Ihastusta ilmassa

Himoitsen

Voi että miten kivasti sisuksissa kihelmöi kun sinua Mies katselen. Välillä näen sinut kaupassa, välillä ajelemassa autolla. Olet juuri Mies minun makuuni!
En vain ole varma oletko varattu..ehkä...haittaisko se..?

Kunpa törmäisin sinuun joskus jossain baarissa tai vaikkapa Liimamäessä tms. niin ehkä uskaltaisin tulla juttusille...Nyt vain himoitsen kauempaa.

17

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertsa555

      No mee juttusille ihmeessä ei se muuten selviä..

    • hankala homma

      Naisethan saavat aina mennä miesten juttusille niin halutessaan, mutta miesten ei enää kannata, kun se tulkitaan aina ahdisteluksi, kiusanteoksi tai seksuaaliseksi häirinnäksi.

    • Rohkea rokan syö

      Tottakai miesten pitää aina meìlle naisille tulla juttelemaan. Pokkana vaan pyytäkää vaikka heti treffeillekin! Vaikka nainen vastaisi kieltävästi niin silti on taatusti mielissään ja hymyilee loppupäivän :-).

    • isokäyrä

      Aloittajalle; valitettavasti olen varattu mutta ei se kaiketi haittaa. Olen usein huomannut kuinka esimerkiksi kaupassa seurailet minua ja yrität pysyä hyllyjen takana huomaamattomana. Minua huvittaa kun polkupyörällä lähdet seuraamaan autoani. Kerrankin porintiellä kelasit kuuttakymppiä autoni perässä.
      Tule vain rohkeasti juttusille niin tästä voi syttyä vuosisadan rakkaustarina.

    • MINÄKÖ?

      Tarkoitatko minua :) eli minkävärinen auto?

    • JL-63

      Voi harmi, ei lienee ollutkaan se ihastuksesi....
      Autonsa väri lienee suurimmaksi osaksi ruskea, alkuperäistäkään ei enää erota ja rattikin tahtoo jo hiertää napaa....

      Pitää muuten ihan kysäistä, että onko tuo Liimamäen tanssilava oikeasti vielä olemassa ?
      Siellä meinaan Äiteeni (ehta Karkkilalainen) ja isäni tapasivat joskus aikoinaan tanssahdella.

    • Kiva paikka

      Liimämäen lavaa yritetään taas elvyttää. Paikkoja on rempattu ja tansseja on muutaman kerran kesässä.

    • Intiaanikesä

      Himoitsija voitko hieman tarkentaa. Ehkä mäkin haluan just sut. JA mä olen vapaa kuin taivaan lintu. Tai ainahan sitä jotain rajoitteita löytyy.

      Hymyilinköhän sulle?

    • syksynmies.

      Taidettiin eilen tavata tokmannilla. Oltiin molemmat ostamassa euron tarjous punajuuria. Hymyilit minulle niin lempeästi. Olisit sanonut minulle jotain....itse olen niin ujo etten saanut suutani auki....ehkä ensi kerralla sitten....

      • usvaa

        Eikös ne euron punajuuret olleet k-kaupan tarjous. Huh demeä.
        Mersumiehet on tietty aina kova sana.


    • Kentäl

      Oletko sinä syksynmies aloittaja vain kilpakosija?

      Koska toi aloittaja on nainen ja himoitsee minua. Tai jos se on mies niin se homoitsee minua, ei yhtään mukava ajatus.

    • Himoitsen

      Unohdin ekassa viestissäni mainita olevani mies, mutta ei kai se sinua haittaa. Minulla alkaa aina jöpöttämään, kun näen sinut kaupassa.

      Tule joku ilta Pikkupässiin.

    • Himoitsen vielä

      Onpas tänne tullut viestejä! Ehkäpä juuri siltä ihastukseni kohteeltanikin...
      Olen siis tuo alkuperäinen kirjoittaja ja todellakin nainen, vaikka muutama pelleilyviestikin tänne on näköjään kirjoitettu.
      Olen minä rohkaistunut kesän ja syksyn mittaan ja helpommin miehille alan juttelemaankin. Sinua ihastukseni en ole juuri päässyt kuitenkaan lähestymään, koska näen niin harvoin. Viime kerrallakin tulit vastaan niin yllättäen että sydän jätti lyönnin väliin enkä osannut mitään puhuttavaa nopeasti keksiä, hymyilin vain :-).
      Nyt mietin jo valmiiksi lauseita seuraavaa tilaisuutta varten...ajatuksissani jo kanssasi juttelen ja teen paljon muutakin ;-).

    • Suuri maailma

      Ollaanko me koskaan juteltu.

      Minäkö se oon?

      Jotakin vihjettä täällä kaikki kaipaavat.

      Se siis olen minä? Koska nähdään?

    • Se mies.

      Välillä nähdään, olet kaunis.

      S&Vcy

    • Hyvää yötä?

      Näimmekö pikaisesti kesä festareilla?

      • nuoruus, nuoruus

        Nuorena voi aina olla rakastettu ja rakastunut!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe