19.5 noin klo 16.00-17.00 Kiitos hyvästä ja erittäin ystävällisestä palvelusta aivan ihanan hymyn kera sinulle tummahiuksiselle myyjättärelle :-) T. Se hiukseton bussikuski
ABC Pulkkila
3
1564
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään ei oikein onnistunut,mutta toivottavasti huomenna parempi päivä. Lehtipihvi ja ranskalaiset kylmiä. Onneksi valtatie menee vierestä,niin osaa ajaa seuravalla kerralla ohi.
- Anonyymi
Palautetta varmaan kannattaa antaa heti paikan päällä missä ikinä käykään eikä valitella asiasta vasta aikojen päästä internetissä, saattaa jopa saada jotakin hyvitykseksi (kokemusta on asiasta).
Huomannut myös useissa paikoissa asiakkaana asioidessa missä tarvii itse hakea ruoka, että ei kannata kauaa pohtia että hakisinko nyt vai vasta hetken päästä valmiiksi lautaselle kasatun annoksen jos on saanut sellaisen laitteen mikä ilmoittaa kun ruoka on valmis, ja senkin huomannut, että ihan kotioloissakin se lautaselle laitettu ruoka alkaa heti jäähtymään jos sitä ei ala heti syömään, jännä juttu. Noutopöydästäkin jos on ottanut ruokaa niin sekin yllättävästi alkaa jäähtymään kun se ei enää olekkaan siinä tarjoiluastiassa minkä alla on lämmityslaitteisto pitämässä ruokaa lämpimänä.
- Anonyymi
Jaa ruvetaanko tyytillä tykkäämään, kun ohi ajetaan.Mitä sanotte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614