Adoptio oikeus vaikeutuisi

Jos meillä hyväksytään sukupuolineutraalinen avioliitto laki silloin moni maa kieltää lasten lähettämisen meille, koska meillä on tuollainen avioliittolaki.


Kaikkiin seuraamuksiin kannattaa varautua!!!!

13

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isän malli karmea

      On paljon ihmisiä jotka ei ole vanhemmiksi kelpaavia
      vaikka olisivat heteroitakin.......

      • Aivan mutta mutta

        Aivan, ja jopa äidin malli voi olla aivan karmea ja karsea! Vaikka äiti olisikin omasta mielestään sataprosenttinen hetero ja myös käyttäytyisi niin sataprosenttisesti, ei se heterous silti mitään hyvää äitiyttä takaa.


      • Aivan mutta mutta kirjoitti:

        Aivan, ja jopa äidin malli voi olla aivan karmea ja karsea! Vaikka äiti olisikin omasta mielestään sataprosenttinen hetero ja myös käyttäytyisi niin sataprosenttisesti, ei se heterous silti mitään hyvää äitiyttä takaa.

        En minä ainakaan antaisi lastani homo tai lesbo "perheeseen"


      • Olen oikeassa
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        En minä ainakaan antaisi lastani homo tai lesbo "perheeseen"

        Lapsella olisi varmaan parempi olla sateenkaariperheessä kuin sinun kaltaisen juopon mielisairaan kanssa.

        Kuvistasi päätellen et osaa edes tehdä terveellistä ruokaa vaan se olisi sitä lihottavaa mättöä jolla itsesikin olet turvottanut tuollaiseksi pystyyn nostetuksi siaksi.


      • Olen oikeassa kirjoitti:

        Lapsella olisi varmaan parempi olla sateenkaariperheessä kuin sinun kaltaisen juopon mielisairaan kanssa.

        Kuvistasi päätellen et osaa edes tehdä terveellistä ruokaa vaan se olisi sitä lihottavaa mättöä jolla itsesikin olet turvottanut tuollaiseksi pystyyn nostetuksi siaksi.

        Tule nyt edes katsomaan kuinka paljon meillä edesd juodaan ja kirjoita sitten vasta


    • hopeareunus*

      Ehkä silloin meillä aletaan miettiä, tarvitseeko niitä kaikkia epämieluisia yllätysraskauksia abortoida ja voisiko osan antaa adoptioon.

      • Adoptio on kyllä aborttia parempi ratkaisu


      • arto imuriin
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Adoptio on kyllä aborttia parempi ratkaisu

        Arton kohdalla abortti ois ollu todella jees


      • arto imuriin kirjoitti:

        Arton kohdalla abortti ois ollu todella jees

        Eräässä jehovan todistaja perheessä käytiin keskustelua. Vanhenmat sanoivat lapsilleen: "välttäkää virheitä joita me olemme tehneet ja käyttäkää ehkäisyä"


        Miksi ei todistaja faija käyttäny kortsua????


      • kunnioita äitejä art
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Eräässä jehovan todistaja perheessä käytiin keskustelua. Vanhenmat sanoivat lapsilleen: "välttäkää virheitä joita me olemme tehneet ja käyttäkää ehkäisyä"


        Miksi ei todistaja faija käyttäny kortsua????

        Miksei Arto käyttänyt kortsu vaan jatkoi omaa geenijatkumoaan...?

        ja_ ilkee_ sanoo sit vaimoistaan vaikka mitä rumaa
        vaiks ne on hänen lastaan hoitaneet ,
        paremmin kuin artot itte koskaan tehneet.


    • että näin

      "Moni maa"
      Monikos maa on lopettanut adoptiot esim. Ruotsiin? Venäjä pysäytti TOISTAISEKSI, jotta neuvottelevat Ruotsin kanssa uudet sopimukset varmistaakseen, ettei samaa sukupuolta olevat voi adoptoida heiltä.

      • adoptioita rajoitett

        Venäjä on rajoittanut adoptioita länteen jo vuosikausia sitten, sillä Venäjä mieltää itsensä nykyisin suurvallaksi, jonka pitäisi pystyä itsekin turvaamaan hyvä lapsuus kaikille kansalaisilleen. Köyhyys ja kurjuus ei tosin ole kadonnut minnekään, mutta riittäähän heillä tietenkin jonkinlaisia sijoituspaikkoja lastenkodeissa, nuorisokodeissa.

        Mikään avioliittolaki ei ole vaikuttanut mitenkään!


    • Todella suuri sääli

      No mutta sentään! Monissa maissa hirvittää varmasti paljon enemmän lasten kohtalo, jos he joutuvat kasvamaan protestanttisessa perheessä ilman mitään kosketusta oman sukunsa uskontoon. Monet lapsethan tulevat esimerkiksi katolilaisista tai ortodoksisista maista.

      Todella suuri sääli.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe