Onko ketään muuta ihmistä (lasta) joka ei osaa ratsastaa hirveen hyvin ja haluis kamun kesällä 2005 Korpparille. Oon 11w ja alotan ratsastuksen kesällä 2005 Korpparilla. Oon tyttö. Älä ihmettele vaikka alotan näin myöhään mutta heppakuume iski vasta nytten.
Korpikylän ratsastuskeskus
5
301
Vastaukset
- nipsukka
en oo kyl mistään sielt päinkään... sorry:(
mut on mul asiaa... mitä jos juteltaisiin jostain hevosista? - pikkuihminen
Moi.
Oon 11-w tyttö. Ratsastusta oon harrastanut jo n. 2v. Oon harrastanut ratsastusta eräällä toisella tallilla, nyt oon ajatellut vaihtaa tallia. Edellisellä tallilla ei opeteta tarpeeksi hyvin jne. Oisko sulla sähköpostia? [email protected] on mun. Kirjoittele? P.s. Voitaisiin alkaa yhdessä käymään kyseisellä tallilla? ;) - pikkuihminen
Niin... Siis:
Oon aika kokenut ratsastaja, onko se este? Mistä päin oot? (asuin kaupunki)- abc tyttö
Oon Lahdesta. Lähettelen sitten sähkäriä.
- pikku
nii oon itekki käyny korpparilla....se on tosi hyvä ja okas talli. ja hepatki on tosi hyvoä ja osaavaisia. oon ite "jo" 14 mut oon ratsastanu 3 vuotta.....enkä mitenkää säännöllisesti...
mäki asun lahdessa....missäs päin lahtea sä asuskelet? en tiiä ootko viel koskaa käyny kattoo sit korpparin tallii...mut siel on iso kenttä ja iso maneesi...ja hepoiki siel on vaik kuinka paljon pikku shettiksistä isoihin lämppäreihin.
vaik et oo ratsastanu yhtää/ juurikkaan, niin osaatko hoitaa hepoja? jos et osaa ei se haittaa sillä siellä tallil pyörii koko ajan tyttöjä, jotka on valmiita auttamaan! kysy vaan ihan rohkeasti apua!=)
mutta jos haluat vaikka mailata jotain tai kysyä lisää, niin mailaa osoitteeseen. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117