisi pieleenkin on harrastus, joka todella rentouttaa. Enää en pysty itse laulamaan kurkkuleikkauksen takia, mutta se täytyy vaan hyväksyä ja jäädä kuuntelutasolle. Tsemppiä kaikille harrastajille.

• Kaikella on aikansa on aika itkeä ja aika nauraa on aika kylvää ja aika niittää.eli kaikella on aikansa mutta solvaus se vaan jatkuu.

Kiitos tassa osakseni tulleesta huomiosta koirat haukkuu ja vankkurit kulkee

• Niin otsikkoon jos musiikin raiskaus jatkuu niin ainakin kohtaani yritetään tehdä henkistä raiskausta se lienee asian juuri.
      Nyt kun ei enää keskustella sosiaalitoimesta niin pistettiin hieman asiat taas hösseliksi eli kun on vaalit niin ketä huudetaan sitten ristiinnaulittavaksi, synti se on tämäkin asia ymmärrättekö toisen ihmisen tuomitseminen koska minulla ei ole nyt politiikan osalta osaa eikä arpaa vaan nyt on tullut kyllä ihan puhelinsoittoja ja pyyntöjä kuten aikanaan laittaa housuni tuleen toisten ihmisten vuoksi en ole yllytyshullu sekaantumaan lillukan varpuihin vaan luova hullu, se hulluus on hyvä asia pitää pintansa, mutta tyhmyydestä sakotetaan MK

• HYvä Markku

Käsittääkseni avaaja puhuu yleisellä taholla ja sinä vedät herneen nenääsi, niinkö ?
        Mutta käsittääkseni Suomessa ja Lieksassakin on muitakin laulajia kuin sinä, ihmettelen, että miten tuo otsake olisi kohdistunut sinuun ?

No ihan yleisellä tasolla ja puhtaalla sydämmellä sanon, että 1930- 50 luku oli sitä aikaa kun tehtiin musiikkia kevyellä puolen ja 1700 luvulta asti klassisella.
        Ja sen jälkeen on tehty puhdasta pask.a ja tähän saa loukkaantua.

• ent kepu

Vai ei oo enää politiikan osalta enää osaa eikä arpaa. Nyt kyllä muistisi heittä pahemman kerran. Sullas on muuten kunnallispolitiikkaan semmonen vihuri, että oksat pois.

• Mielipiteet on toki ja siinä olette oikeassa sanon suoraan asiat .
        Joo oksat pois ja palaa larvaa sanon asiat suoraan sellanen se on suutarin joulukuusi

• samojed

Mä en jaksa tuollaista haukkumista ymmärtää, mitä Markku osakseen saa. Eräs yrittäjä kehui juuri tänään Markun tyylin selostaa mikkiin kun on vammaisten urheilukisoissa ollut kuuluttajana, muuten tainnut olla aina. Sanoi, että saa aikuisetkin hyvälle mielelle ja kaikki lähtee sitten mukaan kannustamaan "taputtamaan suuria karvaisia käsiä yhteen" niin kuin äitini tapasi sanoa kun olin lapsena kisoihin menossa, mutta niinhän se on, että totuuden puhujia pilkataan ja patskan jauhajista tykätään. Se, että haukuttu henkilö jaksaa omastaan antaa iloa vanhuksille, vammaisille ja mennä ILMAISEKSI tapahtumiin. Siihen ei taida kovin moni pystyä tässä pitäjässä, vai väitättekö vastaan räksyttäjät ?

• Jos nämä räksyttäjät vuosikymmen saatossa olisi saaneet jopa herroja myöten hiljiseksi niin ovat virheen tehneet arviossa. kuten aikanaan jo tuossa hotelli takausasiassa josta sanaakaan ei maakuntalehdet kertoneet ennenkuin Savon sanomat eli juoni se on mullakin.

Mutta ihan vakavaa ja mukavaa suurin osa lieksalaisista tykkää huumorintajuistani kuin ilmaisesta vaalisapuskasta.

