Olen kärsinyt oudoista, mutta en kovin sietämättömistä selkäkivuista ehkä muutaman kuukauden. Kivun vähäisyyden vuoksi en ole asiaa sen kummemmin pohtinut.
Tämän lisäksi, muutamia viikkoja sitten, miesystäväni huomautti pienistä mustelmista selkärankani kohdalla. Ajattelin kuitenkin vain loukanneeni itseni, enkä vieläkään ajatellut asiaa pidemmälle. Eilen illalla mieheni jälleen mainitsi kyseiset mustelmat ja aloin ihmetellä asiaa. Selkärankani ei ole ulkoneva, en ole tehnyt mitään mikä selittäisi mustelmat.
Kun itse vihdoin tutkin mustelmia paremmin, niin huomasin, etteivät mustelmat ole sinertäviä... niinkuin minulla yleensä. Ne ovat vain hiukan ihoa tummempia kohtia..
Mistä ihmeestä tuollaiset voivat johtua?
Outoja "mustelmia" selkärangassa
6
2782
Vastaukset
- mars.
Käyhän lääkärissä.
- Vieras20
Mul on sama juttu. Mustelmia on tullut selkärankaan ja olleet siinä jo pari kuukatta. Olen menossa tällä viikolla lääkäriin ja suosittelen sitä sinullekin, koska syöpä riski on aina olemassa.
- mustelmia
Oon 12v. Ja mulla on kaksi mustelmaa selkärangassa joten voiko johtua kun naksauttelen selkää
- Anonyymi
No mites 2025
- Anonyymi
Missä kolhit itseäsi, onko joku liikuntalaji? Oudolta se vaikuttaa jos selkään itsekseen tulee mustelmia, ellei verenvuototaudeista jotain ole. Ja niitä tulisi muuallekin, jos sellainen on, ja senkka usein nenästäkin.
- Anonyymi
11 vuotta vanhaan aloitukseen vastasit. Eiköhän aloittaja ole käynyt lääkärissä tämän 11 vuoden aikana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213830
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303433Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533234Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222879Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod222626Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu02570Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162340MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281747IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1441458