Arvaus...

adventtisisar

kohta tänne ei voi enää kirjoittaa rekisteröitymättä, jotta voidaan kristinuskon levittäminen tyrehdyttää? Suomen perustuslaissa sanotaan kyllä, että ihmisellä on vapaus uskoon, poliittiseen suuntautumiseen, sananvapaus ym. Mitenköhön käy. Jää nähtäväksi.

17

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyh!

      Ehdottomasti saatava rekisteröinti käyttöön. Sitten voidaan nettipeelot potkia pois.

      • adventtisisar

        minusta taas ei pitäisi saada rekisteröintiä käyttöön, vaikka kunnioitankin mielipiteen vapautta, yhteiskuntamme arvona. Ja selkä suorassa olemista. Kuitenkin, moni kristillinen aihe on näinä kulttuurimarxismin aikoina lähes tulenarka; kuten hómoliitot, naispappeus, ehkäisy, ym. ym. Mikäli kirjoittelu ilman rekisteröitymistä kielletään, se tukahduttaa keskustelun. Keskustelu on kuitenkin tärkeää. Vaikkakin nimimerkkien ja vaihtuvien nimimerkkien turvin. Koska kun ihminen puolustaa esim. kristillisiä arvojaan, se on monille uhkaava tilanne, esim. homoseksuaaleille, joiden manifesti on luettavissa pähkinänkuoressa mm. Ahvion kirjassa : "miten tähän on tultu", muistaakseni...?Kun omat arvot ovat kenellä tahansa uhattuina, niitä puolustetaan vaikka urkkimalla ihmisten sähköpostiosoitteita. Katsoin käyttämäni koneen lokititetoja tänään, sinne oli yritetty tunkeutua lähes 20 kertaa. Vaikkatulee paljon "crapia", on joukossa useammin helmiä vain sillä tavoin, ettei rekisteröintivaatimusta ole. Tavalliset ihmiset eivät välttämättä halua julkisuutta, vaan haluavat vain kertoa mielipiteensä.


      • adventtisisar
        adventtisisar kirjoitti:

        minusta taas ei pitäisi saada rekisteröintiä käyttöön, vaikka kunnioitankin mielipiteen vapautta, yhteiskuntamme arvona. Ja selkä suorassa olemista. Kuitenkin, moni kristillinen aihe on näinä kulttuurimarxismin aikoina lähes tulenarka; kuten hómoliitot, naispappeus, ehkäisy, ym. ym. Mikäli kirjoittelu ilman rekisteröitymistä kielletään, se tukahduttaa keskustelun. Keskustelu on kuitenkin tärkeää. Vaikkakin nimimerkkien ja vaihtuvien nimimerkkien turvin. Koska kun ihminen puolustaa esim. kristillisiä arvojaan, se on monille uhkaava tilanne, esim. homoseksuaaleille, joiden manifesti on luettavissa pähkinänkuoressa mm. Ahvion kirjassa : "miten tähän on tultu", muistaakseni...?Kun omat arvot ovat kenellä tahansa uhattuina, niitä puolustetaan vaikka urkkimalla ihmisten sähköpostiosoitteita. Katsoin käyttämäni koneen lokititetoja tänään, sinne oli yritetty tunkeutua lähes 20 kertaa. Vaikkatulee paljon "crapia", on joukossa useammin helmiä vain sillä tavoin, ettei rekisteröintivaatimusta ole. Tavalliset ihmiset eivät välttämättä halua julkisuutta, vaan haluavat vain kertoa mielipiteensä.

        ei kun siis ei sähköpostiosoitteita, vaan tarkoitin koneen IP-tunnuksia ym.


      • Pysytään asiassa
        adventtisisar kirjoitti:

        ei kun siis ei sähköpostiosoitteita, vaan tarkoitin koneen IP-tunnuksia ym.

        Samaa mieltä adventtisisaren kanssa. Ei kai tärkeintä ole se, kuka kirjoittaa, vaan asia... se, mistä kirjoittaa.