Eli jälleen hyvää mieltä ja kaikki hullut hyppimään kanssani ollaan yhdessä ja vedetään yhtä köyttä ja kisaillaanko sitten köydenvedossa iltatorilla teemalla kestääkö kynsi köydessä vai lähteeko rakenne kynnet vai känsät kourasta köydenvedossa heh heh

• ent kepu

samojedi laita se kamera kiinni. Menee katu-uskottavuus noista höpinöistäösi.
      Tila: Online
      Kirjautunut viimeksi: 13.5.2014 20:07

• vanhempien erhe

Atrian tiloissa laittavat teuraaksi parempi äänisiä päivittäin.
      Aikoinaa leppäsen urpo voitti arvalla kynän.
      lie ollut guupan aikoja.

• Tiedän ja tunne kyllä atrian entisen itikan teurastamon.

Kuitenkin kun lehmiä lypsäessä laulon niin paremmin käsilypsyssä maito lähti mutta sen tiedän, että" hevillä" se ei lähde vaan eläin tuntee rauhallisuuden myös musiikissa.

On tietysti niinkin että joidenkin laulu on sitä, että lehemät tuloo ruikulle jos täällä joku kirjoittaja myös, joilla on liian löysä perä MK

• vanhempien erhe

Tiedän ja tunne kyllä atrian entisen itikan teurastamon.

Kuitenkin kun lehmiä lypsäessä laulon niin paremmin käsilypsyssä maito lähti mutta sen tiedän, että" hevillä" se ei lähde vaan eläin tuntee rauhallisuuden myös musiikissa.

On tietysti niinkin että joidenkin laulu on sitä, että lehemät tuloo ruikulle jos täällä joku kirjoittaja myös, joilla on liian löysä perä MK

Lähinnä paavo ja muumimuki linjaa..
        paavon koraoketa lähinnä.
        kekseliäs on poliittinen mieli, poliittinen
        muisti n6kk äänestäjällä.
        mitä liene politikon muisti.
        ja nuo perään viittaavat.
        helppoa keskustelua ja kevättä. asiat voi avautua toisinkin.
        näkymättömiin ja kuulumattomiin.

• Jälleen sekoilua todella kohdallesi on lirahtanut kusta joukkoon kun on tehty vanhempien erhe nimimerkkiä
      Kysymys oli musiikin raiskauksesta, mutta oliko sitten aikanaan äitisi raiskaus kyseessä MK

• musta katti

Täytynee heittää sama väite takaisin, kun paikallinen pavarotti lähtee päätään aukomaan.
      Jos nyt huolehtisit niistä omista kehuistasi ja kissoista, noin ensi alkuun.

• Minä en ole velvollinen huolehtimaan kenenkään välinpitämättömän henkilön eläintenhoitoon vaan tehdä selväksi asia ja omalla nimellä toimien
      Käytiin sitten juuri karpalossa laulamassa karaokea .MK

• eihän vaan?

Joutuko ketään sairaalaan?

• Eiksjuu

Eihän se karaoke ookaan suunniteltu huippulaulajille, heille on omat tillaisuutensa päästä esille. Karaoke on amatööriviihteeksi suunniteltu, kaikentasoset saapi osallistua, jotka vaan uskaltavat suunsa aukasta. Ja tosiaan ei oo pakko kuunnella jos ei tykkää.

• aeno2

Karaoke on amatööriviihteeksi suunniteltu, kaikentasoset saapi osallistua, Sellä on herra korpisenkin sarka, ei muuta,

• aeno2 kirjoitti:

Karaoke on amatööriviihteeksi suunniteltu, kaikentasoset saapi osallistua, Sellä on herra korpisenkin sarka, ei muuta,

Minulla on kyllä monenlaista sarkaa mutta ymmärrän taatusti kaikien vittuilun mutta se ei tahtia haittaa kun osaan sentään hengittää vielä ja rytmi on tallella.
        Mutta todella on hyvä jotta musiikki on olemassa ja sitä voi harrastaa ja tänään vieä pyysin ystävääni laulamaan satumaa tangoa joka on jo yli ysikymppinen mutta ääni tallella vaikka jo liikuntakyky on mennyt, kuitenkin mitä merkitsee ihmiselle olla mukana ja muistoissa niistä yhteisistä hetkistä mitä olemme viettäneet laulun saralla, joten te lopit ette vielä ymmärrä asioden laatua, kunhan alka parta kasvamaan niin sitten hieman alkaa tietämään elämän merkityksen ja toistenkinkin ihmisten arvon kun jos elämässä on hyviä että huonoja hetkiä ollut ja on ollut ystäviä joiden merkitys ei ole vähäinen jos ei ole tukea ja turvaa enää omista vanhemmista tai ne on kaukana ja siten joutuu luomaan kaiken ystävyyden uudestaan, kuten olen joutunut tekemään täällä muukalaisena ihmisten parissa se ei ole kaikille helppoa jos ei ole sopeutumiskykyä mutta onneksi minulla ei siten ole ollut vaikeuksia paljon MK

