Katsoin eilen Yle Areenalta jakson "Kevätsiivousta" (29.4.2014). Siinä Blaketon tapasi poikansa, joka oli joutumassa oikeuteen. Tätä vanhempia jaksoja ei enää Areenalla näy ja nyt jäi epäselväksi mitä rankaistavaa poika oli tehnyt ?
Oscar Blaketonin pika
4
171
Vastaukset
- kakkua tulossa
Huumeitten kanssa oli pelaillut.
- Dealer shoes
Otti kavereineen huumeiden myyjältä jotain nappeja pois. Diileri loukkaantui tilanteessa
- MumblesMan
Dealer shoes kirjoitti:
Otti kavereineen huumeiden myyjältä jotain nappeja pois. Diileri loukkaantui tilanteessa
Ei vaan tuo Blaketonin poika Graham hakkasi kavereitten kanssa miehen joka kaupitteli huumeita. Siis tarkotuksena ei kai ollut pölliä niitä!?
- Ei hakannut
MumblesMan kirjoitti:
Ei vaan tuo Blaketonin poika Graham hakkasi kavereitten kanssa miehen joka kaupitteli huumeita. Siis tarkotuksena ei kai ollut pölliä niitä!?
Pojat vain uhkailivat discon ovella. Diileri lähti pakoon ja kaatui, loukkaantuen. Pojat kävivät hakemassa huumeet diilerin taskusta. Pahoinpitelyä ei tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248