      • adventtisisar kirjoitti:

        minusta taas ei pitäisi saada rekisteröintiä käyttöön, vaikka kunnioitankin mielipiteen vapautta, yhteiskuntamme arvona. Ja selkä suorassa olemista. Kuitenkin, moni kristillinen aihe on näinä kulttuurimarxismin aikoina lähes tulenarka; kuten hómoliitot, naispappeus, ehkäisy, ym. ym. Mikäli kirjoittelu ilman rekisteröitymistä kielletään, se tukahduttaa keskustelun. Keskustelu on kuitenkin tärkeää. Vaikkakin nimimerkkien ja vaihtuvien nimimerkkien turvin. Koska kun ihminen puolustaa esim. kristillisiä arvojaan, se on monille uhkaava tilanne, esim. homoseksuaaleille, joiden manifesti on luettavissa pähkinänkuoressa mm. Ahvion kirjassa : "miten tähän on tultu", muistaakseni...?Kun omat arvot ovat kenellä tahansa uhattuina, niitä puolustetaan vaikka urkkimalla ihmisten sähköpostiosoitteita. Katsoin käyttämäni koneen lokititetoja tänään, sinne oli yritetty tunkeutua lähes 20 kertaa. Vaikkatulee paljon "crapia", on joukossa useammin helmiä vain sillä tavoin, ettei rekisteröintivaatimusta ole. Tavalliset ihmiset eivät välttämättä halua julkisuutta, vaan haluavat vain kertoa mielipiteensä.

        Nyt ei kenenkään tarvitse kirjoitella omalla nimellään nikissään - ja jokainen voi myön piiloittaa profiilinsa. Se mikä rekisteröinnistä olisi hyötyä on että tietää kenen kanssa kulloinkin keskustelee.. nyt muutamat vaihtavat nimimerkkiä joka vastaukseen ..

        alex


      • adventtisisar kirjoitti:

        minusta taas ei pitäisi saada rekisteröintiä käyttöön, vaikka kunnioitankin mielipiteen vapautta, yhteiskuntamme arvona. Ja selkä suorassa olemista. Kuitenkin, moni kristillinen aihe on näinä kulttuurimarxismin aikoina lähes tulenarka; kuten hómoliitot, naispappeus, ehkäisy, ym. ym. Mikäli kirjoittelu ilman rekisteröitymistä kielletään, se tukahduttaa keskustelun. Keskustelu on kuitenkin tärkeää. Vaikkakin nimimerkkien ja vaihtuvien nimimerkkien turvin. Koska kun ihminen puolustaa esim. kristillisiä arvojaan, se on monille uhkaava tilanne, esim. homoseksuaaleille, joiden manifesti on luettavissa pähkinänkuoressa mm. Ahvion kirjassa : "miten tähän on tultu", muistaakseni...?Kun omat arvot ovat kenellä tahansa uhattuina, niitä puolustetaan vaikka urkkimalla ihmisten sähköpostiosoitteita. Katsoin käyttämäni koneen lokititetoja tänään, sinne oli yritetty tunkeutua lähes 20 kertaa. Vaikkatulee paljon "crapia", on joukossa useammin helmiä vain sillä tavoin, ettei rekisteröintivaatimusta ole. Tavalliset ihmiset eivät välttämättä halua julkisuutta, vaan haluavat vain kertoa mielipiteensä.

        // moni kristillinen aihe on näinä kulttuurimarxismin aikoina lähes tulenarka; kuten hómoliitot, naispappeus, ehkäisy, ym. ym. //

        Mielenkiintoista, adventtisisareksi itseään kutsuva - mutta MIKSI, miksi kyseiset aiheet ovat sinulle tulenarkoja? Sillä eihän esim. lesbous (homous) ole Suomessa rikos, ei edes sairaudeksi luokiteltu. Ei ole hävettävää, siis älä pelkää.

