on suoraan sanottuna tyhmä. Ja sit se uskonto. Naisihminen on monistuskone, eikä itse edes yritä muuttaa mitään. yäk. tosi vaikeaa sietää, mutta kun pakko sietää
veljen vaimo inhottaa
8
283
Vastaukset
- Sellasta se on
No etpä voi oikein asiaan vaikuttaa,koeta kestää! Veljesi valinta,ei sinun! Sukulaisiaan ei voi valita,mutta onneksi elämänkumppaninsa saa Suomessa itse valita ja vaikka vaihtaa,jos ei kemiat pelaa!
- tunnustaa
Voit olla iloinen itsesi puolesta. Olet selvästi tajunnut vähän isompia asioita.
Toisaalta onko tämä se kohta taas kun tieto ja asioiden ymmärtäminen lisää ensin tuskaa?
Seuraavaksi ymmärrät ettei vlejesi vaimolle ole ehkä annettu parhaita kortteja ensimmäisessä jaossa ja siksipä hänellä ei ole ehkä voimia ja mahdollisuutta ymmärtää yhtä isoja asioita kuin itse olet ymmärtänyt.
Tai hänen voimat ei riitä siihen, että ottaa vastuuta itsestään ja valinnoistaan. On paljon kevyempää lykätä vastuu valinnoista vaikka taruolennolle...- mistä tiedät
Mistä sinä tiedät, ettei kyseinen henkilö vastaa asioistaan ja ole tyytyväinen elämäänsä? Aloittajaa vaan kiukuttaa toisenlainen tyyli kuin oma.
Voi olla, että kukin tahollaan tajuaa asioita eri tavalla. Entä sitten? Onko se sinulta pois?
- jepjep893194779
Voisit kertoa vähän tarkemmin, vaikutat itse tekstin perusteella aika yksinkertaiselta ja tyhmältä ihmiseltä.
- lapsuus se on...
Kakarahan tollasia kirjottelee .Jos ei veljen vaimo miellytä,katso peiliin. Hänen tehtävänsä ei ole kakaroiden miellyttäminen,vaan olla veljen vaimo. Ettei vaan olis raukka mustasukkainen.
- Ihme nainen
Monistuskone. Onko veljellä osuutta vai itsestäänkö hän monistaa?
- Saastainen
huora se on
- johanna27282131rtfe
Uskovaiset lisääntyvät koska monistavat itsensä. USA:ssa tehdyn satunnaistutkimuksen mukaan tutkimukseen valitut republikaanit saivat 250 lasta kun valitut demokraatit saivat vain 150 lasta. Ja suurin osa lapsista valitsee vanhempiensa uskon ja poliittisen näkökanna jopa senkin jälkeen kun ovat kapinoineet sitä vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982