Oletko runkannut autoa ajaessa?
äänestys...
12
210
Vastaukset
- summer day
No, en tosiaankaan. Autolla ajaessa keskitytään autolla ajamiseen ja liikenteen tarkkailuun, ettei tule onnettomuuksia. Keskity yhteen asiaan, siis autolla ajamiseen. Ja unohda muut jutut.
- vito....
En ole runkannut mutta olen ottanut itseltäni suihin.
- en usko
vito.... kirjoitti:
En ole runkannut mutta olen ottanut itseltäni suihin.
En usko. Ihminen ei ole niin notkea, että pystyisi moiseen tekoon itsensä kanssa. Varsinkaan auton ahtaissa tiloissa.
- pystyy kyllä
en usko kirjoitti:
En usko. Ihminen ei ole niin notkea, että pystyisi moiseen tekoon itsensä kanssa. Varsinkaan auton ahtaissa tiloissa.
Kyllä pystyy olen nähnyt. Tosin en autossa.
- en usko
pystyy kyllä kirjoitti:
Kyllä pystyy olen nähnyt. Tosin en autossa.
Täytyy sitten olla notkea voimistelija, tai akrobaatti, telinevoimistelija tai lyhytselkäinen ja liikkuvat nivelet. Kuitenkin en usko.
- Tottahan toki..
Tottahan toki ja eukko on ottanut suihin. Repikää siitä köyhät..
- summer day
Muistaakseni en ole. Faktana tietona voin kertoa, nimimerkki summer day tekee sitä jatkuvasti.
- summer day
Tuo kommentti ei ollut minun. Joku käytti nimmariani. Olet pöljä!!!!!!
- summer day 1. (suuri)
summer day kirjoitti:
Tuo kommentti ei ollut minun. Joku käytti nimmariani. Olet pöljä!!!!!!
Ei ollut tuokaan minun. Pöljiä olette molemmat. Senkin varkaat kulkurit.
- summer day
summer day 1. (suuri) kirjoitti:
Ei ollut tuokaan minun. Pöljiä olette molemmat. Senkin varkaat kulkurit.
Juhannus-aaton ilahduttava yhteenveto: nimimerkki summer day on myös pöljä!
- summer day
summer day kirjoitti:
Juhannus-aaton ilahduttava yhteenveto: nimimerkki summer day on myös pöljä!
Voi ei, Kyllä täällä näkyy suurta, originaalia ja alkuperäistä jne... kaikki kopioita. No jos minun nimmariani lainatakseni, on teillä siihen oma liite, kuten suuri. Minun nimmarini on aina "summer day" Olen sen keksinyt, Summer day, lyhykäisyydessään on yksilöllinen nimmari, sitä ette saa käyttää. Jos käytätte "summer day" nimmaria ja teillä on siihen liite, niin ok. Esim: summer day 1.(suuri)
- summer day
summer day kirjoitti:
Voi ei, Kyllä täällä näkyy suurta, originaalia ja alkuperäistä jne... kaikki kopioita. No jos minun nimmariani lainatakseni, on teillä siihen oma liite, kuten suuri. Minun nimmarini on aina "summer day" Olen sen keksinyt, Summer day, lyhykäisyydessään on yksilöllinen nimmari, sitä ette saa käyttää. Jos käytätte "summer day" nimmaria ja teillä on siihen liite, niin ok. Esim: summer day 1.(suuri)
Päläpälä plääh! Jäkäjäkä jäkääjäkjäk! Mun nimmari on ihqu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie652654Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta22492Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää492325Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten722243Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut612110Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1372037Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt241799HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a364021786Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1111716Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241534