        Sinulle näyttää olevan tärkeää puolustaa yleensäkin rekisteröitymättömyyttä elikkä massaan piiloutumista (tai piilottamista?). Vai mitä tarkoittaa naispappeuteen ja homopareihin ottamasi kanta?

        NÄÄS KUN John Vikströmin virka-ajoista asti homopareja on vihitty, kuitenkin rekisteröimättä.
        Nyt lesbot siis tahtovat kauniilla kirkkohäillä vahvistaa ystävyyttään ja elämänkumppanuuttaan. Eikö tämä ole kaunis ja rohkea askel valoon ulos kaapista? Ei tulenarkaa. Kun he eivät itse piileskele, eivätkä häpeä, eivätkä ole tulenarkoja - miksi me sivulliset kiihtyisimme, kiihottuisimme vastustamaan heidän henk.koht. valintojaan, jotka eivät meiltä mitään ota pois.

        Niinikään naispapeiksi on opiskeltu jo vuosikymmenien ajan (lehtori) ja ovat ensimmäisinä opettaneet miehenaluille teologiaa pyhäkouluissa. Nythän käydään debattia vain siitä, että onko sopivaa, että he rekisteröityvät papeiksi.

        No, ovathan he jo kauan saaneet pastoraalitutkinnon suorittaa, joten jälkiviisautta se kiista naispappeudesta olisi.
        Onpa niinkin, että naista ei saa mikään kirkkokunta syrjiä, valittaessa oppilaita teologiseen koulutukseen tahi virkaan. On tullut tuomioita syrjinnästä, kun nainen on valittanut.
        Vain siitä voidaan vielä käydä kiistaa eli keskustella, sopiiko valita nainen ARKKIpiispaksi.

        EHKÄISY mielestäsi on tulenarka aihe, sisar?
        Tarkoittanet teidän perhettä, sillä ei se yleisesti. Suomessahan ei katolisella kirkollla ole valtaa. No, lestadiolaisuudessa ehkäisyä kovasti paheksutaan yhä, luulisin ja siellä taitaa se olla "tulenarka" keskusteluaihe, mutta ethän sinä adventtisisar ole lestadiolainen? Ja tämähän on adv.palsta.

        antti


      • adventtisisar
        AnttiVKantola kirjoitti:

        // moni kristillinen aihe on näinä kulttuurimarxismin aikoina lähes tulenarka; kuten hómoliitot, naispappeus, ehkäisy, ym. ym. //

        Mielenkiintoista, adventtisisareksi itseään kutsuva - mutta MIKSI, miksi kyseiset aiheet ovat sinulle tulenarkoja? Sillä eihän esim. lesbous (homous) ole Suomessa rikos, ei edes sairaudeksi luokiteltu. Ei ole hävettävää, siis älä pelkää.

        Sinulle näyttää olevan tärkeää puolustaa yleensäkin rekisteröitymättömyyttä elikkä massaan piiloutumista (tai piilottamista?). Vai mitä tarkoittaa naispappeuteen ja homopareihin ottamasi kanta?

        NÄÄS KUN John Vikströmin virka-ajoista asti homopareja on vihitty, kuitenkin rekisteröimättä.
        Nyt lesbot siis tahtovat kauniilla kirkkohäillä vahvistaa ystävyyttään ja elämänkumppanuuttaan. Eikö tämä ole kaunis ja rohkea askel valoon ulos kaapista? Ei tulenarkaa. Kun he eivät itse piileskele, eivätkä häpeä, eivätkä ole tulenarkoja - miksi me sivulliset kiihtyisimme, kiihottuisimme vastustamaan heidän henk.koht. valintojaan, jotka eivät meiltä mitään ota pois.

        Niinikään naispapeiksi on opiskeltu jo vuosikymmenien ajan (lehtori) ja ovat ensimmäisinä opettaneet miehenaluille teologiaa pyhäkouluissa. Nythän käydään debattia vain siitä, että onko sopivaa, että he rekisteröityvät papeiksi.

