Kirjeenvaihtoon 9.7 syntyneitä

Cindy85

Olisi kivaa mailailla ja myöhemmin kirjoitella kirjeitä 9.7 syntyneiden rapujen kanssa:). Eli siis löytyykö heinäkuun 9:s syntyneitä:)?

9

870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini

Olen syntynyt 9.7.1952. Taidat olla herkkä tyttö. Minulla on kokemusta tästä luonteenpiirteestä paljonkin. Jo ikänikin takia.Et ole valinnut mitenkään helppoa aikaa syntyä. Mutta se on kuitenkin tarkoitus. Oletko lukenut Kiinalaisen horoskooppisi? Tällä keskustelu sivulla on aiemmin pääsy siihen jos et tiedä mikä olet. Esim. www.astro.com oli yksi tapa päästä sinne. Minulla on tytär joka on syntynyt kesällä elokuussa. Jännitin kovin, ettei hänen syntymäaikansa osuisi rapuun. Koska tiesin kuinka vaikeata on tämän herkkyyden kanssa. Hänestä tulikin " onneksi" Leijona. Hänen on paljon helpompi sanoa ihmisille EI. Siitä olen iloinen. Onhan meillä ravuillakin omat hyvät puolemme selviytyä syntymäaikamme takia. Eli me osaamme monia asioita jotka tuottavat toisille vaikeuksia. Eli asioilla on aina molemmat puolet.

• Cindy85

Hmm.. paras ystäväni on leijona ja hänen on vaikeaa sanoa ei. Varmaan kuumerkki vaikuttaneen siihen, minkälainen leijona on. Itse olen todella liiankin herkkä:)!

• tyypillinen raputyttönen

hei! olen 18v tyttö ja syntynyt 9.7 myös! ois iiha mahtavaa kirjotella sun kanssa mut mulla ei ole sähköpostiosotetta. joten jos voitais kirjotella etanapostii=)?? osote on seppäläntie96a 21310 vahto ja nimi on salla. jään odottamaan=)

• Cindy85

Minäpäs pistän kirjettä tulemaan nii tutustutaan:)

• rapu_78

Vieläkö olet 9. päivän rapujen mailailuseuraa vailla? Täällä olisi yksi ko. sarjaan kuuluva rapu, miespuolinen sellainen.

• rapu-80

meitsikin on syntynä 9.7, vuonna 80 tosin.
        kirjottakee samana päivänä syntyneet minullekin, olis mukava tutustua :)

[email protected]

• Cindy85

Annapas siun mailiosoite rapu_78, ku olen nii saamaton, että kirjeenvaihtoa en jaksakaan.. että mailia kehiin. Mun osoite. [email protected]

• pikkupeikko

täällä ois vielä yks 9.7 syntynyt, -88
      oon tosi herkkä ihminen todellakin, ja masennun todella helposti.

• henna

moi!
      mä oon kans syntyny 9.7 ja ihan yliherkkä. olis kiva vaihtaa ajatuksia luonteenpiirteistä. ja varsinkin kokemuksia kaksosmiehen kanssa olosta kaipaisin.
      mailaillaan.. [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      122
      2263
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2197
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1875
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      24
      1469
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      90
      1428
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1397
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      66
      1160
    9. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1160
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1010
    Aihe