Tule mukaan uuden, ison ruokaohjelman kuvauksiin Helsingin Pasilaan 2.6-6.6 ja 9.6-13.6 välisille ajoille.
Kuvaamme kaksi jaksoa/pvä eli yleisöksi voi tulla joko aamupäivän jaksoon (n. klo 9-15) tai iltapäivän jaksoon (n. klo 15-20)
Tulkaa siis viettämään hauska päivä suomalaisten huippukokkien ja tunnettujen tähtien seurassa!
Yleisöksi voi ilmoittautua yksin tai yhdessä, perheen tai ystävien kera tai vaikka työporukalla. Erityisesti ryhmät ovat tervetulleita!
Ilmoittautuminen:
[email protected]
045-6365266
Saapumisohjeet ja tarkemmat tiedot tilaisuudesta lähetetään ilmoittautuneille.
YLEISÖÄ KOKKIOHJELMAAN!
Banijay Finland
6
138
Vastaukset
- kyllasatiedat...
Paras ja ainoa tapa saada porukkaa kokoon on Facebook ja Twitter.
- hjukloip
Taas uusi ruokaohjelma, niitähän tässä on kaivattukin kun entisiä on niin perkel*en vähän !!
- topkuuk
Tällä kertaa kokkaillaan sian ja härän peräreikiä ja kiveksiä. Nammanam.
- ei v*ttu kestä!!!!!!
Eiks näitä vi*un v*ttuja oo jo ihan v*tun tarpeeksi!!??
- katso muuta
Jos ei pojan hermot kestä, ei ole pakko katsoa.
- kokkia kylliksi
katso muuta kirjoitti:
Jos ei pojan hermot kestä, ei ole pakko katsoa.
Ei tule muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277