Kellään tietoo? :-)
Mikä liike tulee Pielaveen Valintatalon paikalle?
9
324
Vastaukset
- Vierämi
Ei ainakaan lihanjalostamo.
- nuto....
Varmaa herätysliike.
- Lapuan liike
Lapuan liike
- aloittajaaaa
Kiitos mahtavista vastauksista. Valitettavasti kaikki meni pieleen, joten kukaan ei saa papukaijamerkkiä.... :-(
Oikea vastaus olisi ollut ALE-MAKASIINI, joka on siis täynnä hienoa ja edullista tavarooo!!!- Rahaa likoon
Onko mahdollisesti aivan pääliike vaiko vain NS; haarakonttori "tavarooo" ?
Tiedosta kiitollinen !
- Hyvää halvalla?
Edullista kyllä,mut hienosta en tiiä...
- masu-ake
Tulisko Virheliike
- vieraileva stara
Kallis paikka ainakin on! Maxi makasiineistakin saa halvemmalla. Jotain extra halpalöytöjä tehnyt, mutta muutoin kallis.
- farkkutakki
Jassoo vai sellaista kuuluu nykyään "Pielaveelle".
Ei tainnut olla valintatalokaan kun aikoinaan Pielavedellä olin ja sitten sieltä vuonna 1987 lopullisesti lähdin. En enää muista mikä putiikki se silloin nimeltään oli? Joskus siinä piipahdin ohimennen, oli muistaakseni -90 luvun loppua tai 2000 luvun alkua, viimeksi olen Pielavedellä vieraillut noin puoltoista vuotta sitten ja silloinkin vaan haudoilla jotka ovat siellä Suojalan takana, urheilukentän vieressä jotakuinkin.
On ne vaan vuodet vierineet nopeasti ja nyt olen jo viiskymppinen kun siihen aikaan näytti viiskymppiset kalkkiksilta ja sitä on nyt itse samaa vaikkakin ei se kyllä vielä siltä tunnu, ehkä sitten kun on seitsemän kymppinen, jos nyt ei sitten joudu sitä ennen sinne urheilukentän viereiseen männikköön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746