Mun Rellu Meganessa on se vika, että sateen jälkeen etuoven sivulokerossa on vettä. Se kuuluu olevan tyyppivika, mutta miten "vuodon" saisi tukittua, mistä vesi tulee?
Tulee vettä etuoven lokeroon.
3
259
Vastaukset
Täsmälleen sama ongelma mun Meganessa. En tiedä mistä se vesi sinne tulee.
- mekane
Normaalit veden poistokanavat rintapellissä on tukkeutuneet, havunneulasista, lehdistä ym, kurasta. Maatuneet mullaksi. Jos lasinpyyhkijöiden aluset eli rintapellin ympäristön, myös moottoritilan viitsii puhdistaa vaikkapa kerran kuukaudessa roskista, välttyy tuolta harmilta. Tukkeutumien poisto melko hankalaa, kannattaa turvautua ammattilaiseen.
- urpourputtaja
Tyypillistä renun touhua! Kannattaisi vaatia äyskäri kaupanteon yhteydessä. Jo vanha megane vuoti vettä niin näkyy uudemmatkin vuotavan. Itse laitoin sanomalehden rullalle ovilokeroon, se kuivaa veden ja sen voi heittää roskiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1405339Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa733609"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1083494Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma642758Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.372367- 1191732
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3611220- 491176
- 49922
PrimeTimen kaikkitietävä yli-ihminen taas superasiallisena
Joku mistään mitään tietämätön antaa täysin vääriä ohjeita ihmisille. Onneksi maailmanhistorian ylivoimaisin yleisnero k59755