        No, ovathan he jo kauan saaneet pastoraalitutkinnon suorittaa, joten jälkiviisautta se kiista naispappeudesta olisi.
        Onpa niinkin, että naista ei saa mikään kirkkokunta syrjiä, valittaessa oppilaita teologiseen koulutukseen tahi virkaan. On tullut tuomioita syrjinnästä, kun nainen on valittanut.
        Vain siitä voidaan vielä käydä kiistaa eli keskustella, sopiiko valita nainen ARKKIpiispaksi.

        EHKÄISY mielestäsi on tulenarka aihe, sisar?
        Tarkoittanet teidän perhettä, sillä ei se yleisesti. Suomessahan ei katolisella kirkollla ole valtaa. No, lestadiolaisuudessa ehkäisyä kovasti paheksutaan yhä, luulisin ja siellä taitaa se olla "tulenarka" keskusteluaihe, mutta ethän sinä adventtisisar ole lestadiolainen? Ja tämähän on adv.palsta.

        antti

        kuulehan sinä anttiseni. olet kyllä aika kettu. yrität leimata minut lesboksi. olet sinäkin oikein adventisti, huhuhuh! minä olen adventtiuskossa, sinä adventisti, siinä on vissi ero. sinä olet katala, saat voimasi käärmeensikiöstä, ihan selvästi.
        minä luen Raamattua siten,että siinä homous on synti, sellainen en halua olla, homo siis, enkä ole. mene kuule evluttiin vaan arkkipiispahommiin ja hanki naispiispoja alaisiksesi ihan vapaasti, pappeja naisista, tee mitä lystäät. sen on minulle aivan sama. luepa muutenkin vähän enemmän Raamattua raamattusi sijaan. en rupea jokaista rääpimääsi kohtaa tässä avaamaan, mieti keskenäsi tai vaimosi kanssa asioita uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan.


    • Olis todella hyvä asia ottaa rekisteröinti käyttöön - tietäis ainakin että onko sama henkilö jonka kanssa milloinkin keskustelee..

      Kannatan .. :)

      alex

      • otakoppi.

        Olen osittain samaa mieltä kun Alex tässä... kirjautuminen pakolliseksi ja tässä on se hyvä puoli, että se estää tavallaan viestiketjujen "trollaamisen" niin ettei yksi ja sama voi viestitellä samaan ketjuun eri nimimerkeillä ja näin sotkea ja manipuloida sitä !

        Mutta Alexiltakin toivoisin sitä, että tulisit esiin "omana itsenäsi" tai vaikka valokuvalla että sinunkin oma identiteetti olisi jotenkin ymmärrettävissä eikä olla vain nimimerkin takana piilossa...

        " Joka tunnustaa minut ihmisten edessä sen minäkin tunnustan Taivaallisen Isäni edessä"

        Todellinen uskova vaeltaa aina valossa ! :)


      • 1Piet.3:15
        otakoppi. kirjoitti:

        Olen osittain samaa mieltä kun Alex tässä... kirjautuminen pakolliseksi ja tässä on se hyvä puoli, että se estää tavallaan viestiketjujen "trollaamisen" niin ettei yksi ja sama voi viestitellä samaan ketjuun eri nimimerkeillä ja näin sotkea ja manipuloida sitä !

        Mutta Alexiltakin toivoisin sitä, että tulisit esiin "omana itsenäsi" tai vaikka valokuvalla että sinunkin oma identiteetti olisi jotenkin ymmärrettävissä eikä olla vain nimimerkin takana piilossa...

        " Joka tunnustaa minut ihmisten edessä sen minäkin tunnustan Taivaallisen Isäni edessä"

        Todellinen uskova vaeltaa aina valossa ! :)

        >>>Todellinen uskova vaeltaa aina valossa ! :)>>>

        Sinun "valossa vaeltamisesi" Otakoppi (niin kuin monen muunkin) on vain sitä, että sinulta puuttuu täysin häpeän tunne ja itsekritiikki. Toisten viat näet kyllä sitäkin selvemmin.


