ei puututa vaikka mitä nähdään .tuusulan pallokentällä hakatiin pienikokoinen einainen noin parisataa ihmistä paikalla..kello 18.30 ei tullut polisia paikalle naisen ystävä haki hänet tikkurilasta monen tunnin jälkeen että näin .jotka olivat tapahtuman aikaan paikalla niin kieltämättä itsenäisiä olivat eivät puutuneet tapahtumaan milään tavalla .on se maailma vain sairaaksi mennyt
on vääränlaista itsenäisyttä
4
200
Vastaukset
- eiutelias
" einainen "
No, mikä se oli ? - ihmettelen1
viisastelia pieni kokoinen nainen siellä hakatiin eikä kukaan vaivautunut soitamaan apua tai muuten puutunut se ihmetytää miten ihmiset on välinpitämättömiä .vaikka edesään näkevät asioita.aivan sama asia jos siinä tilanteesa olisi ollut pieni vauva .siihen olisi jäänyt oman onnensa nojaan em.
- eimies
Sun ulosanti on ihan sekavaa, taidat olla humalassa tai päihteiden vaikutuksen alaisena ton sepustuksen kanssa.
Ja minä en soittanut apua kun olin juuri silloin kotona saunomassa niin mistä minä olisin tiennyt että joku "einainen" hakataan jossain päin muolimaa. Tuskin oli mitään vakavaa, koska kyllä nykypäivänä ihmiset niin helposti soittavat poliisit paikalle jos on aihetta.
- ihmetteliä
ei mies vai sekava olen ja humalassa niin voit kait sen noinkin heitää en sinua syytänyt jus henkilökohtaisesti vaan ihmisiä jotka ei puutu vaikka edesään näkevät mitä . minun tyttäreni siellä hakatiin pelikentällä ei pääsyt pois itse ystävänsä haki .niin luulin että ihmiset ainakin katsoo selviääkö hakattu pois tai soitavat apua siitähän tämä kirjoitus sai alkunsa .hyvä ettet sinä ole tuo hakkaaja vai oletko jarmo eikun valeri näinhän se kutsuma nimi on tilanteen mukaan tämä hakkaaja asuu hyvinkäälä.että näin sekava humalainen olen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703821Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883189Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1012448Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151669Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701438- 971311
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501256- 551073
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561040Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031