Olen kärsinyt oudoista, mutta en kovin sietämättömistä selkäkivuista ehkä muutaman kuukauden. Kivun vähäisyyden vuoksi en ole asiaa sen kummemmin pohtinut.
Tämän lisäksi, muutamia viikkoja sitten, miesystäväni huomautti pienistä mustelmista selkärankani kohdalla. Ajattelin kuitenkin vain loukanneeni itseni, enkä vieläkään ajatellut asiaa pidemmälle. Eilen illalla mieheni jälleen mainitsi kyseiset mustelmat ja aloin ihmetellä asiaa. Selkärankani ei ole ulkoneva, en ole tehnyt mitään mikä selittäisi mustelmat.
Kun itse vihdoin tutkin mustelmia paremmin, niin huomasin, etteivät mustelmat ole sinertäviä... niinkuin minulla yleensä. Ne ovat vain hiukan ihoa tummempia kohtia..
Mistä ihmeestä tuollaiset voivat johtua?
Outoja "mustelmia" selkärangassa
6
2563
Vastaukset
- mars.
Käyhän lääkärissä.
- Vieras20
Mul on sama juttu. Mustelmia on tullut selkärankaan ja olleet siinä jo pari kuukatta. Olen menossa tällä viikolla lääkäriin ja suosittelen sitä sinullekin, koska syöpä riski on aina olemassa.
- mustelmia
Oon 12v. Ja mulla on kaksi mustelmaa selkärangassa joten voiko johtua kun naksauttelen selkää
- Anonyymi
No mites 2025
- AnonyymiUUSI
Missä kolhit itseäsi, onko joku liikuntalaji? Oudolta se vaikuttaa jos selkään itsekseen tulee mustelmia, ellei verenvuototaudeista jotain ole. Ja niitä tulisi muuallekin, jos sellainen on, ja senkka usein nenästäkin.
- AnonyymiUUSI
11 vuotta vanhaan aloitukseen vastasit. Eiköhän aloittaja ole käynyt lääkärissä tämän 11 vuoden aikana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446754
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505776- 1214948
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444537Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533925- 623091
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.532996Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242492- 422300
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152217