Kauhajoen sivistysjohtaja haluaa kunnanjohtajaksi,

Sieviin

7

992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nappokömö

Sivistysjohtaja ei ole tehnyt muuta kuin virkavirheitä.Hänet olisi jo pitänyt erottaa.Esittelee asioita,jotka ovat talouden tasapainotusohjelman vastaisia.Ohjelma on valtuustoin hyväksymä ja sitä pitää kaikkien noudattaa.
      Jo kaksi kertaa on hallitus joutunut ottamaan siv lautakunnan päätökset itselleen päätettäviksi.Jo kaksi kertaa siv lautakunta on joutunut perumaan tehtyjä päätöksiään.Sivistysjohtaja ja sivistyslautakunta täysin pihalla todellisuudesta.
      Kaupunginhallitus nopeasti töihin.

• nuppikumi

Mutta eikös sivistyslautakunta saanut aikaan säästöjä muidenkin edestä? Sivistysjohtaja vaikuttaa mielestäni kyllä erittäin pätevältä. Toki Kauhajoella on aivan ennenkuulumatonta esittää uusia, nykypäivän ajatuksia. Kummallista on, että hallitus on ottanut asiantuntijatahon tekemät päätökset päätettävikseen. Talouden tasapainottamisohjelman pilkuntarkkaa noudattamista tunnutaan seurattavan ainoastaan sivistyksen osalta. Ja kyllähän suunnitelmiin kannattaa tehdä muutoksia jos ne vievät asioita oikeaan suuntaan.

• Perkeles

Minä en sen kyseisen henkilön pätevyydestä osaa mitään sanoa. Ehkä onkin pätevä mutta ainakin paskantärkeä luulee olevansa. Se ei vissiin oo Kauhajoelta alunperin ollu kotosin ku ei tiedä mitä paskantärkeilystä täälä seuraa. Ei paljo kummarrella!

• Itse haluaisin Suomen diktaattoriksi. Jos olisin diktaattori niin lopettaisin Kauhajoki-lehden, kieltäisin kepun ja korvaisin Kauhajoen vesijohtoveden sian virtsalla.

• EIkepu

Jos kauhajoelle kerrankin saadaan ihminen, joka on ihminen ja on kouluasioissa oppilaiden puolella, niin se savustetaan ulos. Täällä kaikkien pitäisi kumarrella Hautalaa ym kepulaisia. Se on se hyvä veli järjestelmä joka täällä velloo ja pahoin.

• Anonyymi

Kyllä nappokömö osaa

• Anonyymi

Hiukan yli 10 vuotta meni syvällisen "nappokömö" -vastauksen miettimiseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      863
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      580
    5. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      577
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe