Mulla on moraalinen dilemma josta en saa selvää. Tekisi mieli vaimon veljeä. Onko minussa vikaa? Eli saako vaimon veljeä sekstata vai onko se sukurutsaamista. Joutuuko siitä vankilaan?
moraalinen dilemma?
7
151
Vastaukset
- syyhyttää...
Tiiän et on omituinen tilanne mut vastatkaa pliis. Entä jos tuun raskaaksi?
- outo tilanne
Tuskin vankilaan joudut. Mutta tee abortti, jos maha kasvaa. Mahaa kasvaa ylesyönnin seurauksena ja siitä, että ei harrasta liikuntaa.
- et tule.
Et tule raskaaksi jos olet ulkovuorossa. Sisävuorosta en ole varma. Parempi varmuuden vuoksi ottaa ehkäisypilleri.
- ei ole
Et ole rustaaja. Olet homo eli hintti, vasuri, rööriroope, peräpiraatti. Se ei ole kiellettyä mutta sosiaalisesti hämmentävää. Et joudu vankilaan mutta vaimo ja ystävät ei ilostu. Kannattaa siis varmuuden vuoksi pysyä kaappihomona.
- huomasin
Olet trolli!
- sherlock holmes
huomasin kirjoitti:
Olet trolli!
Nerokasta. Löysit trollin trollipalstalta.
- huomasit
sherlock holmes kirjoitti:
Nerokasta. Löysit trollin trollipalstalta.
Löysin. Helppo nakki. Olen nerokas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1215896
- 574316
- 582721
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282518Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341372Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241311- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101