Kellään tietoo? :-)
Mikä liike tulee Pielaveen Valintatalon paikalle?
9
307
Vastaukset
- Vierämi
Ei ainakaan lihanjalostamo.
- nuto....
Varmaa herätysliike.
- Lapuan liike
Lapuan liike
- aloittajaaaa
Kiitos mahtavista vastauksista. Valitettavasti kaikki meni pieleen, joten kukaan ei saa papukaijamerkkiä.... :-(
Oikea vastaus olisi ollut ALE-MAKASIINI, joka on siis täynnä hienoa ja edullista tavarooo!!!- Rahaa likoon
Onko mahdollisesti aivan pääliike vaiko vain NS; haarakonttori "tavarooo" ?
Tiedosta kiitollinen !
- Hyvää halvalla?
Edullista kyllä,mut hienosta en tiiä...
- masu-ake
Tulisko Virheliike
- vieraileva stara
Kallis paikka ainakin on! Maxi makasiineistakin saa halvemmalla. Jotain extra halpalöytöjä tehnyt, mutta muutoin kallis.
- farkkutakki
Jassoo vai sellaista kuuluu nykyään "Pielaveelle".
Ei tainnut olla valintatalokaan kun aikoinaan Pielavedellä olin ja sitten sieltä vuonna 1987 lopullisesti lähdin. En enää muista mikä putiikki se silloin nimeltään oli? Joskus siinä piipahdin ohimennen, oli muistaakseni -90 luvun loppua tai 2000 luvun alkua, viimeksi olen Pielavedellä vieraillut noin puoltoista vuotta sitten ja silloinkin vaan haudoilla jotka ovat siellä Suojalan takana, urheilukentän vieressä jotakuinkin.
On ne vaan vuodet vierineet nopeasti ja nyt olen jo viiskymppinen kun siihen aikaan näytti viiskymppiset kalkkiksilta ja sitä on nyt itse samaa vaikkakin ei se kyllä vielä siltä tunnu, ehkä sitten kun on seitsemän kymppinen, jos nyt ei sitten joudu sitä ennen sinne urheilukentän viereiseen männikköön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778