Mihin tälläistä palstaa tarvitaan

AlfredJKwak

ei tällä ole mitään tekemistä musiikin kanssa.

19

1242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Okku

      Tämä palsta on ehkä tarkoitettu sinunlaisillesi, jotka pääsevät täällä oksentamaan oman pahan olonsa pois.

      • AlfredJKwak

        säälittää vaan nuo BMG:n halpaan menneet.


    • N27

      Yes - sinä teit sen!!! Olenkin jo odottanut, milloin tämä samainen keskustelu tällekin palstalle tulee :), asiahan on sama kuin tuolla toisaalla........... Ei tarvinne mainita missä.. Mut tällä palstalla minulla ei ole mitään sanottavaa, asiahan on KUITENKIN eri kuin siellä toisaalla...........

      • juu-u

        Tuntuupa sinullakin kiinnostusta tähän palstaan ja artistiin riittävän. Aika moneen viestiin olet käynyt kommmentoimassa. Olisko niin, että siitä puhe mistä puute?


      • juu-u
        juu-u kirjoitti:

        Tuntuupa sinullakin kiinnostusta tähän palstaan ja artistiin riittävän. Aika moneen viestiin olet käynyt kommmentoimassa. Olisko niin, että siitä puhe mistä puute?

        siis tämä oli vastaus alkuperäiselle kirjoittajalle, meni toi viesti väärän viestin alle...


      • AlfredJKwak
        juu-u kirjoitti:

        Tuntuupa sinullakin kiinnostusta tähän palstaan ja artistiin riittävän. Aika moneen viestiin olet käynyt kommmentoimassa. Olisko niin, että siitä puhe mistä puute?

        siinä kiinnostukseni kokonaisuudessaan.


      • Hanna-fani
        AlfredJKwak kirjoitti:

        siinä kiinnostukseni kokonaisuudessaan.

        ei ole olemassakaan.Loppupeleissä mikään ei ole aitoa.

        Terv.Hanna-fani


      • AlfredJKwak
        Hanna-fani kirjoitti:

        ei ole olemassakaan.Loppupeleissä mikään ei ole aitoa.

        Terv.Hanna-fani

        et silleen.


      • Ansq
        AlfredJKwak kirjoitti:

        et silleen.

        Ja sinäkö sen tiedät/päätät?


      • AlfredJKwak
        Ansq kirjoitti:

        Ja sinäkö sen tiedät/päätät?

        jos te massanmukana menijät sitä ette tiedä niin en minä sille mitään voi.Muoti-ilmiöt eivät minua kiinnosta.


      • masie
        AlfredJKwak kirjoitti:

        jos te massanmukana menijät sitä ette tiedä niin en minä sille mitään voi.Muoti-ilmiöt eivät minua kiinnosta.

        Kiinnostaa näköjään kun sentäs vietät arvokasta aikaasi Hannan foorumissa.


      • AlfredJKwak
        masie kirjoitti:

        Kiinnostaa näköjään kun sentäs vietät arvokasta aikaasi Hannan foorumissa.

        ei ole tarvis.


      • juu-u
        AlfredJKwak kirjoitti:

        ei ole tarvis.

        Ja sen kyllä huomaa! Hah!


      • Black pearl
        AlfredJKwak kirjoitti:

        et silleen.

        no nyt mie en enää ymmärrä. Miks ihmeessä sä käyt täällä arvostelemassa koko ajan ja aivan kaikkea?? luuletko ite tietäväs kaiken ja "oiot vääriä käsityksiä"?? et varmaan ees tiedä, mikä on "väärä käsitys". oletko noin kateellinen hannalle vai mikä mättää??? koko ajan haukkumassa maanrakoon! sulla taitaa olla itsetuntoki nollassa, ja nyt yrität sen takia alistaa muita, jotta tuntisit ittes korkeemmaksi. hanki elämä, sitä sä näyttäisit tarvitsevan.


      • AlfredJKwak
        Black pearl kirjoitti:

        no nyt mie en enää ymmärrä. Miks ihmeessä sä käyt täällä arvostelemassa koko ajan ja aivan kaikkea?? luuletko ite tietäväs kaiken ja "oiot vääriä käsityksiä"?? et varmaan ees tiedä, mikä on "väärä käsitys". oletko noin kateellinen hannalle vai mikä mättää??? koko ajan haukkumassa maanrakoon! sulla taitaa olla itsetuntoki nollassa, ja nyt yrität sen takia alistaa muita, jotta tuntisit ittes korkeemmaksi. hanki elämä, sitä sä näyttäisit tarvitsevan.

        turha noilla tiedoilla tulla urputtamaan.Teollista paskaa se Hannakin on ei mitään muuta.Ja mitää sýytä ei ole olla kateellinen tuollaisen paskan suoltamisesta.Itse kuuntelen mielummin musiikkia.Vaikka eihän oikeat aiat ennenkään kaltaisillesi pösilöille ole menneet jakeluun.


