Sisarille

runosuoli

Uskotteko sunnuntai pedonmerkkiin ja tehkää runo siitä?

11

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 666'

Sehän on itsestään selvää, että sunnuntai on pedon 666 merkki.

• Ei ole

Ylösnousemus EI ole pedomerkki! Sen takia ei myöskään ylösnousemuspäivä ole pedomerkki!

• lahkosysteri

Joku lahko kuulemma uskoo sunnuntai petomerkkiin, eivät muut.

• Kristuksessa
        Ei ole kirjoitti:

Ylösnousemus EI ole pedomerkki! Sen takia ei myöskään ylösnousemuspäivä ole pedomerkki!

"Ei ole":lle:

>>>Ylösnousemus EI ole pedomerkki! Sen takia ei myöskään ylösnousemuspäivä ole pedomerkki!

• Ei ole
        Kristuksessa kirjoitti:

"Ei ole":lle:

>>>Ylösnousemus EI ole pedomerkki! Sen takia ei myöskään ylösnousemuspäivä ole pedomerkki!

Nimimerkki "Kristuksessa": Kyllä se oli Jumala itse, joka herätti Poikansa kuolleista viikon ensimmäisenä päivänä! Eivät ihmiset olisi tähän pystyneet millään tavoin "käskemällä". Näytäpä minulle se raamatunkohta, jossa kielletään ylösnousemuksen arvostaminen ja nimetään se pedonmerkiksi!

• sisaaar !
        Ei ole kirjoitti:

Nimimerkki "Kristuksessa": Kyllä se oli Jumala itse, joka herätti Poikansa kuolleista viikon ensimmäisenä päivänä! Eivät ihmiset olisi tähän pystyneet millään tavoin "käskemällä". Näytäpä minulle se raamatunkohta, jossa kielletään ylösnousemuksen arvostaminen ja nimetään se pedonmerkiksi!

Ei kannata väitellä, sunnuntai on pedonmerkki löytyi sitä Raamatusta tai ei. Pedolta se löytyy, joka tunnistaa pedon. Eheii kaikki edes tunnista petoa. Elleni naisena kyllä tunnisti pedon ja merkin. Miehet jotka eivät petoa tunnista hävetköön !

• Ei ole
        sisaaar ! kirjoitti:

Ei kannata väitellä, sunnuntai on pedonmerkki löytyi sitä Raamatusta tai ei. Pedolta se löytyy, joka tunnistaa pedon. Eheii kaikki edes tunnista petoa. Elleni naisena kyllä tunnisti pedon ja merkin. Miehet jotka eivät petoa tunnista hävetköön !

No johan onpaksua tekstiä ja harhaoppien harhaoppia: "Sunnuntai on pedonmerkki LÖYTYI SITÄ RAAMATUSTA TAI EI." Huhuhuhuh sentään! Elleniin vetoat sillä perusteella että hän oli nainen... Kuules kun minäkin olen nainen, mutta minulle Raamattu on auktoriteetti enkä usko mihinkään Raamatun ulkopuolisiiin horinoihin, en Ellenin enkä muiden. Sinä korotat Ellenin Raamatun yläpuolellle!!! harhat ja hourut kunniaan ja Jumalan sana niiden alapuolelle, niinkö?!

• adventtisisar

Niin siis sulle runosuoli. Käviskö "kaasua, komisario Peppone" ?
      Kun kerran suolesta puhuit. Popedalla on joitakin tosi kauniita sanoituksia, en siis heitä pilkkaa. Esim. "aamuyön raikas tuuli, meren rantaan käveltiin, purista mua lujaa beibi pistä silmäs kii". Ja sitten: "tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan, pitkin polkuu poloista rinnallasi kulkemaan elinkautistani seurassani päivästä päivään lusimaan . Aamuteesi kanssas jakamaan". Minusta sanat ovat kauniita. Vaikka Pate taitaa olla aika "äijä"

• Äijäkö

Mitä horajat?

Muka "sisar" ?????????????

Aika likainen mielikuvitus sinulla!

• adventtisisar
        Äijäkö kirjoitti:

Mitä horajat?

Muka "sisar" ?????????????

Aika likainen mielikuvitus sinulla!

Minun antamani merkitys sanalle äijä on seuraava: tavallaan tosimies, ei välttämättä kovasti puhu eikä pussaa, täynnä testosteronia, äijä, joka ehkä erottaa tosimiehen hommat ämmien hommista. Äijä ei panettele vaan... No. Jääköön loppu mielikuvituksen varaan. Siinä merkitykset, jotka annoin sanalle äijä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      279
      11091
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      132
      6978
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5643
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5018
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4241
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3839
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3494
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3442
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2955
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      64
      2764
    Aihe