Hei!
Haluaisin tietää onko jollakin muulla kokemuksia vastaavista oireista, lähtökohtaisesti kerron että tupakoin.
1,5kk sitten minulla oli kuumetta ja tod.näk keuhkoputken tulehdus, kuume kesti korkeintaan 2 päivää. Sen jälkeen olen yskinyt jatkuvasti ja hengittäminen on ollut vaikeampaa. Oletin netistä lukemani perusteella että "jälkitauti" voi kestää viikkoja ja näin ollen en mennyt lääkäriin. Tällä viikolla sinne menin ja sain antibioottia viikoksi ja jotain avaavaa lääkettä, niistä ei tunnu olevan mitään apua.
Pääsääntöisesti oireet ovat seuraavat, päivisin kun olen seisten, ärsytys ei ole niin paha, illalla nukkumaan meno on vaikeaa kun uloshengittäessä keuhkoputket rahisevat ja pakottavat yskimään lähes jokaisella hengenvedolla. Sitten jos saan nukahdettua niin tuntuu herätessä kuin lima olisi tullut paksummaksi eikä näin häiritse ja rahise, mutta kun nousee ja käy vaikka vain vessassa alkaa yskiminen, joka on pahimmillaan ihan yököttelyä.
Onko teillä ollut samanlaisia oireita, minulla on lapsena todettu astma mutten siihen lääkkeitä ole aikuisiällä tarvinnut(oireet vähäisiä). Tupakointi tietysti ei edesauta asiaa, mutta erikoiseksi tämän hetkiset oireiluni tekee se, että edellisessä asunnossa asuin 10 vuotta ja tupakoin sisällä, vuosi sitten muutin uuteen asuntoon enkä ole yhtään tupakkaa sisällä polttanut. Edellisessä asunnossa ei vastaavia oireita ollut, ehkä hetkellisiä muttei pitkäkestoisia.
Osaatteko sanoa onko minulla kuinkakin paha astma ja mitä tällaiseen lääkityksenä käytetään? Kannattaako kokeilla höyryhengitystä? Tässä lähes täysin valvotun yön jälkeen on ollut mielessä lähteä päivystykseen.
Keuhkoputket rahisee, onko samoja oireita?
Astmaakaitää
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101611- 1671561
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671462Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231268Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901124Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70941Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su138920- 87786
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr183768Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud204739