      • Black pearl
        AlfredJKwak kirjoitti:

        turha noilla tiedoilla tulla urputtamaan.Teollista paskaa se Hannakin on ei mitään muuta.Ja mitää sýytä ei ole olla kateellinen tuollaisen paskan suoltamisesta.Itse kuuntelen mielummin musiikkia.Vaikka eihän oikeat aiat ennenkään kaltaisillesi pösilöille ole menneet jakeluun.

        tää alkaa tosiaan olla jo ihan järjetöntä.. kaikki haukkuu toisiaan koko ajan ja kohta unohetaan se oikee aihekkin. ja kwakkis (kakkis): jos sun mielestäs hanna on paskaa, miks siitä pitää tulla riitelemään muiden kanssa?? tää ei hyödytä mitään, aikaas vaan täällä tuhlaat. tosta sun paskanjauhamisestas ei ole mitään hyötyä... varsinkaan sun "maineelles", sikäli, kun sitä on koskaan ollutkaan. Idiootin maine ei ole hyväks, ees sullekkaan.
        sä voit imee rauhassa omaa nenääs tai jotain muuta omaas, jos tahot.
        kuuntele vaan musiikkia, mutta melkovarmasti se sinunkin "musiikki" on ns. teollista paskaa,mutta ei sun mielestä, ja puolustat sitä sitten ja haukut toista samanlaista. sanopa, mitä kuuntelet nii siten tiedän, onko sekin "teollita sontaa" vai onko se oikeaa musiikkia, mutta sehän on silti vaan mun mielipide.


      • AlfredJKwak
        Black pearl kirjoitti:

        tää alkaa tosiaan olla jo ihan järjetöntä.. kaikki haukkuu toisiaan koko ajan ja kohta unohetaan se oikee aihekkin. ja kwakkis (kakkis): jos sun mielestäs hanna on paskaa, miks siitä pitää tulla riitelemään muiden kanssa?? tää ei hyödytä mitään, aikaas vaan täällä tuhlaat. tosta sun paskanjauhamisestas ei ole mitään hyötyä... varsinkaan sun "maineelles", sikäli, kun sitä on koskaan ollutkaan. Idiootin maine ei ole hyväks, ees sullekkaan.
        sä voit imee rauhassa omaa nenääs tai jotain muuta omaas, jos tahot.
        kuuntele vaan musiikkia, mutta melkovarmasti se sinunkin "musiikki" on ns. teollista paskaa,mutta ei sun mielestä, ja puolustat sitä sitten ja haukut toista samanlaista. sanopa, mitä kuuntelet nii siten tiedän, onko sekin "teollita sontaa" vai onko se oikeaa musiikkia, mutta sehän on silti vaan mun mielipide.

        itse kuuntelen esim Sonny Boy Williamsonia,Hollywood Fatsia,Ronnie Earlia,Duke Robillardia,Django Reinhardtia,Charlie Christiania vain muutaman aluksi mainitakseni.Jos nuo nimet eivät sano sinulle mitään niin sitten suorita jatko-opintoja musiikin parissa.Pakarinen on vain Bmg:n ja Mtv:n masinoiman kilpailun voittanut sätkynukke jolla edellämainitut yhtiöt rahastavat alkeellisia ihmisyksilöitä jotka vaipuivat massapsykoosiin kyseisen kilpailun edetessä kuvaruudussa.Aivan kuten Gimmel tai muut vastaavat paskat.Idolshan on globalisoituneen maailman tuote jolla rahastetaan ympäri maailmaa täysin kupla-artisteilla.Hyvää Joulua sinnekin.


      • Black pearl
        AlfredJKwak kirjoitti:

        itse kuuntelen esim Sonny Boy Williamsonia,Hollywood Fatsia,Ronnie Earlia,Duke Robillardia,Django Reinhardtia,Charlie Christiania vain muutaman aluksi mainitakseni.Jos nuo nimet eivät sano sinulle mitään niin sitten suorita jatko-opintoja musiikin parissa.Pakarinen on vain Bmg:n ja Mtv:n masinoiman kilpailun voittanut sätkynukke jolla edellämainitut yhtiöt rahastavat alkeellisia ihmisyksilöitä jotka vaipuivat massapsykoosiin kyseisen kilpailun edetessä kuvaruudussa.Aivan kuten Gimmel tai muut vastaavat paskat.Idolshan on globalisoituneen maailman tuote jolla rahastetaan ympäri maailmaa täysin kupla-artisteilla.Hyvää Joulua sinnekin.

        no kyllähän noi jotakin mulle sanoo... itse kuuntelen Beatlesia ja Elvistä.
        Noh, se on sun mielipitees... eipä siinä muuta. Hyvää Joulua sinnekkin


    • Fakiiri Suontamo

      lipilaarin näköisille vainajille, liukkaine kenkineen ja liian pienine housuineen ainoa purkautumistie.
      se on erittäin motivoiva syy jatkaa. vain vainaja on vapaa, hui-lai-leen peittosten alla ;) jep

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3218
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1841
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1028
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe