Miten on kts

Kysymys vastausta

vailla.
Mistä saat elatusapua?
Kun katsoo noita kirjoituspäivämääriä niin tyyppi on kokopäiväisesti netissä.
Onko hän joku työtävieroksuva vai jotain muuta?
Miten on kts, miksi pystyt olemaan netissä kokopäiväisesti?

8

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymyksen olisi

      pitänyt olla esitettynä monikkomuodossa.Mielenkiintoista sinänsä,etteivät täällä kirjoittavat sitä osaa päätellä.No,eipä voi mitään.

      • Hän väitti että sillä on jopa kaksi työpaikkaa ,mutta ei työkavereita. Ja omaisuutta vaikka muille jakaa ja sanoo olevansa todellinen Jeesuksen seuraaja, mutta mitä Jeesus käski tehdä? Oliko että jaa omaisuutesi ensin köyhille ja seuraa minua sitten . Näin ei ainakaan kts ole toiminut kuten ei muslimitkaat mitkä kylpevät öljy rahoissa


      • KTS-ää

        typerämmin täällä käyttäytyvät ainoastaan Jeesus-tuputtajat,siis kristinuskon/kristologian pakkosyöttöyrittäjät. Oksettavaa porukkaa,jotka eivät osaa käyttäytyä toisen uskontokunnan palstalla!


      • KTS-ää kirjoitti:

        typerämmin täällä käyttäytyvät ainoastaan Jeesus-tuputtajat,siis kristinuskon/kristologian pakkosyöttöyrittäjät. Oksettavaa porukkaa,jotka eivät osaa käyttäytyä toisen uskontokunnan palstalla!

        Koska kts:lle on opetettu käytöstavat?


      • Ei rasisti
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Hän väitti että sillä on jopa kaksi työpaikkaa ,mutta ei työkavereita. Ja omaisuutta vaikka muille jakaa ja sanoo olevansa todellinen Jeesuksen seuraaja, mutta mitä Jeesus käski tehdä? Oliko että jaa omaisuutesi ensin köyhille ja seuraa minua sitten . Näin ei ainakaan kts ole toiminut kuten ei muslimitkaat mitkä kylpevät öljy rahoissa

        Saman voi kysyä kts:sstä kuin kysyy että miksi ei aikoinaan Kari Salmelaisen napakympissä ollut mustalaisia?

        Kummallalaan ei ollut työkaveria joka olisi ilmoittanut ne sinne


      • toivemesta rrRÖÖYHH
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Koska kts:lle on opetettu käytöstavat?

        Tottis ^^ kertoo kirjoittavansa usein
        Yövuorossa, työnantajan koneella.

        Joten hän surffaa netissä
        työaikanaan ja
        Työnantjaja maksaa hälle tuntipalkkaa
        kaikenlaiseta naisten huorittelusta yms törkyteksteistään.

        Usein ne on niin *muistamattomassa tilassa* skrivattuja
        et siis työmaalla tissuttelustakin saa siellä palkkaa?

        Meillä sis fudut tollanen surffari.


      • KTS-ää kirjoitti:

        typerämmin täällä käyttäytyvät ainoastaan Jeesus-tuputtajat,siis kristinuskon/kristologian pakkosyöttöyrittäjät. Oksettavaa porukkaa,jotka eivät osaa käyttäytyä toisen uskontokunnan palstalla!

        "Oksettavaa porukkaa,jotka eivät osaa käyttäytyä toisen uskontokunnan palstalla!"


        Onko kts myös sitä mieltä että esim. katoliset keskustelussa ei saisi kritisoida katolista oppia?????


      • totuusonvoittaja kirjoitti:

        Hän väitti että sillä on jopa kaksi työpaikkaa ,mutta ei työkavereita. Ja omaisuutta vaikka muille jakaa ja sanoo olevansa todellinen Jeesuksen seuraaja, mutta mitä Jeesus käski tehdä? Oliko että jaa omaisuutesi ensin köyhille ja seuraa minua sitten . Näin ei ainakaan kts ole toiminut kuten ei muslimitkaat mitkä kylpevät öljy rahoissa

        Onko kts koskaan rukoillut, jotta pääsisi homoudestaan eroon???

        Me olemme rukoilleet kts:n puolesta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe