En ole koskaan kuullut kenenkään myöntävän tehneensä sitä leffassa. Kuitenkin viihdemaailmassa siitä vitsaillaan jatkuvasti..Kokemuksia? Kertomuksia? Onko kukaan muu miettinyt tätä samaa? Miten se on mahdollista? :)
Onko kukaan oikeasti sekstannut leffateatterissa?
5
1764
Vastaukset
- kokeillut
Mulle teki tyttöystävä pari vuotta takaperin käsihoidon leffassa takin alla piilossa, vaikka viereisessä penkissä istui joku tuntematon naikkonen. Ei huomannu kukaan mitään ja jännityksen vuoksi oli kyllä todella nopea toimitus. Suosittelen :)
- peku55
Nykyisen vaimoni kanssa olen kerran hoitanut asian leffateatterissa. Istuimme takarivissä, eikä samalla penkkirivillä ollut muita, kun yht'äkkiä kuulin ehdotuksen, että naitais siinä ja heti.
Niin me sitten teimme. Hän istui selin syliini. - vier
olen saanut käsihoitoa ja pari kertaa kans lopuksi nopean imun! Onneksi ei muita samoilla riveillä!
- 6+15
Monesti. Nuorena mentiin huonostimyyvän leffaan ja tyhjälle takapenkille. Kaikenlaista, ihan kaikenlaista on tullut takapenkillä harrastettua. Ennen teattereissa oli myös erillisiä aitioita, joissa oli hyvä kutean.
Edellisestä kerrasta alkaa olla jo vuosia. Se oli Sellon pikkusalissa, jossa on sellaiset kivat parituolit. Oli niin huono leffa, että olimme kaksistaan. Huomasimme kyllä valvontakameran, mutta salissa oli niin pimeää, ettei se estänyt meitä. En edes muista, mikä elokuva. - jotain tämäkin
Tästä on jo aikaa kun menin tyttöystäväni kanssa leffaan katsomaan jotain komediaa. Oli kesä ja minulla oli jalassa ohuet kangas-shortsit. Salin pimennyttyä hän alkoi hyväilemään housun läpi ja minulla tietysti jäykistyi heti. Se tuntui kiihoittavalle ja annoin tehdä sitä kunnes puristus koveni ja liike nopeutui. Ei menyt kauaakaan kun tulin ja kaikki sperma imeytyi housuihin. Tyttöystäväni vain tokaisi että tämähän onkin siisti tapa. Minä mietin miten täältä kehtaa lähteä vaaleat housut märkänä pois, vaikka nyt ei kukaan varmaan nähnytkään.(oli aika tyhjää meidän ympärillä)
Leffan loppupuolella tuli käsi taas housuihini, avasi napin ja vetoketjun. Yritin estellä, mutta tyttöystäväni alkoi puhumaan jotain sen verran äänekkäästi että alkoi herättämään huomiota. Niinpä en enää estellyt ja siinä istuin penis kohti kattoa ja käsi kävi. Yritin samalla koskea häneenkin ,mutta en saanut. Päin vastoin hän tiesi että tulen nopeammin kun kiveksiä puristellaan. Niinpä hän käski minun puristella omia palleja, kun käsillä ei kerran ole muuta paikkaa. Ja ettei elokuva lopu liian aikaisin, kun minulla housut auki. Jonkin ajan kuluttua tunsin että pian tulee niinpä heitin varmuudeksi paitani helman eteen ettei vaan roisku mihinkään muualle. Ja onneksi laitoin sillä tunsin kuinka lämmintä spermaa roiskui rinnuksille ja kaulalle asti. Tyttöystäväni antoi pusun poskelle, sanoi hyvä poika ja siistipä itsesi. Millä??? Elokuva kun loppui niin olipa temppu lähteä pois ettei kukaan näkisi vatteitani. Housut märkänä isolta alueelta ja samoin paidan etusessa märkiä kohtia.No jos kukaan ei nähnyt se voisi olla vaikka limsaa, mutta jos näki niin ei vaikea arvata.
Olemme edelleenkin yhdessä ja kai sen verran hulluja että teemme samaa edelleen. Erityisesti kesäaikaan kun olen ohuissa shortseissa. Autossa, ravintolassa, terassilla, rannalla ym. Ja uskoisin ettei vieläkään ole kukaan nähnyt kuin korkeintaan märät housuni.On myös housuja joista on toinen tasku leikattu pois. Näin hän pääsee suoraan paljaalle pinnalle jos ei ole alushousuja. Edelleenkään hän ei halua että minä tekisin samaa hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820