Hei!
Mietimme tässä mieskaveriporukassa, että lähtisimme 22h risteilylle tallinnaan 6.6.2014. Olemme ikähaitarilta 24-32. Ja kaunis naisseura kiinnostaisi. Onkohan mahdollisesti ketään lähdössä samaan aikaan reissuun? :)
Tallink/Silja Europa
6
1119
Vastaukset
- Peljmies
Melkoisia peräkamarilaisia olette.
Minulle on iltamyöhällä melkeinpä mahdotonta selsiytyä ilman seuraa yksin hyttiini. Ovat nuo naisihmiset sen verran kiihkeitä.
Mutta tuohan on kundista kiinni! - Maikkissss
Kuulostaa aiiika hyvältä! ;) Meitä on lähdössä melkoisen iso tyttöporukka viettämään polttareita tuolloin. Josko risteily ei jäisi morsiammen ainoaksi ylläriksi sinä iltana? ;)
- qwerty575763
Tuohan kuulostaa täydelliseltä, olisikohan mitään s-postia niin olisi mukava jutella enemmän. :)
- Tosi toivoton
qwerty575763 kirjoitti:
Tuohan kuulostaa täydelliseltä, olisikohan mitään s-postia niin olisi mukava jutella enemmän. :)
Lohi on niin hyvä kala, että sitä kannattaa kalastaa vaikka navetan jätevesiojasta.
- milla2
qwerty575763 kirjoitti:
pankaa toisiane urpot .
- Mies 30v
Olen lähössä myös sille laivalle voisin liityä myös naisten iloksi. Joku sähkposti ni vaihetaan tarkemmin tietoja. M30v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem472824HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat242088- 201755
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3721312Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301299- 651253
- 491003
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20989- 45886
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo65868