ei puututa vaikka mitä nähdään .tuusulan pallokentällä hakatiin pienikokoinen einainen noin parisataa ihmistä paikalla..kello 18.30 ei tullut polisia paikalle naisen ystävä haki hänet tikkurilasta monen tunnin jälkeen että näin .jotka olivat tapahtuman aikaan paikalla niin kieltämättä itsenäisiä olivat eivät puutuneet tapahtumaan milään tavalla .on se maailma vain sairaaksi mennyt
on vääränlaista itsenäisyttä
4
192
Vastaukset
- eiutelias
" einainen "
No, mikä se oli ? - ihmettelen1
viisastelia pieni kokoinen nainen siellä hakatiin eikä kukaan vaivautunut soitamaan apua tai muuten puutunut se ihmetytää miten ihmiset on välinpitämättömiä .vaikka edesään näkevät asioita.aivan sama asia jos siinä tilanteesa olisi ollut pieni vauva .siihen olisi jäänyt oman onnensa nojaan em.
- eimies
Sun ulosanti on ihan sekavaa, taidat olla humalassa tai päihteiden vaikutuksen alaisena ton sepustuksen kanssa.
Ja minä en soittanut apua kun olin juuri silloin kotona saunomassa niin mistä minä olisin tiennyt että joku "einainen" hakataan jossain päin muolimaa. Tuskin oli mitään vakavaa, koska kyllä nykypäivänä ihmiset niin helposti soittavat poliisit paikalle jos on aihetta.
- ihmetteliä
ei mies vai sekava olen ja humalassa niin voit kait sen noinkin heitää en sinua syytänyt jus henkilökohtaisesti vaan ihmisiä jotka ei puutu vaikka edesään näkevät mitä . minun tyttäreni siellä hakatiin pelikentällä ei pääsyt pois itse ystävänsä haki .niin luulin että ihmiset ainakin katsoo selviääkö hakattu pois tai soitavat apua siitähän tämä kirjoitus sai alkunsa .hyvä ettet sinä ole tuo hakkaaja vai oletko jarmo eikun valeri näinhän se kutsuma nimi on tilanteen mukaan tämä hakkaaja asuu hyvinkäälä.että näin sekava humalainen olen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude17814636Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t11710390Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1069259Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k278719Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy518443Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk496857Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1796445Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri305333Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1485302Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole401830