Kysykää mitä tahansa oikealta ihmissudelta

wolf1

Olen 16 vuotias poika Porista ja olen oikea ihmissusi. Kysykää mitä haluatte tietää.

39

3277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Ihmissudet ovat väärinkäsitys. Slaaviuskontojen papit pistivät susinaamarit päähänsä yariloa viettäessään ja säikäyttivät saarnasmiehet ulkonäöllään. Mitään ihmissusia ei ole.

      https://www.youtube.com/watch?v=RTGeKjNO1PQ

      • Todistappa se!

        Mistäs tiedät? Poika voi ihan hyvin olla oikeasti ihmissusi. Vai onko sinulla jotain todisteita tätä vastaan? Jos hän täydenkuun aikaan tulee repimään kurkkusi auki, kukas sitten nauraa!


      • .....
        Todistappa se! kirjoitti:

        Mistäs tiedät? Poika voi ihan hyvin olla oikeasti ihmissusi. Vai onko sinulla jotain todisteita tätä vastaan? Jos hän täydenkuun aikaan tulee repimään kurkkusi auki, kukas sitten nauraa!

        No minä nauran ainakin nyt. Hyvin keksitty.


      • Anonyymi
        Todistappa se! kirjoitti:

        Mistäs tiedät? Poika voi ihan hyvin olla oikeasti ihmissusi. Vai onko sinulla jotain todisteita tätä vastaan? Jos hän täydenkuun aikaan tulee repimään kurkkusi auki, kukas sitten nauraa!

        Ihmissusia ei oo olemassa ihan tiedoksvaan


    • ......

      Tarviiko mun käydä tänään suihkussa, jos mä en ole hikoillut yhtään?

      • .....

        Siitepölyä paljon ilmassa jos olet allerginen niin käy ihmeessä.


      • Anonyymi

        Ei tarvitse!


    • välittävä aikuinen

      Tahtoisin esittää ketjun aloittajalle kysymyksen:

      - oletko jo säännöllisten mielenterveyspalveluiden piirissä vaiko vasta hakeutumassa apuun?

    • siankärsämö

      No aattelinkin että nimenomaan Porissa tämmöstä ilmenee. Jos siellä on jo Karhupanimo niin miksei sitten... :P

    • Jappervokki

      Minäkin olin ennen ihmisssusi, mutta nykyään minuun ei millään tavalla vaikuta täysikuuuuuUUUUUUUU!!!

      • Lunarium sanguis

        Mä haluisin kysyy et ootko synnynäine, vai muuttiko joku sut? Ja haluisitko mielummi olla iha pelkkä ihmine? Mä kysun nää siks ku ite oon kans, ja jos olisin saanu päättää ni en olis valinnu tälläst elämää.

        Nii ja sit viel et ootko viel "alottelia" vai pystytkö jo muuttu millo haluut?


    • Sudenraippaaja

      Naurettavaa paskaa kukaan ei oo susi ja jos joku ois se tuskin kirjottelis siitä suomi24ään

    • Werewolf

      Mää en oo varma oonko ite mut uskon et oon koska eilen halusin tappaa mut pidin itteni kurissa ja sit syön vaan liha ruokaa ja sit juoksen mettäs aina kun mahollista sit mää jahtaan lintuja, jäniksiä mitä ny ikinä jahtaankaa. Sit haistan ja kuulen paremmin kun ennen

    • Werewolf

      On olemassa sairaus jossa ihminen luulee olevansa ihmissusi.. Lääkkeet..

    • Ihmissika

      Minäpäs olenkin ihkaoikea ihmissika ja tykkään piehtaroida munasillani mudassa. Syön myös ihan mitä vaan eteen satutaan kantamaan ja röhkin äänekkäästi.
      Kysykää mitä haluatte tietää.

    • Hei sinä viestiketjun aloittaneelle:
      - olen myös porista, ja olenn tosella kiinnostunut aiheesta! 🐾
      - voidaanko jutelle ensim kikkissä: susiruskea / toivottavast sul on kikii
      - oon samanikänem, ja tunen vetoa susiin niinkuin ihmissusiinkin
      - millasta sen on? Sattuuks muuttumine joka kerta? Jso muutun ihmissudeks ja heitän vaate laukun johki puskaa, ni löydänkömä sen sit täydenkuun jälkeen??
      Ei muuta tällä kertaa.
      Hyviä jatkoja sinulle toivottaen: Crystal/koda

