Kärsin ahdistuneishäiriöstä, paniikkihäiriöstä, sosiaalisten tilanteiden pelosta..
Otin ekan kerran 10mg ja ei auttanut ahdistukseen, taisi vain rentouttaa hieman.
Vapina, hikoilu, tuskaisuus, sydämentykytys ei lähtenyt pois.
Kaiken lisäksi oon pienikokoinen ja paina vain noin 60kg
:(
10mg diapam ei toimi?
10
4444
Vastaukset
- siili1
Minulle rauhoittavat (ainakaan ne joita olen kokeillut) eivät auta henkisiin tiloihin oikein mitenkään. Jos kasvatan annosta, tulen vain väsyneemmäksi ja käyn hitaammalla, mutta ahdistus ja hermostuneisuus säilyvät. Sosiaalisista tilanteista ne eivät tee yhtään helpompia.
Muutaman kerran kokeilin ja päätin sitten koettaa pärjätä ilman.
Voisiko sinulla auttaa Propral noihin fyysisiin oireisiin? - diapam perseest
10mg diapam ei auta mihinkään! Sama kun heittäisit karkin suuhun.. 60mg voi jo helppiä. 60mg diapamia vastaa 2mg Xanoria. tuo sun annos 10mg vain 0,5mg xanoria. mulla menee 6mg Xanoria päiväs vastaa 180mg diapamia eikä oo ahdistuksesta ja paniikista tietoakaa.
- Kokemustaon
Ja oot tosi pahassa koukussa, josta on erittäin vaikeaa ja tuskaista päästä irti.
- Terve.vaanmenoa
Tuo diapamin syöjä on mennyttä miestä/naista
Tosin epäilen, ettei kukaan lääkäri enää diapamia määrää.
Ei muut kuin "valelääkärit", joka lienee tuokin trolli.
- Sasu
Kukaan lääkäri ei määrää diapamia? No, ei pidä paikkaansa! Saan 100 kpl kuukaudessa, mutta niin paljoa ei todellakaan tarvitse, vaan se riittää ainakin 3kk. Mutta jos haluan, voin hakea apteekista sen 100 kpl kuukaudessa.
- Painvv34
Haista p*ska kusipää.
Ketä yrität vedättää.
Vie k*rp ä se v*tunnäköinen naamasi pois peilistä.
Finnit eivät tee sinusta kovin edustavaa. - Anonyymi
Painvv34 kirjoitti:
Haista p*ska kusipää.
Ketä yrität vedättää.
Vie k*rp ä se v*tunnäköinen naamasi pois peilistä.
Finnit eivät tee sinusta kovin edustavaa.Hei Painvv34. Mikä sinua vaivaa, kenelle tarkoitit vastauksesi, jossa aika törkeää nimittelyä, asialliseen kysymykseen. Mut hyvä jos helpotti. Terv. Arto.
- Anonyymi
Ota tuplat. Muista kertoa myös lääkärille niin saat respaankin merkinnät 😊
- Anonyymi
Sulla ei ole oikeaa ahdistusta. Kokeile kävelylenkkiä.
- Anonyymi
Aika huonosti tuo diapam auttaa uniongelmiinkaan varsinkin jos niihin liittyy ahdistuneisuutta. Itse tosin olen ottanut vain 5mg. Tuntuu että usein seuravaana päivänä vain päätä särkee ja on hieman tokkurainen olo.
MasentunutMies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.665885- 1185135
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4223079Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s971521Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3531171- 29999
- 65981
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849