Taitaa olla tekopyhyys Suomen kansantauti.
"Olkaa suvaitsevaisia ja ulkolaiset vaan rikastuttaa meijän kulttuuria" Kyllä tollasta puhetta kuulee aina niitten suusta jotka ei ole koskaan joutunut sen kummosempiin tekemisiin esim pakolaisten kanssa. Ainoa kulttuurin rikastuminen mitä minä oon huomannu on seku romani/somali jengit tulevat aukomaan päätään kerjäämään tupakkaa ja haastamaan riitaa. Sitä ku pääsee töistä ois ihan mukava jos ei tollasta kulttuurin rikastuttamista tarvis kokea joka helvetin kerta ku töistä tullessa odottelee metroa. Kyllä minä tiedän että suomessa varsinkin noin 15vuoden päästä tarvitaan paljon lisää työvoimaa jotta saadaan taloutta eteenpäin mutta, en voi ymmärtää mitä nämä ongelmanuoret ja sossupummi vanhemmat siinä auttaa. Toinen on taas tämä piipitys siitä kuinka esim näitä varkaus/väkivalta tutkimuksia tarkistellessa tulee esille "pitää ottaa huomioon olosuhteet mistä ne on tullu ja kohtelu" aivan jos käyn nyt ampumassa jonku ni enhän minä mitään väärää ole tehnyt, syytän olosuhteita ja kasvatusta. Omin avuin Suomikin nous euroopan köyhimmästä maasta hyvinvointivaltioks.
Tekopyhyys
herraISOherra
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960