    • Eetiolioikeastisusi

      113 vuorokautta ennen kuudennen luomiskauden loppua olemassaoloon tuli mies, joka syntyi myöhemmin Aadamin pojan Kainin pojan Hanokin pojan Priyavratan poikana (8-9:s poika?) Medhatithina (Veeda-kirjallisuudessa Medhadithi, aikojen alusta peräisin oleva vanha tietäjä). Medhatithi syntyi 109 vuotta Aadamin pojan Rudran (Seet) syntymän jälkeen ja 13 vuotta Prsnigarbhan syntymän jälkeen eli  254 ( 253) vuotta Aadamin luomisen jälkeen. Hän oli tuolloin nimeltään noita Eeti, ensimmäinen noita ihmiskunnan historiassa,  sekä myöhemmin hän syntyi Manassen, Juudan kuninkaan poikana, ja tuolloin antoi isänsä uhrata hänet tulessa miellyttääkseen demoneita. Noita Eeti syntyi uudelleen noin <1570-luvulla jaa. uudella mantereella ja noin vuonna 1590 jaa. hän 10 henkimaailmassa olleelta demonilta saamallaan voimalla muuttui sudeksi ja tappoi ja raateli hengiltä intiaani (laamanilais) tytön ja pojan. Hän eli sutena noin neljä kuukautta, jonka jälkeen hän palasi ihmishahmoon.

    • nykypäivänsusioppi

      Kiitos tarinasta. Minä lapsuuteni uskolla ihmettelen teidän feedakirjallisuutenne ja muiden brahmaputraoppien henkiin heräämistä aadamista nykypäivään. Kyllä ihmiset on saaneet mielikuvituksen ja uskon jumalaan mutta otetaan nämä ihmissusi-noitajutut mielikuvituksen tuotteina eikä eletä niitä toteen. Jos elät ne toteen niin muista pudottautua joskus maan kamaralle.

      • Sikaoppi

        Aadamin pojasta Seetistä käytetään nimeä Maharsi Angira Veeda-kirjallisuudessa. Seet syntyi myöhemmin Vayan ja Kuntin poikana Bhimana Intiassa (Veeda-kirjallisuus). Seetille syntyi kolme poikaa. Utathya oli yksi Seetin pojista joka meni naimisiin Bhadran, Soman (kuun) tyttären kanssa. Seetin pojalle Enokselle (jonka vaimon nimi veeda-kirjallisuudessa on Candramasi) syntyi kuusi poikaa ja kolme tytärtä. Enoksesta käytetään nimeä Angirasa eli Brhaspati Veeda-kirjallisuudessa. Kerran Brhaspati kirosi taivaan kuninkaan Indran (jonka me tunnemme Raamatussa Aadamin poikana Kainina) syntymään siaksi maan päälle. Indra eli sikana noin kymmenen vuotta.


      • Anonyymi

        Joo tuu chillist puree mua, kelpais iha oikeest olla beeta tai sit tyylii alfa


    • Beeta

      Tulisitko puree mua mä haluun

    • Beeta

      Tuu puree mua pls

    • Anonyymi

      Miten löydän lauman ja oon rovaniemeltä ja ihmissusu

    • Anonyymi

      jos se leviää miten se leviää, onko se kulkutauti leviääkö se puramalla tai raapaisulla vai onko siinä kirous juttu vai teitkö diilin paholaisen kanssa vai oletko vain mielisairas vai tuleeko se suvun mukana. Haluaisitko kertoa leviääkö se jos niin miten

    • Anonyymi

      Jos olet ihmissusi mihin laumaan kuulut vai oletko erakko? Kuka on sun alfa? Kauanko olet ollut ihmissusi? Jos sua purtiin kuka puri? Ja jos kerta oot ihmissusi et sais kertoo kellekään sääntöjen mukaan.

      • Anonyymi

        Lapin shamaanithan uskoivat voivansa muuttua sudeksi liikkuessaan tuonpuoleisessa. Tai mihin tahansa muuhun eläinhahmon voidakseen liikkua ketterästi tuonelan metsissä.


    • Anonyymi

      Syötkö oikeita ihmisiä

    • Anonyymi

      Millon on täysikuu millon sun kynnet kasvaa

    • Anonyymi

      Okei! Kannattaako ostaa Sony a 7 IV nyt vai kannattaako odottaa?

      • Anonyymi

        Shamaanimatka sienien voimalla antoi vastauksen, että odota ainakin vuosi. Saattaa olla jotain vikoja noin uudessa, eli kannattaa odottaa päivitettyä versiota.


    • Anonyymi

      Oletko muka oikea ihmissusi en usko sinun olevan!?

    • Anonyymi

      Mitä oireita ihmissusilla on? koska haluaisin tietää. Sitten tiedän olenko oikea ihmissusi.

    • Anonyymi

      Olen ehkä puoliksi ihmissusi

    • Anonyymi

      Poika on oikea

    • Anonyymi

      Tuu puree mua ihan vapaasti

    • Anonyymi

      Mut eka pitää ajatella millaista olisi olla ihmissusi. Kaikki pelkää sua jos oot ihmissusi tuskin saat ystäviä. Mut pojalla on varmasti ystäviä.

    • Anonyymi

      JOO TODELLAKIN OOT 🤣😂 TIESITKÖ IHMISSUSIA EI OO OLEMASSA.

    • Anonyymi

      Miten susta tuli ihmis susi

    • Anonyymi

      Mistä tietää että on ihmis susi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe