Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

10mg diapam ei toimi?

itkettää

Kärsin ahdistuneishäiriöstä, paniikkihäiriöstä, sosiaalisten tilanteiden pelosta..
Otin ekan kerran 10mg ja ei auttanut ahdistukseen, taisi vain rentouttaa hieman.
Vapina, hikoilu, tuskaisuus, sydämentykytys ei lähtenyt pois.
Kaiken lisäksi oon pienikokoinen ja paina vain noin 60kg

:(

10

3458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siili1

      Minulle rauhoittavat (ainakaan ne joita olen kokeillut) eivät auta henkisiin tiloihin oikein mitenkään. Jos kasvatan annosta, tulen vain väsyneemmäksi ja käyn hitaammalla, mutta ahdistus ja hermostuneisuus säilyvät. Sosiaalisista tilanteista ne eivät tee yhtään helpompia.

      Muutaman kerran kokeilin ja päätin sitten koettaa pärjätä ilman.

      Voisiko sinulla auttaa Propral noihin fyysisiin oireisiin?

    • diapam perseest

      10mg diapam ei auta mihinkään! Sama kun heittäisit karkin suuhun.. 60mg voi jo helppiä. 60mg diapamia vastaa 2mg Xanoria. tuo sun annos 10mg vain 0,5mg xanoria. mulla menee 6mg Xanoria päiväs vastaa 180mg diapamia eikä oo ahdistuksesta ja paniikista tietoakaa.

      • Kokemustaon

        Ja oot tosi pahassa koukussa, josta on erittäin vaikeaa ja tuskaista päästä irti.


      • Terve.vaanmenoa

        Tuo diapamin syöjä on mennyttä miestä/naista
        Tosin epäilen, ettei kukaan lääkäri enää diapamia määrää.
        Ei muut kuin "valelääkärit", joka lienee tuokin trolli.


    • Sasu

      Kukaan lääkäri ei määrää diapamia? No, ei pidä paikkaansa! Saan 100 kpl kuukaudessa, mutta niin paljoa ei todellakaan tarvitse, vaan se riittää ainakin 3kk. Mutta jos haluan, voin hakea apteekista sen 100 kpl kuukaudessa.

      • Painvv34

        Haista p*ska kusipää.
        Ketä yrität vedättää.
        Vie k*rp ä se v*tunnäköinen naamasi pois peilistä.
        Finnit eivät tee sinusta kovin edustavaa.


      • Anonyymi
        Painvv34 kirjoitti:

        Haista p*ska kusipää.
        Ketä yrität vedättää.
        Vie k*rp ä se v*tunnäköinen naamasi pois peilistä.
        Finnit eivät tee sinusta kovin edustavaa.

        Hei Painvv34. Mikä sinua vaivaa, kenelle tarkoitit vastauksesi, jossa aika törkeää nimittelyä, asialliseen kysymykseen. Mut hyvä jos helpotti. Terv. Arto.


    • Anonyymi

      Ota tuplat. Muista kertoa myös lääkärille niin saat respaankin merkinnät 😊

    • Anonyymi

      Sulla ei ole oikeaa ahdistusta. Kokeile kävelylenkkiä.

    • Anonyymi

      Aika huonosti tuo diapam auttaa uniongelmiinkaan varsinkin jos niihin liittyy ahdistuneisuutta. Itse tosin olen ottanut vain 5mg. Tuntuu että usein seuravaana päivänä vain päätä särkee ja on hieman tokkurainen olo.

      MasentunutMies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe