on vääränlaista itsenäisyttä

ihmettelen1

ei puututa vaikka mitä nähdään .tuusulan pallokentällä hakatiin pienikokoinen einainen noin parisataa ihmistä paikalla..kello 18.30 ei tullut polisia paikalle naisen ystävä haki hänet tikkurilasta monen tunnin jälkeen että näin .jotka olivat tapahtuman aikaan paikalla niin kieltämättä itsenäisiä olivat eivät puutuneet tapahtumaan milään tavalla .on se maailma vain sairaaksi mennyt

4

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiutelias

      " einainen "

      No, mikä se oli ?

    • ihmettelen1

      viisastelia pieni kokoinen nainen siellä hakatiin eikä kukaan vaivautunut soitamaan apua tai muuten puutunut se ihmetytää miten ihmiset on välinpitämättömiä .vaikka edesään näkevät asioita.aivan sama asia jos siinä tilanteesa olisi ollut pieni vauva .siihen olisi jäänyt oman onnensa nojaan em.

      • eimies

        Sun ulosanti on ihan sekavaa, taidat olla humalassa tai päihteiden vaikutuksen alaisena ton sepustuksen kanssa.

        Ja minä en soittanut apua kun olin juuri silloin kotona saunomassa niin mistä minä olisin tiennyt että joku "einainen" hakataan jossain päin muolimaa. Tuskin oli mitään vakavaa, koska kyllä nykypäivänä ihmiset niin helposti soittavat poliisit paikalle jos on aihetta.


    • ihmetteliä

      ei mies vai sekava olen ja humalassa niin voit kait sen noinkin heitää en sinua syytänyt jus henkilökohtaisesti vaan ihmisiä jotka ei puutu vaikka edesään näkevät mitä . minun tyttäreni siellä hakatiin pelikentällä ei pääsyt pois itse ystävänsä haki .niin luulin että ihmiset ainakin katsoo selviääkö hakattu pois tai soitavat apua siitähän tämä kirjoitus sai alkunsa .hyvä ettet sinä ole tuo hakkaaja vai oletko jarmo eikun valeri näinhän se kutsuma nimi on tilanteen mukaan tämä hakkaaja asuu hyvinkäälä.että näin sekava humalainen olen .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1240
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      1007
    Aihe