Haluan parantua ilman lääkkeitä

Yksinkertaisesti lopetin lääkkeiden (opamox) syönnin ja kestin ne kohtaukset. Nyt niitä ei ole tullut pitkään aikaan, enkä syö lääkkeitä vaikka joskus olo on ihan kamala. Onko täällä muita kuka ei halua syödä lääkkeitä? Onko joku parantunut ilman lääkkeitä?

4

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+8

      Itselläni oli niin pahoja oireita ja kohtauksia, että söin jotain 6vuotta xanoria, mutta sitten tuntui että pärjäisin ilman ja lopetin lääkkeet. Aluksi oli jotain 2-4viikkoa aikamoiset tunnelmat, lopetin nimittäin ihan suoraan kaikki lääkkeet, mutta sen aikajakson jälkeen olen nyt ihan hyvin pärjännyt ilman mitään pillereitä.

    • GUm

      Hakeudu esim. paniikkikohtausten hoitoon erikoistuneelle terapeutille. Tässä hyvä radio-ohjelma lääkkeettömästä ratkaisusta. Kuuntele ihmeessä.

      Psyykkisten ongelmien lääkkeetön hoito
      http://areena.yle.fi/radio/1450482

    • Calm
    • Nainen26

      Itse lopetin lääkityksen kolme vuotta sitten, sillä en nähnyt lääkitystä ikuisena vaihtoehtona, vaikka se lopetti paniikkikohtaukseni (yhdessä terapian kanssa). Sen jälkeen olen saanut muutaman paniikkikohtauksen, noin kerran vuodessa, mutta tuolloin elämäntilanne on ollut rankka. Kaikki on mahdollista, jos vaan olet kärsivällinen.

      Paras lääke on liikunta, terveellinen ruoka kuten kasvikset, vihannekset, liha jne. liiallinen alkoholi ja sokeri pois. Näistä on hyvä aloittaa kehittää asteittain itselleen parasta elämäntapaa. Itselle tuli monia takapakkeja, mutta tämä on prosessi. Suurin huolenaiheeni on ollut pelko, että paniikkikohtaukset tulisivat takaisin, mutta oma ongelmani juurtuu turvattomuuden tunteisiini, joka johtuu menneistä.

      varmasti onnistut!:) Itse tunnen monia, jotka ovat saaneet paniikkikohtauksia vaikeissa elämäntilanteissa ja aina ovat jatkaneet elämäänsä. Tuki ja läheiset ovat tärkeitä tällä matkalla, kunhan eivät liikaa paapo. Usko itseesi niin saavutat sen mitä haluat! sekä mieti tarkkaan syitä paniikkikohtauksiisi niin löydät vastaukset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19481
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      96
      3825
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2296
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      1993
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      301
      1702
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1402
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1385
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1197
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      245
      1103
    Aihe