Kannattaako edes yrittää epilaattoria?

Karvapallero

Eli tilanne on se, että ihoni ärtyy kaikesta ja pahasti, jopa sokeroinnista sain kuukaudeksi karvatupen tulehdusta ja sängen jättäminen aiheuttaa karvan hankautumisesta seuraavan ärtymyksen.

Olen miettinyt epilaattoria, mutta olen skeptinen enkä tahdo maksaa turhasta. Uskotteko että epilaattori toimisi vaikka sokerointikaan ei toiminut?

2

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epiloija

      Halvimmat epilaattorit eivät maksa omaisuuksia, niitä saa 20 - 25 eurolla tarjouksesta.

      Riippuu mistä ajelet ja miten. Itse olen käyttänyt eka kerran epilaattoria teininä joskus 25 vuotta sitten, ja sain kainaloon kunnon paiseen. Nyt iho kestää hyvin, vaikka olen atoopikoksi määritelty ja allerginen. Sääret olivat pitkään punapilkullisia. Yhdessä vaiheessa vaan tajusin, että epilointi ei satu, ja iho ei enää ärry. En voi vahata, kun säärissäni on laajentuneita hiussuonia. Epiloinnin kestävät, vahausta eivät. Poistan lähes kaikilta alueilta karvat epiloimalla.

      Aroilta ihoalueilta ei kannata ajella ainakaan alkuun epiloimalla, jos on herkkäihoinen. Mielestäni ihon pitäisi antaa palautua ja rauhoittua ja olla ajamatta karvoja sen aikaa. Tosin tiedän, sänki on ikävän tuntuinen ja ärsyttävä. Eli hankala kierre...

      Jos iho on ennättänyt tulehtua pahemmin, niin kannattaa käydä lääkärillä hakemassa siihen asianmukainen hoito ja hoito-ohjeet. Kysy ihan reilusti myös karvanpoistoasiasta. Ihmisiä lääkäritkin ovat, saattavat olla itse tatuoituja jne. Ties vaikka tietäisi sinulle sopivan karvojenajokeinon.

      Miten olisi laserointi? Kallis, mutta ainakin pysyväksi mainostettu.

    • nuori tyttö

      epilaattoria minäkin olen tässä nyt hetken aikaa käytellyt. alapäästä en kaikkia tahodo vetää pois, mutta siistin yläreunasta ja lyhennän muualta. epilaattori käy itselä ainakin hyvin jalkoihin ja käsiin ja kainaloihin, ei satu eikä ärsytä

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe