Jos edes 5% on viimeaikaisissa jutuissa jehovan todistajista on jotain perää. Pitää vain ihmetellä että kuka voi olla noin ääliö jotta kuuluu moiseen järjestöön.
Minä vaikka minjua täällä todistajat haukkuvat pysyn kyllä kaukana jo ennen noita juttuja koska on sentään jotain päässäni mikä antaa järjen toimia.
Jos on jotain perää
4
83
Vastaukset
- ÄÄliö no 1
Ei Ei Ei vastustus ja hejaaminen on alkanut sinäkin ystävällinen totuusvoittaja sanot minua ääliöksi.
Armoa älkää enäälyökö lyötyä ihan tässä pelottaa, että hama alkaa etkä ole vielä puolellamme Saul. - 20+5
>> Jos edes 5% on viimeaikaisissa jutuissa jehovan todistajista on jotain perää.
Jos edes 5% sanamiehen meuhkaamisesta olisi asiaa...
>> Pitää vain ihmetellä että kuka voi olla noin ääliö jotta kuuluu moiseen järjestöön.
Pitää vain ihmetellä, että miten ihminen voi edes noin alas vajota, kuin tuo uskonmeuhkaaja. - Popposen Immu
"vain ihmetellä että kuka voi olla noin ääliö jotta kuuluu moiseen järjestöön"
-Asiaa on tutkittukin. Uhrit tapaavat olla yksinäisiä ja menetyksen kokeneita. Kuten juuri vieraaseen kaupunkiin muuttanut. Sitten avioero tai muuten puolison menetys ja vaikea sairaus tms.
Näistäkin ollaan lahkossa perillä ja on erillisiä ohjeitakin käydä jakamassa vartiotorneja hautajaistilaisuuksissa.
Värvärikaksikko taas pyrkii herättämään mielenkiinnon ja aloittamaan ns rakkauspommituksen kehumalla asunnon ja imartelemalla asunnon, sitten ruvetaan puhumaan muuten mukavia. Joka antaa tämän kutitella itseään, kutsutaan myös todistajakotiin kahville jatkamaan samaa rataa.
Sitten alkaa oppien tarjontakin, tipottain ja toki kristinopin kannalta yllättävimmät asian viimeiseksi.
Tärkeä asia on myös hyökkäys kirkkoa vastaan, aiheesta löytyy paljonkin, jolla saa naurunpyrskähdyksen, onhan painettu pappiaiheisia vitsikirjojakin. - Kiljuu huutaa minjua
-minjua?
*on sentään jotain päässäni*
Taitaa oll päässä kiljua ,hehehe
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777