Moi! Onko kukaan menossa Jatilan tallille leirille 7 ?
Se on esteleiri ja mä oon menos sinne parin kaverin kans .
Ois kiva tietää vähä paikast ja tyypeistä ketä sinne on menos(:
Vastaa ihmees!:DDD
Jatilan talli ?(;
2
1196
Vastaukset
- Ridaaja joo
Jatilan talli... no ensinnäkin, talliahn EI kuulu liiton talleihin, ja tuskin tuolla toiminnalla tulee kuulumaankaan.
Leirit ovat suosittuja, pelkäänpä pahoin että hevosten ja ponien kustannuksella.
Paikka on kiva ja viihtyisä, mutta ihan laadukasta opetusta sieltä ei saa, muistaakseni on ain yksi ihan oikea opettaja koulutukseltaan ja taidoiltaan ja haluiltaan opettaa.
Hevosista sen verran ,että säikkyvät, tiputtavat selästä ja muutenkin, vaikuttaa ikävä kyllä siltä että tallin omat hepat ovat tyyliä rescue hevosia ja poneja...... ratsastajien turvallisuutta ikävä kyllä ei mitata hevosten pelastusprossalla.
Ihan oikessa liitontallissa ei hevosta, joka pelkää maneesissa ja pelkää maastossa, kompuroi maneesissa ja pelkää ihan mitä vaan saisi edes käyttää tuntihevosena.... mutta rahat pois ratsastajilta ja opetuksen laatu minimiin... jatilan tyyliä. - Tuuli93
Itse ooen viihtynyt Jatilassa. Mielestäni on hyvä, että hevosissa on myös erilaisia, eivätkä kaikki ole kehää kiertäviä mitään tekemättömiä, millä muuten oppii ratsastamaan erilaisilla hevosilla. Vain harva hevosista säikkyy sen enempää kuin muillakaan talleilla. Jatilassa on erilaisia opettajia osa vaatii tunneilla enemmän kuin toiset. Olen itse menossa jo viidettä kertaa peräkkäin Jatilaan leirille. Jatila on myös yksi harvoja paikoista, jotka tarjoavat myös sennuleirejä. Mitään huippuhevosia Jatilan hevoset eivät ole, mutta todennäköisesti se johtuu osittain siitä, että talvisin tunneilla käy melko vähän porukkaa ja heistäkin suurin osa noin Helppo C-B tasoisia, joten aikaa kaikkien hevosten kouluttamiseen ei jää. Hevosten tasot kuitenkin ovat mielestäni aivan riittävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628