Minun moraalini

Sörönöö

Minun maailmankatsomuksen mukaan en halua maksaa veroja, että huumerhörhöt ja mamut voi nauttia minun tienaamista rahoista. Silti minun on pakko.

Miksi sivareilla on erioikeus päättää, että heidän "moraalinsa" ei anna tehdä mukamas jotain?

2

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sörönöö

Ja antakaa nyt niin vitusti miinusta. Muuhun ette pysty.

Nykyään "miehet" katsoo pikku tyttöjen piirrettyjä poneista ja muuta paskaa. Mitä helvettiä on tapahtunut miehille tässä maassa? Onko tämä joku leviävä tauti joka tiputtaa mieheltä pallit?

• pohnis1

Verojen maksaminen on hieman erilainen velvollisuus kuin porvarien aseman ja rahojen turvaaminen. Et sinäkään olisi ilmaista koulua käynyt, jos ei veroja maksettaisi tai ei se poliisikaan sinua turvaisi, jos veroja ei maksettaisi. Armeija ei ole nykyään enään niinkään maan puolustusta varten vaan porvariston ja kansanedustajien puolustamista varten. Jotkut meistä eivät myöskään näe toisen maalaisia ihmisiä sen huonompina kuin itseään, lähtökohtaisesti.

Ja mikä siinä on vialla, jos joku sattuu syystä tai toisesta pitämään jostakin? Vai onko tämä taas näitä "värit ovat homoille ja naisille"-juttuja, missä tosimiehen maailma on mustavalkoisempaa kuin Pekka ja Pätkä-elokuvat? Etkä ole selkeästi perehtynyt kovin paljon MLP:hen ja siihen miksi sitä katsovat aikuisetkin miehet. Itse en sarjaa katso, mutta tiedän ihmisiä jotka katsovat. Muutoin pidän joistakin piirrossarjoista ja elokuvista, mutta en näe syytä, miksi se tekisi minusta vähemmän miehen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe