Enkelit tekevät palvelusta Jumalalle Jumalan Hengessä.
Minusta on huolestuttavaa että Jeesus (ainoa oikea tie) siirretään syrjään ja aletaan palvomaan enkeleitä :/
Outoa on myös erottelu siitä että usko enkeleihin olisi jotain Jeesuksen uskosta erillistä. Jos uskoo Jeesukseen ja Raamattuun niin usko enkeleiden olemassaoloon tulisi olla aivan luonnollista. Ei kuitenkaan niin että enkelit nostetaisiin jalustalle, jopa Jeesuksen ohi.
Raamatussakin seuraavasti:
Ilm.19
Ei välimiehiä
noWorries
1
96
Vastaukset
- Jeesus on Herra
Enkelit ovat palvelevia henkiä, eivät Jumala. Enkeleitä ei tule palvella, aivan kuten nimim. noWorries kirjoittaa. Ja
Fil. 2:10-11 Jeesuksen nimeä kunnioittaen on kaikkien polvistuttava, kaikkien niin taivaassa kuin maan päällä ja maan alla, ja jokaisen kielen on tunnustettava Isän Jumalan kunniaksi: "Jeesus Kristus on Herra."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047235- 1792296
- 1131788
- 511450
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651413Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021155Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2711038