Oletko runkannut autoa ajaessa?
äänestys...
12
148
Vastaukset
- summer day
No, en tosiaankaan. Autolla ajaessa keskitytään autolla ajamiseen ja liikenteen tarkkailuun, ettei tule onnettomuuksia. Keskity yhteen asiaan, siis autolla ajamiseen. Ja unohda muut jutut.
- vito....
En ole runkannut mutta olen ottanut itseltäni suihin.
- en usko
vito.... kirjoitti:
En ole runkannut mutta olen ottanut itseltäni suihin.
En usko. Ihminen ei ole niin notkea, että pystyisi moiseen tekoon itsensä kanssa. Varsinkaan auton ahtaissa tiloissa.
- pystyy kyllä
en usko kirjoitti:
En usko. Ihminen ei ole niin notkea, että pystyisi moiseen tekoon itsensä kanssa. Varsinkaan auton ahtaissa tiloissa.
Kyllä pystyy olen nähnyt. Tosin en autossa.
- en usko
pystyy kyllä kirjoitti:
Kyllä pystyy olen nähnyt. Tosin en autossa.
Täytyy sitten olla notkea voimistelija, tai akrobaatti, telinevoimistelija tai lyhytselkäinen ja liikkuvat nivelet. Kuitenkin en usko.
- Tottahan toki..
Tottahan toki ja eukko on ottanut suihin. Repikää siitä köyhät..
- summer day
Muistaakseni en ole. Faktana tietona voin kertoa, nimimerkki summer day tekee sitä jatkuvasti.
- summer day
Tuo kommentti ei ollut minun. Joku käytti nimmariani. Olet pöljä!!!!!!
- summer day 1. (suuri)
summer day kirjoitti:
Tuo kommentti ei ollut minun. Joku käytti nimmariani. Olet pöljä!!!!!!
Ei ollut tuokaan minun. Pöljiä olette molemmat. Senkin varkaat kulkurit.
- summer day
summer day 1. (suuri) kirjoitti:
Ei ollut tuokaan minun. Pöljiä olette molemmat. Senkin varkaat kulkurit.
Juhannus-aaton ilahduttava yhteenveto: nimimerkki summer day on myös pöljä!
- summer day
summer day kirjoitti:
Juhannus-aaton ilahduttava yhteenveto: nimimerkki summer day on myös pöljä!
Voi ei, Kyllä täällä näkyy suurta, originaalia ja alkuperäistä jne... kaikki kopioita. No jos minun nimmariani lainatakseni, on teillä siihen oma liite, kuten suuri. Minun nimmarini on aina "summer day" Olen sen keksinyt, Summer day, lyhykäisyydessään on yksilöllinen nimmari, sitä ette saa käyttää. Jos käytätte "summer day" nimmaria ja teillä on siihen liite, niin ok. Esim: summer day 1.(suuri)
- summer day
summer day kirjoitti:
Voi ei, Kyllä täällä näkyy suurta, originaalia ja alkuperäistä jne... kaikki kopioita. No jos minun nimmariani lainatakseni, on teillä siihen oma liite, kuten suuri. Minun nimmarini on aina "summer day" Olen sen keksinyt, Summer day, lyhykäisyydessään on yksilöllinen nimmari, sitä ette saa käyttää. Jos käytätte "summer day" nimmaria ja teillä on siihen liite, niin ok. Esim: summer day 1.(suuri)
Päläpälä plääh! Jäkäjäkä jäkääjäkjäk! Mun nimmari on ihqu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019