on edelleenkin huomauttamista. Kun tulee sairaalasta päin ja kääntyy oikealle, on ryhmityskaistalla melkoisia kuoppia.
Alvar aallon Tien ja Kaaritien risteyksessä
8
173
Vastaukset
- igorrogi
ei siinä edes oo ryhmityskaistaa...
- myös huomannut
Juu, se on niin tyhmää, kun jotkut suoraan ajavat menevät niin keskelle, ettei ohi pääse kuin nurmikon puolelta. Kyllä liikenteessä pitäisi osata joustaa.
- oikaisija
Totta, huomauttaisinkin, että myös tuo "Aallon" kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, kun sukunimestä on kysymys.
- ?!?!?
Edelleenkään siinä risteyksessä ei oo ryhmityskaistoja ja on tosi kurjaa, kun itse oot kääntymässä vasemmalle niin joku tulee väkisin oikealta ohi ja peittää näkyvyyden samalla, yritä siinä sitten lähteä sokkona liikkeelle :( eli jos annettaisiin vasemmalle kääntyjälle rauha eikä tunkeilla väkisin siinä risteyksessä, vähemmälläkin kerkiää ja toivottavasti myös kolareitta :)
- normaali käytäntö
Pysähdysviiva on kuitenkin niin leveä, että sen taakse hyvinkin mahtuu kaksi ajoneuvoa rinnan, joskus kolmekin.
- huomioitsija
normaali käytäntö kirjoitti:
Pysähdysviiva on kuitenkin niin leveä, että sen taakse hyvinkin mahtuu kaksi ajoneuvoa rinnan, joskus kolmekin.
Ihmisten olisi jossain muualla parempi harjoitella noita mäkilähtöjä, kuin tuon pysähdysviivan päällä. Nythän viiva alkaa olla jo kauttaaltaan musta, kun kokemattomat autonomistajat eivät osaa käyttää kytkintä ja kaasua, vaan polttavat kuminsa pilalle tuon viivan päällä.
- Terveisiä perseestä
Paimiossa ei jousteta likkenteessä, kun olet kääntymässä risteyksessä niin takanolijalla on suunnaton kiukku, raivo ja kiire ei kerkiä edes pysähtyä.
Paimiossa on myös risteyksiä joissa näkyvyys vasemmalle on estetty kun on rakennettu jättikokoisia lauta-aitoja tontin rajaan on mahdottomuus nädä jos et sitten autoasi rullaa pitkälle risteystä, tämä on ollut liikaa monelle Paimilaiselle autoilijalle.- Perseilytuppukylä
Ja lopuksi, minkäs teet kun saatana et lauta-aidan läpi et näe, Saatana!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579