• Harmituksen sanat

Harmittaa niin vietävästi kun 1960 luvulla ei ollut kännykkäkameroita ja näitä nykyvehkeitä millä kuvan ja äänen saa nauhalle.
      Oli kesäheteinen päivä kun suopellon laidassa olimme heinätöissä ja oli siinä heinäkuorman päällä siirtämässä heinätukkoja keskemälle ja polkemassa kuormaa kun se tapahtu, putosin kuorman päältä ja heinähangon piikki meni pallien läpi ja minusta tuli ruuna. No äiti kertoi jälkikäteen, että oli laulanut kun nykykaraoken esittäjät korkealta ja kovaa j tanssinut ripaskaa.
      No sen verran itsekkin muistan, että olisin kisat sillä äänellä voittanut.

• Ymmärsin ihan kirjoituksen tyylistä, että olet "ruuna" ihan tyypillista keskustelua mitä näillä sivustoilla on eli kehitystä ei tapahdu tyylissä kun ei saa edes ...

• minä nro1

Heh,kuka puhuu tyylistä....

• Markun tukija!

Olen huono Markku Korpisen kehuja...mutta antakaa hyvät ihmiset Markun harrastaa, ei se ole keneltäkään pois. Niinkuin Markku joskus valitti, ei hän ole saanut Lieksan kaupungilta paljonkaan tukea harrastukselleen. Mitä enemmän Markku laulaa kisoissa tai muissa tilaisuuksissa, niin se on Markun ajasta pois tehdä kanteluita. Laulaminen on Markun ajanvietteistä halvin! Toivotaan Markun lauluharrastuksen jatkoa, säästyy yhteiskunnan varoja...aika paljon!?

• Kiitos piikistä koska tulee ruusu?

Tänään sentään tuli tili myös kaupungilta,eli mikä laulaen tulee niin se viheltäen menee kävin sentään ostamassa faskut kulahtaneiden sijaan kun jo kotona tuli mainintaa,että noinko köyhä olet, eikö jätkällä ole muuta kuin" mulkku ja salkku" kuin aikanaan ruottalaisittain murtaen puhui yhden tunnetun laulajan entinen vaimo uudelle akalle, ettei sillä miehellä ollut muuta omaisuutta kuin mulkku ja salkku pidä hyvänäs!

• mustan kissan tanko

sitä on mukava tanssi humppana ja on mahottoman letkee lauloo
      imnnunnii iänlaji on kolomanne yhteyven tenuri ja siinä on semmonen alanmiehen karheus ja se soppii herkkään kappalleessen ja kappalehan alakkaa" jos metsän haluat mennä nyt niin takuulla ylätyt"

• Voi että että ihan humppana tansii mustan kissan tangoa.
      Taitaa olla rytmi hukassa kuin aikanaan yhdellä Tupulla.
      Osasi teknisesti tanssa polokkaa.
      Sattui sitten niin että oli hään seutojen talolla ja Tupu kysäisi onko tämä polokkaa siihen piruutaan miehet jotta jo hae vaan Hiltaa polokalle niinpä sitten hieman hiprakssa sitä mentiin ja pojan perkuleet sitten vielä kamplasivat jotta Hilta oli alimmaisena ja Tuppu päällä, Ei ihan mennuys asian niin kuin pingosta tultaessa jun oajalpohjalta löysivät, mummo puisteli hämeen helmoja ja totesi papalle jotta olisit ede kilikuttanut kulua.
      Mutta tässä tapauksessa Tuppu sano poijiille, jotta olipa vetelää polokkaa kun tandon soidesssa tanssi

• Kiirus kun oli anteeksi.

Harvoon tuloo tehtyä mutta syrämmestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1107
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      989
    4. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      47
      983
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      872
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      774
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      81
      757
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      46
      673
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      669
    10. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      212
      664
    Aihe