Sisarille

runosuoli

Uskotteko sunnuntai pedonmerkkiin ja tehkää runo siitä?

11

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 666'

      Sehän on itsestään selvää, että sunnuntai on pedon 666 merkki.

      • Ei ole

        Ylösnousemus EI ole pedomerkki! Sen takia ei myöskään ylösnousemuspäivä ole pedomerkki!


      • lahkosysteri

        Joku lahko kuulemma uskoo sunnuntai petomerkkiin, eivät muut.


      • Kristuksessa
        Ei ole kirjoitti:

        Ylösnousemus EI ole pedomerkki! Sen takia ei myöskään ylösnousemuspäivä ole pedomerkki!

        "Ei ole":lle:

        >>>Ylösnousemus EI ole pedomerkki! Sen takia ei myöskään ylösnousemuspäivä ole pedomerkki!


      • Ei ole
        Kristuksessa kirjoitti:

        "Ei ole":lle:

        >>>Ylösnousemus EI ole pedomerkki! Sen takia ei myöskään ylösnousemuspäivä ole pedomerkki!

        Nimimerkki "Kristuksessa": Kyllä se oli Jumala itse, joka herätti Poikansa kuolleista viikon ensimmäisenä päivänä! Eivät ihmiset olisi tähän pystyneet millään tavoin "käskemällä". Näytäpä minulle se raamatunkohta, jossa kielletään ylösnousemuksen arvostaminen ja nimetään se pedonmerkiksi!


      • sisaaar !
        Ei ole kirjoitti:

        Nimimerkki "Kristuksessa": Kyllä se oli Jumala itse, joka herätti Poikansa kuolleista viikon ensimmäisenä päivänä! Eivät ihmiset olisi tähän pystyneet millään tavoin "käskemällä". Näytäpä minulle se raamatunkohta, jossa kielletään ylösnousemuksen arvostaminen ja nimetään se pedonmerkiksi!

        Ei kannata väitellä, sunnuntai on pedonmerkki löytyi sitä Raamatusta tai ei. Pedolta se löytyy, joka tunnistaa pedon. Eheii kaikki edes tunnista petoa. Elleni naisena kyllä tunnisti pedon ja merkin. Miehet jotka eivät petoa tunnista hävetköön !


      • Ei ole
        sisaaar ! kirjoitti:

        Ei kannata väitellä, sunnuntai on pedonmerkki löytyi sitä Raamatusta tai ei. Pedolta se löytyy, joka tunnistaa pedon. Eheii kaikki edes tunnista petoa. Elleni naisena kyllä tunnisti pedon ja merkin. Miehet jotka eivät petoa tunnista hävetköön !

        No johan onpaksua tekstiä ja harhaoppien harhaoppia: "Sunnuntai on pedonmerkki LÖYTYI SITÄ RAAMATUSTA TAI EI." Huhuhuhuh sentään! Elleniin vetoat sillä perusteella että hän oli nainen... Kuules kun minäkin olen nainen, mutta minulle Raamattu on auktoriteetti enkä usko mihinkään Raamatun ulkopuolisiiin horinoihin, en Ellenin enkä muiden. Sinä korotat Ellenin Raamatun yläpuolellle!!! harhat ja hourut kunniaan ja Jumalan sana niiden alapuolelle, niinkö?!


    • adventtisisar

      Niin siis sulle runosuoli. Käviskö "kaasua, komisario Peppone" ?
      Kun kerran suolesta puhuit. Popedalla on joitakin tosi kauniita sanoituksia, en siis heitä pilkkaa. Esim. "aamuyön raikas tuuli, meren rantaan käveltiin, purista mua lujaa beibi pistä silmäs kii". Ja sitten: "tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan, pitkin polkuu poloista rinnallasi kulkemaan elinkautistani seurassani päivästä päivään lusimaan . Aamuteesi kanssas jakamaan". Minusta sanat ovat kauniita. Vaikka Pate taitaa olla aika "äijä"

      • Äijäkö

        Mitä horajat?

        Muka "sisar" ?????????????

        Aika likainen mielikuvitus sinulla!


      • adventtisisar
        Äijäkö kirjoitti:

        Mitä horajat?

        Muka "sisar" ?????????????

        Aika likainen mielikuvitus sinulla!

        Minun antamani merkitys sanalle äijä on seuraava: tavallaan tosimies, ei välttämättä kovasti puhu eikä pussaa, täynnä testosteronia, äijä, joka ehkä erottaa tosimiehen hommat ämmien hommista. Äijä ei panettele vaan... No. Jääköön loppu mielikuvituksen varaan. Siinä merkitykset, jotka annoin sanalle äijä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe