Oletko runkannut autoa ajaessa?
äänestys...
12
162
Vastaukset
- summer day
No, en tosiaankaan. Autolla ajaessa keskitytään autolla ajamiseen ja liikenteen tarkkailuun, ettei tule onnettomuuksia. Keskity yhteen asiaan, siis autolla ajamiseen. Ja unohda muut jutut.
- vito....
En ole runkannut mutta olen ottanut itseltäni suihin.
- en usko
vito.... kirjoitti:
En ole runkannut mutta olen ottanut itseltäni suihin.
En usko. Ihminen ei ole niin notkea, että pystyisi moiseen tekoon itsensä kanssa. Varsinkaan auton ahtaissa tiloissa.
- pystyy kyllä
en usko kirjoitti:
En usko. Ihminen ei ole niin notkea, että pystyisi moiseen tekoon itsensä kanssa. Varsinkaan auton ahtaissa tiloissa.
Kyllä pystyy olen nähnyt. Tosin en autossa.
- en usko
pystyy kyllä kirjoitti:
Kyllä pystyy olen nähnyt. Tosin en autossa.
Täytyy sitten olla notkea voimistelija, tai akrobaatti, telinevoimistelija tai lyhytselkäinen ja liikkuvat nivelet. Kuitenkin en usko.
- Tottahan toki..
Tottahan toki ja eukko on ottanut suihin. Repikää siitä köyhät..
- summer day
Muistaakseni en ole. Faktana tietona voin kertoa, nimimerkki summer day tekee sitä jatkuvasti.
- summer day
Tuo kommentti ei ollut minun. Joku käytti nimmariani. Olet pöljä!!!!!!
- summer day 1. (suuri)
summer day kirjoitti:
Tuo kommentti ei ollut minun. Joku käytti nimmariani. Olet pöljä!!!!!!
Ei ollut tuokaan minun. Pöljiä olette molemmat. Senkin varkaat kulkurit.
- summer day
summer day 1. (suuri) kirjoitti:
Ei ollut tuokaan minun. Pöljiä olette molemmat. Senkin varkaat kulkurit.
Juhannus-aaton ilahduttava yhteenveto: nimimerkki summer day on myös pöljä!
- summer day
summer day kirjoitti:
Juhannus-aaton ilahduttava yhteenveto: nimimerkki summer day on myös pöljä!
Voi ei, Kyllä täällä näkyy suurta, originaalia ja alkuperäistä jne... kaikki kopioita. No jos minun nimmariani lainatakseni, on teillä siihen oma liite, kuten suuri. Minun nimmarini on aina "summer day" Olen sen keksinyt, Summer day, lyhykäisyydessään on yksilöllinen nimmari, sitä ette saa käyttää. Jos käytätte "summer day" nimmaria ja teillä on siihen liite, niin ok. Esim: summer day 1.(suuri)
- summer day
summer day kirjoitti:
Voi ei, Kyllä täällä näkyy suurta, originaalia ja alkuperäistä jne... kaikki kopioita. No jos minun nimmariani lainatakseni, on teillä siihen oma liite, kuten suuri. Minun nimmarini on aina "summer day" Olen sen keksinyt, Summer day, lyhykäisyydessään on yksilöllinen nimmari, sitä ette saa käyttää. Jos käytätte "summer day" nimmaria ja teillä on siihen liite, niin ok. Esim: summer day 1.(suuri)
Päläpälä plääh! Jäkäjäkä jäkääjäkjäk! Mun nimmari on ihqu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101651- 1711598
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1681506Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231298Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901184Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146953- 92851
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207759