Minun maailmankatsomuksen mukaan en halua maksaa veroja, että huumerhörhöt ja mamut voi nauttia minun tienaamista rahoista. Silti minun on pakko.
Miksi sivareilla on erioikeus päättää, että heidän "moraalinsa" ei anna tehdä mukamas jotain?
Minun moraalini
2
180
Vastaukset
- Sörönöö
Ja antakaa nyt niin vitusti miinusta. Muuhun ette pysty.
Nykyään "miehet" katsoo pikku tyttöjen piirrettyjä poneista ja muuta paskaa. Mitä helvettiä on tapahtunut miehille tässä maassa? Onko tämä joku leviävä tauti joka tiputtaa mieheltä pallit? - pohnis1
Verojen maksaminen on hieman erilainen velvollisuus kuin porvarien aseman ja rahojen turvaaminen. Et sinäkään olisi ilmaista koulua käynyt, jos ei veroja maksettaisi tai ei se poliisikaan sinua turvaisi, jos veroja ei maksettaisi. Armeija ei ole nykyään enään niinkään maan puolustusta varten vaan porvariston ja kansanedustajien puolustamista varten. Jotkut meistä eivät myöskään näe toisen maalaisia ihmisiä sen huonompina kuin itseään, lähtökohtaisesti.
Ja mikä siinä on vialla, jos joku sattuu syystä tai toisesta pitämään jostakin? Vai onko tämä taas näitä "värit ovat homoille ja naisille"-juttuja, missä tosimiehen maailma on mustavalkoisempaa kuin Pekka ja Pätkä-elokuvat? Etkä ole selkeästi perehtynyt kovin paljon MLP:hen ja siihen miksi sitä katsovat aikuisetkin miehet. Itse en sarjaa katso, mutta tiedän ihmisiä jotka katsovat. Muutoin pidän joistakin piirrossarjoista ja elokuvista, mutta en näe syytä, miksi se tekisi minusta vähemmän miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861849Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181167Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991145Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol80997Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879- 94874
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54771Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv56719- 53694