Melaniinigeeniä ei leijonilla.

Fiksu kreationisti

Mielenkiintoista.. toisinkuin leijonan sukulaisilla, leopardeilla, Leijonilla ei ole koskaan havaittu mustaa väriä mahdollistavaa melaniinimutaatiota.

Miksiköhän leijonalta ei löydetä vastaavaa mustaa väriä aikaansaamaa melaniinigeeniä? Johtuisikohan siitä, että leopardit ovat yksinkertaisesti RAPPEUTUNEET leijonista.

https://www.youtube.com/watch?v=IYAtcecdJCk

10

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkki suojaa sitä kantavia olioita UV-säteilyltä siinä missä ihopigmentti pyrkii samaan eräillä turkkia kantamattomilla olioilla. Johan on taas kreationismi todistettu :F

• johamm

Siis hetki.
      Leijonilla ei ole melaniinigeeniä, mutta rappeutuminen on tuonut tämän uuden informaation sitten leopardiin?

• Hyvä huomio!

Tämän juniorikretiinin (sepäse,fk) logiikka on aika mykistävää.

Mutta eihän sepäsemme ole saanut vieläkään maata kiertämään aurinkoa eikä maapalloa pyörimään oman pyörähdysakselinsa ympäri. Kuussakin on ihminen kerinnyt käymään mutta sepäsen kosmologia on jossain sieltä parin vuosituhannen takaa.

• Fiksu kreationisti

"Leijonilla ei ole melaniinigeeniä, mutta rappeutuminen on tuonut tämän uuden informaation sitten leopardiin?"

Missäköhän kohtaa olen, tollo, sanonut, ettei leijonilla ole melaniinigeenejä?

• Fiksu kreationisti kirjoitti:

"Leijonilla ei ole melaniinigeeniä, mutta rappeutuminen on tuonut tämän uuden informaation sitten leopardiin?"

>Missäköhän kohtaa olen, tollo, sanonut, ettei leijonilla ole melaniinigeenejä?

Niin, sinähän vain kysyit, miksei leijonalta löydetä vastaavaa mustaa väriä aikaansaavaa melaniinigeeniä (kirjoitusvirheesi korjattuna).
        Et tietenkään väittänyt, ettei sitä ole.

• Fiksu kreationisti kirjoitti:

Hienoa että huomaat jo olevasi tollo.

Kysyit:
        "Miksiköhän leijonalta ei löydetä vastaavaa mustaa väriä aikaansaamaa melaniinigeeniä?"

Ja vastaat itse itsellesi:
        "Johtuisikohan siitä, että leopardit ovat yksinkertaisesti RAPPEUTUNEET leijonista."

Joten logiikkasi pohjalta leopardin mustan värin aikaansaava melamiinigeeni on rappeutumisen tulos, eli uusi informaatio (musta väri) on siis tosiasia tässä rappeutumisprosessissa.

Häikäisevää!

• antimytomaani_orig kirjoitti:

Hienoa että huomaat jo olevasi tollo.

Kysyit:
        "Miksiköhän leijonalta ei löydetä vastaavaa mustaa väriä aikaansaamaa melaniinigeeniä?"

Ja vastaat itse itsellesi:
        "Johtuisikohan siitä, että leopardit ovat yksinkertaisesti RAPPEUTUNEET leijonista."

Joten logiikkasi pohjalta leopardin mustan värin aikaansaava melamiinigeeni on rappeutumisen tulos, eli uusi informaatio (musta väri) on siis tosiasia tässä rappeutumisprosessissa.

Häikäisevää!

Tehkäämme yhteenveto. Kun kellanruskea kissieläin alkaa rappeutua niin siitä tulee mustatäpläinen ja hieman suurempi rappeutuminen hävittää kellanruskean kokonaan ja jättää jäljelle vain mustan. Kesykissi lienee tässä suhteessa rappeutunein koska sillä on eniten värimuotoja - ja valkoinen kissi on tietenkin ääritapaus.

• tieteenharrastaja
        Fiksu kreationisti kirjoitti:

Olet siis niin tollo, ettet itse huomaa:

"Missäköhän kohtaa olen, tollo, sanonut, ettei leijonilla ole melaniinigeenejä?"

Avauksessasi. Kerran otsikossa ja kahdesti tekstissä.

• >=3

Fiksu Kreationisti ei olekaan niin Fiksu.

• Puolimutkateisti

"Fiksu Kreationisti ei olekaan niin Fiksu."

No tämähän on tiedetty jo Sepiksen ekasta kommenttista tällä palstalla lähtien. Tollo mikä tollo.

Sitäpaitsi kaikki YEC-kreationistit ovat lähtökohtasesti oppimattomia tolloja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      607
      2476
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1975
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1850
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1468
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1456
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1359
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1204
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      990
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      958
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      51
      866
    Aihe