      • otakoppi.
        1Piet.3:15 kirjoitti:

        >>>Todellinen uskova vaeltaa aina valossa ! :)>>>

        Sinun "valossa vaeltamisesi" Otakoppi (niin kuin monen muunkin) on vain sitä, että sinulta puuttuu täysin häpeän tunne ja itsekritiikki. Toisten viat näet kyllä sitäkin selvemmin.

        Juuri näitä salasta "puskista" huutelijoita tarkoitin joilla ei "munaa" tulla näkyviin niin kuin MIES !


      • otakoppi.
        1Piet.3:15 kirjoitti:

        >>>Todellinen uskova vaeltaa aina valossa ! :)>>>

        Sinun "valossa vaeltamisesi" Otakoppi (niin kuin monen muunkin) on vain sitä, että sinulta puuttuu täysin häpeän tunne ja itsekritiikki. Toisten viat näet kyllä sitäkin selvemmin.

        Ja kysymys sinulle joka puskista lainaat tätä kohtaa:
        1 Piet3:15 vaan pyhittäkää Herra Kristus sydämissänne ja olkaa aina valmiit vastaamaan jokaiselle, joka teiltä kysyy sen toivon perustusta, joka teissä on, kuitenkin sävyisyydellä ja pelolla,"

        ELI KUINKA KYSYN SINULTA 1 Piet3:15 USKOSI PERUSTUKSESTA JOS
        EN EDES TIEDÄ KUKA OLET !!!!????

        HALOO !! JA HERÄTYS !!!


      • 1Piet.3:15
        otakoppi. kirjoitti:

        Ja kysymys sinulle joka puskista lainaat tätä kohtaa:
        1 Piet3:15 vaan pyhittäkää Herra Kristus sydämissänne ja olkaa aina valmiit vastaamaan jokaiselle, joka teiltä kysyy sen toivon perustusta, joka teissä on, kuitenkin sävyisyydellä ja pelolla,"

        ELI KUINKA KYSYN SINULTA 1 Piet3:15 USKOSI PERUSTUKSESTA JOS
        EN EDES TIEDÄ KUKA OLET !!!!????

        HALOO !! JA HERÄTYS !!!

        "Avainsanat tässä ovat ne "sävyisyydellä ja pelolla", joita sinunkin kannattaisi harjoitella, sen sijaan, että aina HUUDAT!!!, kuten nytkin.

        Toisen kanssa ei ole lainkaan mukava keskustella, jos hän jatkuvasti tarpeettomasti huutaa joka välissä. Vai aliarvioitko sinä ihmisiä ja pidät heitä niin tyhminä, etteivät he ymmärrä, ellet sinä huuda heille. Opiskele psykologiasta, minkälaisia vaikutuksia huutaminen saa aikaan keskustelukumppanissa, kun ei kerran Pyhä Henki ole sinulle tätä asiaa Jumalan Sanasta valaissut.


      • otakoppi.
        1Piet.3:15 kirjoitti:

        "Avainsanat tässä ovat ne "sävyisyydellä ja pelolla", joita sinunkin kannattaisi harjoitella, sen sijaan, että aina HUUDAT!!!, kuten nytkin.

        Toisen kanssa ei ole lainkaan mukava keskustella, jos hän jatkuvasti tarpeettomasti huutaa joka välissä. Vai aliarvioitko sinä ihmisiä ja pidät heitä niin tyhminä, etteivät he ymmärrä, ellet sinä huuda heille. Opiskele psykologiasta, minkälaisia vaikutuksia huutaminen saa aikaan keskustelukumppanissa, kun ei kerran Pyhä Henki ole sinulle tätä asiaa Jumalan Sanasta valaissut.

        Minä en huuda vaan TÄSMENNÄN !
        Mutta mitäpä se nyt tuollaiselle "puskajussille" yleensä edes kuuluu !

        Minä' en välitä keskustella tuntemattomien kanssa !


