Olen huomannut että sellaiset tavarat joita myyn netissä tietyillä myynti sivustoilla, ei tahdo mennä myydyksi. Ja vieläpä selkeällä hyvin luettavalla tekstillä josta mielestäni selviää minkälainen tuote on myynnissä.. Mutta kukaan ei oikeen tahdo ostaa.. Eli pitääkö tässä laittaa roskikeen sellaista tavaraa joka oikeasti on vielä hyvä kuntosta ja käyttökelposta?? Sellaseen en haluaisi lähteä..
Tarpeettomana myytävät tavarat
Hönötiaine
2
224
Vastaukset
- 2+11
Lahjoita johonkin kolmannen sektorin toimintapisteeseen, Pelastusarmeijalle, Fidaan, UFFlle, kierrätykseen, tai mitä näitä nyt sinun paikkakunnallasi onkin. Menevät eteenpäin, osa lahjoituksina tarvitseville ja osa myyntiin. Roskiin ei kannata laittaa. Käyetettyä tavraa on nyt tarjolla ostettavaksi paljon enemmän kuin on kysyntää. Kukaan ei osta nyt pelkästään halvan hinnan takia, ostaa vain, jos tarvitsee.
- Joskus voi olla
Yksi este sille, että ei mene kaupaksi on liian kova hinta.
Lisäksi jotkut eivät esimerkiksi postita, vaikka ostaja on valmis maksamaan kulut....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996