Mertaranta sanoi pelin aikana että siirtyy hifkiin? Missään ei lue tästä mitään, höpisikö omiaan vai sanoiko vahingossa?
olli palola
7
181
Vastaukset
- tapi1
Ihmettelen samaa. Ainakin Palolalla on vuoden sopimus vielä Tapparaan.
- 0po
vai sekoittiko vahingossa keräsen palolaan(keränenhän menee ifkiin)
- tappara15
Eikai Palola nyt mihinkään Ifkiin ole menossa? Helvetti sentään!
- C. Brewer
Miksi se jäisi tähän höntsäliigaan? Veikkaan että ulkomaiden rahakaukalot kutsuvat Ollia(kin).
- Kultaa tulee
Nykyään ifkiin meno on semmoinen pikavuoropysäkki, kuten keräset, virtaset ynnämuut on näyttäneet, aivan sama mitä soppareita ifki väsää keväällä, ennen juhannusta ne on purettu ja leegio "i kill juu"-kanukkeja on ostoslistalla.
Palola mennee, ihme, jos ei menisi ja uusia kasvatellaan tilalle, niistä kenen arvoa muut eivät ymmärrä. - C. Brewer
Kultaa tulee kirjoitti:
Nykyään ifkiin meno on semmoinen pikavuoropysäkki, kuten keräset, virtaset ynnämuut on näyttäneet, aivan sama mitä soppareita ifki väsää keväällä, ennen juhannusta ne on purettu ja leegio "i kill juu"-kanukkeja on ostoslistalla.
Palola mennee, ihme, jos ei menisi ja uusia kasvatellaan tilalle, niistä kenen arvoa muut eivät ymmärrä.No eipä tommosia kanukkeja viimeaikoina ole hirveästi täällä näkynyt. Oispa semmonen pääsponsori joka antaisi pitää edes yhden sellaisen rosterissa. Vaikka eipä sitä enää varmaan tarvita, kun ratapihan rikolliset katupojat siirtyivät henkisen kotimaansa liigaan.
- T.Gillies
C. Brewer kirjoitti:
No eipä tommosia kanukkeja viimeaikoina ole hirveästi täällä näkynyt. Oispa semmonen pääsponsori joka antaisi pitää edes yhden sellaisen rosterissa. Vaikka eipä sitä enää varmaan tarvita, kun ratapihan rikolliset katupojat siirtyivät henkisen kotimaansa liigaan.
Ei oo näkyny?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408