    • TOIVOTTAVAA tietysti olisi, että kirjoittaminen edellyttäisi ensin rekisteröitymistä ja mielellään omalla nimellä, eikä mitäänsanomattomalla nikillä.
      Vilpittömän yksilön ei tarvitse naamioitua, piiloutua. Taivaaseenkaan ei pääse ilman henk.koht. rekisteröitymistä.

      En käsitä salaisista bunkkereista ampuvia, kuten esim ... http://www.suomi24.fi/yhteisö/alex.kasi

      Jeesus kutsuu ihmistä nimeltä. Jos ihmisellä on vaihtuvainen nimi tahi vain joku sananen nimen tilalla, ei ole mahdollista kutsua.
      Toisaalta, jos Jeesus vaihtaisi aina ääntään, niin mitenkäs ihminen tunnistaisi, että Jeesus kutsuu.

      MIELIPITEENVAPAUTTA parantaisi se, että täytyy olla nikki. Sillä rekisteröityneen kirjoitus on mielipide, mutta TUNNISTAUTUMATTOMAN kirjoitus on vain veteen piirretty viiva, useinmiten jäteveteen.

      Kun on rekisteröitynyt, voi sanoa, että minä vapaasti kirjoitin. Mutta kun kirjoittaa nimettömänä, ei voi sanoa kirjoittaneensa. Joku vain kirjoitti jotain, muttei seiso sanojensa takana.
      Sitäpaitsi kaikki rekisteröimättömät merkistöt ovat kaikkien käytössä - toinen voi samalla nimikkeellä kirjoittaa päinvastaista. Se vie pohjaa pois TODELLISELTA mielipiteenvapaudelta.

      Ilman rekisteröitynyttä nikkiä saattaapi kirjoittaminen olla synti Jumalaa ja ihmisyyttä vastaan ja kymmentä käskyä ja moraalia sekä ennen muuta itseä vastaan. Se on ainakin itsensä mitätöimistä ja yksilöllisen ainutkertaisuutensa kieltämistä.

      TÄTÄ NIMETTÖMÄT KOETTAVAT KIERTÄÄ :

      Matt. 12:36
      Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.

      Luuk. 16:2
      Ja hän kutsui hänet eteensä ja sanoi hänelle: 'Mitä minä kuulenkaan sinusta? Tee tili huoneenhallituksestasi; sillä sinä et saa enää minun huonettani hallita.'

      JOS nikit kokonaan poistuisi, ei olisi mitään väliä sillä, mitä kukakin milloinkin kirjoittaisi. Lopputulos olisi masentava kaaos ja ateismin voitto tietysti.

      antti

      • adventtisisar

        kyl se vaa antti on sellane juttu, et et sääkä seiso sanojes takan, vähä välii poistelet viästeis, onks siin ny selkärankaa olleska?
        En tiär onks sull olleska selkärankaa vai ooks iha suaraa sanottun matelija?
        Mä vähä pelkkä et sää oot matelija.
        Mää hyvi ymmärrä et juur sää sanosit et pitäs oll rekisteröityny, kato ku munst tuntuu et sää oikee urkit toiste juttui, kyl mar sää vaa oot aika kettu.
        Kyl seki vaa nii ihmeellist o ko yritin tosiaa menn adventismi -sivuil suomi24 hakutyäkalun avull ni ensmätteks tullee antti kantolan tiarot essii. Kyl se vaa aika ihmeellist o. Emmää kyl googlee siit syyttäs, kyl sul on näppis pelis ja vahvast, sää varmaa joteski oot vähä niiko takapirun koko sivustol. emmää tiär, voi oll et oon iha kauhia vääräs, mut ei sil sitt mittä voi.


    • Miksikä niin

      "kohta tänne ei voi enää kirjoittaa rekisteröitymättä, jotta voidaan kristinuskon levittäminen tyrehdyttää"

      Miksi kristinuskon levittäminen tyrehtyisi rekisteröitymiseen? EIhän se tyrehtynyt Neron vainoissakaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe