Jos meillä hyväksytään sukupuolineutraalinen avioliitto laki silloin moni maa kieltää lasten lähettämisen meille, koska meillä on tuollainen avioliittolaki.
Kaikkiin seuraamuksiin kannattaa varautua!!!!
Adoptio oikeus vaikeutuisi
13
87
Vastaukset
- Isän malli karmea
On paljon ihmisiä jotka ei ole vanhemmiksi kelpaavia
vaikka olisivat heteroitakin.......- Aivan mutta mutta
Aivan, ja jopa äidin malli voi olla aivan karmea ja karsea! Vaikka äiti olisikin omasta mielestään sataprosenttinen hetero ja myös käyttäytyisi niin sataprosenttisesti, ei se heterous silti mitään hyvää äitiyttä takaa.
Aivan mutta mutta kirjoitti:
Aivan, ja jopa äidin malli voi olla aivan karmea ja karsea! Vaikka äiti olisikin omasta mielestään sataprosenttinen hetero ja myös käyttäytyisi niin sataprosenttisesti, ei se heterous silti mitään hyvää äitiyttä takaa.
En minä ainakaan antaisi lastani homo tai lesbo "perheeseen"
- Olen oikeassa
totuusvoittaaaina kirjoitti:
En minä ainakaan antaisi lastani homo tai lesbo "perheeseen"
Lapsella olisi varmaan parempi olla sateenkaariperheessä kuin sinun kaltaisen juopon mielisairaan kanssa.
Kuvistasi päätellen et osaa edes tehdä terveellistä ruokaa vaan se olisi sitä lihottavaa mättöä jolla itsesikin olet turvottanut tuollaiseksi pystyyn nostetuksi siaksi. Olen oikeassa kirjoitti:
Lapsella olisi varmaan parempi olla sateenkaariperheessä kuin sinun kaltaisen juopon mielisairaan kanssa.
Kuvistasi päätellen et osaa edes tehdä terveellistä ruokaa vaan se olisi sitä lihottavaa mättöä jolla itsesikin olet turvottanut tuollaiseksi pystyyn nostetuksi siaksi.Tule nyt edes katsomaan kuinka paljon meillä edesd juodaan ja kirjoita sitten vasta
- hopeareunus*
Ehkä silloin meillä aletaan miettiä, tarvitseeko niitä kaikkia epämieluisia yllätysraskauksia abortoida ja voisiko osan antaa adoptioon.
- arto imuriin
Adoptio on kyllä aborttia parempi ratkaisu
Arton kohdalla abortti ois ollu todella jees
arto imuriin kirjoitti:
Arton kohdalla abortti ois ollu todella jees
Eräässä jehovan todistaja perheessä käytiin keskustelua. Vanhenmat sanoivat lapsilleen: "välttäkää virheitä joita me olemme tehneet ja käyttäkää ehkäisyä"
Miksi ei todistaja faija käyttäny kortsua????- kunnioita äitejä art
Eräässä jehovan todistaja perheessä käytiin keskustelua. Vanhenmat sanoivat lapsilleen: "välttäkää virheitä joita me olemme tehneet ja käyttäkää ehkäisyä"
Miksi ei todistaja faija käyttäny kortsua????Miksei Arto käyttänyt kortsu vaan jatkoi omaa geenijatkumoaan...?
ja_ ilkee_ sanoo sit vaimoistaan vaikka mitä rumaa
vaiks ne on hänen lastaan hoitaneet ,
paremmin kuin artot itte koskaan tehneet.
- että näin
"Moni maa"
Monikos maa on lopettanut adoptiot esim. Ruotsiin? Venäjä pysäytti TOISTAISEKSI, jotta neuvottelevat Ruotsin kanssa uudet sopimukset varmistaakseen, ettei samaa sukupuolta olevat voi adoptoida heiltä.- adoptioita rajoitett
Venäjä on rajoittanut adoptioita länteen jo vuosikausia sitten, sillä Venäjä mieltää itsensä nykyisin suurvallaksi, jonka pitäisi pystyä itsekin turvaamaan hyvä lapsuus kaikille kansalaisilleen. Köyhyys ja kurjuus ei tosin ole kadonnut minnekään, mutta riittäähän heillä tietenkin jonkinlaisia sijoituspaikkoja lastenkodeissa, nuorisokodeissa.
Mikään avioliittolaki ei ole vaikuttanut mitenkään!
- Todella suuri sääli
No mutta sentään! Monissa maissa hirvittää varmasti paljon enemmän lasten kohtalo, jos he joutuvat kasvamaan protestanttisessa perheessä ilman mitään kosketusta oman sukunsa uskontoon. Monet lapsethan tulevat esimerkiksi katolilaisista tai ortodoksisista maista.
Todella suuri sääli.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 206476
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603617
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342692Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452476Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252275Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401733
- 241568