Jumalan olemassaolon ongelmat

Jokainentärkeä

Kirjoitetaan, että Jumalaa ei olisi. Ja tästä olisi todisteena todisteiden puute. Mutta kertokaas. Miksi Jumala antaisi itsestään mitään todisteita? Ei Hän palvele meitä, vaan meidän pitää palvella Häntä. Ihminen haluaa todisteita Jumalasta, muttei saa, koska halut eivät ole Jumalasta.

Sitten tuohon, että se olisi reilua! Olisi hyvä jos Jumala antaisi todisteita, että uskoisimme! Mikä te olette tuomitsemaan jos todisteita ei tule? Tekö olette sen arvoisia? Jumala voi tehdä mitä itse haluaa, kenenkään siitä Häntä syyttämästä. Mutta silti Hän ei niin tee, onhan Kristuskin tästä todiste. Ja muutenkin rautaa koetellaan aina tulessa, jotta se olisi varmasti kestävää.

Mutta nyt sanotte, että kaikki kristityt ovat aina olleet ahdasmielisiä ja tunteettomia sanan levittäjiä. Miksi siis olisin yksi? Noh, jo itsessään Raamattu eli evankeliumi on ilon sanoma, joten se, joka käyttäytyy sen vastaisesti liioitellen huonoa osaansaei ole uskossa. Kristuskin totesi, että älkää totelko niiden tapoja, jotka tahalleen näyttävät huonoa osaansa ja kurjuuttaan, vaan ylistäkää Herraa iloisesti Hänen kuullessa sananne. Mutta jos joku näistä ns. uskovista tuomitsee yhdenkin teistä vähäisistä, jotka ette usko, hän on totisesti palkkansa ansainnut tuolla alhaalla. Ensimmäinen on oleva viimeinen, ja viimeinen ensimmäinen.

Itse hyödyn tästä uskosta miten taas? kysytte. Todella hyvä kysymys. Mitä ette nyt hyötyisi? Maailma ei enää pidättele teitä. Teitä suojellaan. Kertokaa yksikin kerta, jolloin maailma ei ole teitä satuttanut? Sen arvojen vallassa olevat eivät välitä teidän tunteistanne? Sehän ei piittaa, kun loukkaa teitä? Mutta kuulkaa! Maailman arvojen orjuudesta Kristus tuli juuri teidät vapauttamaan. Ette ole enää maailman orjia, eikä se sido teitä millään tavalla. Saatte kaiken mitä haluatte, tottakaihan Jumala tukee niitä, jotka Hänet tunnustavat. Jo ne, jotka eivät Jumalaa rakasta saavat samanlailla auringonpaisteen ja sateen ylleen, ja Jumala tukee heitä. Kuvitelkaa, mitä itse saatte, kun uskotte! Ette menetä mitään.

Mitä tämä tarkoittaa? Mitä minun pitää nyt sitten tehdä, paljonkin asioita, että olisin "mallikristitty"? No, ei kristittynä oleminen muuta elämäänne juurikaan, elämäntyylinne pysyy samana, mutta itse asiassa muuttuu parempaan päin. Kertokaa mikä teitä enää vahingoittaisi?

Nojoo, ei mul muuta. Koittakaa nyt jaksaa! Siunausta! :)

7

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kke

miks vitussa sen pitäis sehä vaa tappo ittensä meidän vuoks yks vitun idiootti siinäkin

• en usko

olipas surkea kirjoitus. aloittajalle ei taida looginen ja kriittinen ajattelu olla varsinaisia leipälajeja?

onko aloittaja tietoinen että tiede selittää hienosti:

- maailmankaikkeuden kehityksen
      - ihmisen kehityksen
      - miksi ihmiset kuvittelevat jumalia

...ja mihinkään noista raamatullasi ei ole mitään muuta annettavaa kuin vanhoja vääriä luuloja.

• Jokainentärkeä

Kun näette pilven nousevan lännestä, te kyllä tiedätte, että silloin tulee sade. Samoin kun tuulee etelästä tiedätte että tulee helle. Tämän kaiken te tekopyhät tiedätte, muttette osaa tulkita tätä aikaa. Oletko jättänyt veljesi huomioimatta jos hän on pulassa? Oletko auttanut sitä, jolla on huono olla?

Teidän tienne on maailmaa rakastava tie, ja joka rakastaa maailmaa, ei rakasta Kristusta. Jokainen on silti valittu jos haluaa.

• Jokainentärkeä
        Jokainentärkeä kirjoitti:

Kun näette pilven nousevan lännestä, te kyllä tiedätte, että silloin tulee sade. Samoin kun tuulee etelästä tiedätte että tulee helle. Tämän kaiken te tekopyhät tiedätte, muttette osaa tulkita tätä aikaa. Oletko jättänyt veljesi huomioimatta jos hän on pulassa? Oletko auttanut sitä, jolla on huono olla?

Teidän tienne on maailmaa rakastava tie, ja joka rakastaa maailmaa, ei rakasta Kristusta. Jokainen on silti valittu jos haluaa.

Sori, tekopyhä vähän huono sana. Tarkoitan, että sanotte tajuavanne maailmasta kaiken, mutta silti ette huomaa jos toinen on pulassa.

• Ahdas mielisyys ei ole jeesuksesta,silloin ei ole pääsyt armon osallisuuteen,sitoo oma vanhrskaus. Jeesukselle ehdoitta,hän haluaa 100% omistaa,omakseen.
      siis kaikki tai ei mitään.

Jokainentärkeä

• en usko

Olet erehtynyt. Kyllä sun kirjoituksestä näkyy jo kauas että olet pulassa henkisesti. Ei voi kuin suositelle että käytä nettiyhteyttäsi hyväksi ja opiskele sinäkin jotain maailmasta. Voi olla vielä mahdollista päästä irti mytologian vankilasta.

• Ihminen ja maapallomme on vielä alhaisessa kehitystasossa, siksi ihminen ei tavallisesti VOI VIELÄ NÄHDÄ enkeleitä ja henkimaailmaa tai korkeampaa Valoa jota me kutsumme jumalaksi.

Ihminen on lähempänä kyllä sitä päivää kunnes me voimme vastaanottaa vierailut kehittyneistä sivilisaatioista, nämä rakkaudessa kehittyneet sivilisaatiot (ja alhaiset,) vartioivat ja herättävät meitä kunnes olemme tarpeeksi heränneet tietoisuudessamme. Nämä ovat tämän päivän UFOJA, AVARUUSALUKSIA KOSMOKSESTA taivaalla ja muut merkit (katso youtubesta jos et ole itse vielä niitä nähnyt)

Ihminen on henkisesti alikehittynyt vielä mutta on matkalla suurempaan Valoon. Ihmisen täytyy ensin kasvaa, tehdä työtä oman itsensä kanssa. Monet ovat täynnä negatiivista energiaa, me ihmiset sodimme ainoastaan oman itsemme kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe