Helsinki Missio ?

mikä_missio ?

6

3736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä_missio ?

On se merkillistä miten nämä erilaiset uskonnolliset missiot esiintyvät epämääräisesti iseään esiellessään, ikäänkuin haluaisivat piilotella todellista profiiliaan sadakseen uusia jäseniä koukutettua?

Onko One Way mission jonkin ns. vapaan suunnan kuten helluntalaisten, baptistien tai vastaavan masinoima?

- http://www.onewaymission.fi/

• mikä_missio ?

Ok, infosta koskien One Wayta. Entäs tuo Helsinki missio, kirkon siipi ?

Pitää paikkansa, että noiden s.aatanakeskeiset herätysliikkeiden keskuudessa tehtaillaan paljon ahdistusta, pahaa oloa ja uskontojen uhreja.

Pidän kuitenkin aivan vastaavasti täysin sairaana ihmisten hallintapyrkimyksenä uhkailla ja pelotella heitä ikuisella h.elvetikidutuksella jos eivät alistu Nikean kirkolliskokouksen dogmeille, joita se sitten riistämällä, alistamalla, tuhoamalla, raiskaamalla, kiduttamalla, elävältä polttamalla ja laajamittaisella tappamisella pakotti.

H.elvettioppi-dogmi on demoneista, ei rakastavasta Jumalasta, joka on Ramatun mukaan ihmisen kuvakseen luonut.

• Kaksi paikkaa

Älähän nyt oman makusi ja mieltymyksiesi mukaan mene neuvomaan, mitä Jumala saa tehdä.

Kukaan muu Raamatussa ei puhu niin paljon ja perusteellisesti "lämpimästä loppusijoituspaikasta" kuin Jeesus, joka valmistajan oikeudella antaa siitä tuotetakuun.

Se on valmistettu koko sotkun aikaansaajalle, eli Lusifeerukselle ja hänen kamuilleen.

Tietenkin niille ihmisillekin, jotka kaveeraa pimeyden jengin kanssa täällä maanpäällisen elämänsä aikana on suotava mahdollisuus jatkaa sitä tämän elämän jälkeenkin.

• mikä_missio ?

Kaksi paikkaa:lle

Kyse on pelkistä mielivataisista Raamatun kirjoituksien tulkinnoista joita Jumalan totuuksina koetetaan hyväuskoisille kaupitella.

Olen toki hyvin tietoinen miten alkuseurakuntien opetuksiin nähden jälkijättöinen nikea-klaanin dogmi on kansaan uponnut (upotettu), joka pakolla vietiin, tuhoamalla, polttamalla elävältä, raiskaamalla ja laajamittaisesti tappamalla.

Siinä oikea mammuttiluokan luciferi-verenvuodattaja-klaani kerrassaan, joka kuitenkin julkeaa korottaa itse itsensä ihmisten ja Jumalan väliin.

Mikäli on eri mieltä tuon liciferi-klaanin dogmeista, niin tulee ikuiseen h.elvetin tuleen tuomituksi.

Kyseessä on täysin ikvisitiohenkinen metodi ja vallankäytön väline edelleenkin.

Mikäli kirkko ei olisi yksinvaltaansa sivistyksen tieltä menettänyt, niin todennäköisesti toisinajattelijoiden massamestaaminen edelleenkin jatkuisi. Eli pelkästä ajatusrikosesta tappaminen. Että sellaisia Jumalan miehiä ja sanallaan spekuloijia.

Jäi kuitenkin edelleen auki minkä tahojen vetämä tuo HKI-missio okein on, kirkon siipi?

• Helsinki Missio on kristillinen, itsenäinen järjestö, joka tekee paljon sosiaalista palvelutyötä mm. vanhusten ja nuorten parissa. Sen entinen nimi oli Helsingin kaupunkilähetys. Missio-sana ei viittaa tässä tapauksessa mihinkään hengelliseen tilaisuuteen, mutta ymmärrän, että sen sanan erilainen käyttö voi olla vähän ajatuksia sekoittavia.

Käsitykseni mukaan Helsinki Missio on itsenäinen, mutta yhteydessä luterilaiseen kirkkoon ja sen työntekijöissä on mm. luterilaisia pappeja. Monet heistä toimivat myös Tuomasmessussa ja hiljaisuuden liikkeessä.

Antti-pappi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2350
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2293
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      35
      1650
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1648
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      18
      939
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe