Naisten häpykarvoituksen siistiminen

Barber

Hei,

Tämä on väärä palsta ilmoitukselle, koska tämä ei koske seksiä. olen parturi ja tulevaan työhöni kuuluu myös intiimialueen karvoituksen leikkaaminen naisilta. En ole aiemmin leikannut naisten intiimialueen karvoitusta ja siksi minun tulisikin harjoitella. Olisin kysynyt harjoitteluun halukkaita henkilöitä?

Olisin myös kysynyt tarkoitukseen sopivia välineitä, kuten partakone/partaterämallia.

Kiitos!

7

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täs ois69

      Voisin tulla

    • Barber

      Hienoa, että vilpitön ilmoitukseni saa vastakaikua! Lähetätkö minulle meiliosoitteesi vaikkapa suomi24-postin kautta.

      • neiti16

        Minkälaisessa asennossa pitäisi olla?olen 16vee ja haluaisin siistiä,salaa ettei kukaan tiedä.


      • Barber
        neiti16 kirjoitti:

        Minkälaisessa asennossa pitäisi olla?olen 16vee ja haluaisin siistiä,salaa ettei kukaan tiedä.

        Neiti16, jalat levällään, jotta mahdun peuhaamaan.


    • .barbermagister.

      Ota kunnalliskodin ylihoitajaan yhteyttä. Sieltä järjestyy ajeltavia tyttösiä, niin saat harjoiteltua ja opittua hyvät tekniikat.

    • Karvapeppu

      Miksi vain naisilta?

      Täällä olisi ainakin yksi mies, joka olisi mahdollisesti tuleva vakituinen asiakas. Minulla kasvaa karvat kovasti alapäässä niin edessä kuin takanakin. Tulisin mielelläni harjoitteluun ja jopa maksaisinkin jotain.

    • Barber

      Karvapeppu, koska tässä on seksuaalinen salajuoni, eikä äijien ajelu kauheesti kiinnosta. Toisaalta, ei tähän automaattisesti mitään seksuaalista liity eikämua niin haittaa tai kiinnosta, vaikka ajeltavalla stondais tai vaikka mälli lentäis. Ihan sama, ei aiheuta mussa värinöitä suuntaan tai toiseen. Voisin harkita jossain periaattetason ääritapauksessa

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe