Halla-aho 3 - hommareinot ja kämyt 0

Myhäilevä Päällikkö

Kypsä hedelmä lankeaa. Työni on tehty, ja olen tehnyt sen hyvin. Osaan toimeni. Källittämisessä olen Mestari minäkin.

10

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reino tulee vielä

      Uskon että Jari Leino johtaa Muutos 2011:n ja maahanmuuttokriittisen kansanliikkeen voittoon tulevissa eduskuntavaaleissa varsinkin jos rinnalla seisovat Hirvisaari, Lokka, Lintula ja muut kovat Muutoksen miehet. Unohtamatta puolueen karismaattista kaunotarta Helena Erosta.

      • Omat asiapaperit

        Noita asioita pitää laittaa kuntoon... Niin Muutos 2011 ja puheenjohtaja Reino on ainoot ketkä ne saa kuntoon! Mä olen hänen alamainen... Hautaan asti.


      • Muuan ex-plösönaama
        Omat asiapaperit kirjoitti:

        Noita asioita pitää laittaa kuntoon... Niin Muutos 2011 ja puheenjohtaja Reino on ainoot ketkä ne saa kuntoon! Mä olen hänen alamainen... Hautaan asti.

        Halla-aho on europarlamentissa, kämyt nakkikioskilla ja minä edelleen Supon hommissa muita juntteja källittämässä. Jatkakaa!


    • Ihmissika

      Minä olen lihava possu,ja syön paljon lohturuokaa.

      • Lidlin salamia vaan

        Eikö alistushommat ja suolikaasusäiliöiden täyttäminen Ruskeassa Talossa enää lohduta, Hengist Duval?


    • Neohumanismi voittaa

      Sekä Päällikkö että hänen plösönaamainen kaverinsa Supon Sotahistorioitsija löytänevät vielä itsensä kovennetun kurin leiriltä, kun Suuri Unelma käy toteen.

    • perut, sylkäsy!

      Oletko niitä, jotka aiheutti mulle paniikihäriömn nettiagitoinnilla. Aika törkeää oli touhu yhden zasian tyypeilla.

    • xdkghhju

      Ja en ole hörhö. Mikä on muutos 2011, imbesilli vainoaja? hyi..

    • Halla-ahon äänestäjä

      juuri nyt
      KELLO 9 MAIKKARISSA perjantaina uusinta maanantaina
      ISÄNMAAN MIES
      JUKKA KUOPPAMÄKI
      TAISTOLAISEN LAULULIIKKEEN vihaama

      Taistolaisia edustavat politiikassa nykyisin sinnemäkiläis-hassilaiset eli vihreät
      ja tennilätaanilalaiset eli vasemmistoliitto

      Kuoppamäki
      Jälkeenpäin kuulin, että tämän laulun myötä taistolaiset vihasivat minua. He kokivat sen jollain tavalla vaaralliseksi.

      Kun festivaali oli ohi ja kaikki olivat lähteneet pois, niin yksi puolalainen toimitsija kertoi minulle, että Moskovasta oli tullut sähke; tämä laulu ei saa näkyä eikä voittaa. Vapaus oli asiana jo varattu heille. Moskova oli sitä mieltä, että tällaisia lauluja ei voida hyväksyä, jos laulaja ei ole kommunisti. Palkintojenjaossa olin jo vaistonnut jotain tällaista, mutta en osannut kuitenkaan kuvitella sitä. Laulu voitti Syksyn Sävelen ja moni muistaa sen siinä käytetystä hyppykepistä.

      http://www.elvisry.fi/artikkeli/kymmenen-laulua-elaman-valtatielta











      Sininen ja valkoinen

      – Minun piti lähteä puolustamaan edellisen vuoden voittoani Rostockiin. Mietin, että mitä kertoisin ja siitä lähti tämä teksti, halusin kertoa jotain Suomesta. Kotimaa kun taakse jäi, mietin hiljaa mielessäin, mitä siitä kertoisin, kysyjille vastaisin. Näin se alkaa ja vastaus on: Sininen on taivas, siniset on silmänsä sen, valkoinen on hanki.

      – Topelius on isoäitini isoisä, joten minulla on topeliaaninen tausta. Topeliuksen ehdotus oli aikoinaan 1800-luvulla, että Suomen lippu olisi sinivalkoinen.

      – Sininen ja valkoinen voitti Rostockissa ja laulusta tuli minulle tietynlainen brändi. Jotkut luulivat, että laulu oli jotenkin poliittinen, mutta kyllä se on pelkästään kotiseuturakkaudesta syntynyt. Jälkeenpäin kuulin, että tämän laulun myötä taistolaiset vihasivat minua. He kokivat sen jollain tavalla vaaralliseksi.

      – Olin Kanadassa siirtolaisten satavuotisjuhlassa vähän aikaa sitten. Heille tämä on laulujen laulu. Jokaisella on kotimaa sydämessään, vaikka muuttaakin pois. Täällä asuva katselee asioita toisella tavalla, asiat ovat ikään kuin itsestään selviä. Itselleni hieno asia on se, että tämä tuli myös kansakoulun laulukirjaan.

      Kultaa tai kunniaa

      – Olin Sopotissa esiintymässä kesällä 1973. Minulla oli oma bändi mukana, ikään kuin rock-yhtye, ison festivaaliorkesterin keskellä. Laulut olivat hippi ja new age -henkisiä, Pieni laulu vapaudesta ja Siskot & Veljet, se oli sellainen kaikki yhdessä laulu, jossa me luomme paremman maailman. Lähetyksellä oli yli 60 miljoonaa katsojaa suorassa lähetyksessä ja kahdeksan-yhdeksän takaisinlavalle-pyyntöä. Kaikki kollegat hakkasivat selkään, että hieno homma, sä voitat tämän.

      – Tuli palkintojenjako, eikä nimeäni mainittu missään, ikään kuin minua ei olisi ollut olemassakaan. En voinut mennä juhliin, koska tuntui, että toiminta oli ollut falskia ja siinä oli jotakin mätää. Istuin huoneessani ja kirjoitin tämän laulun. Se tarkoittaa, että joko voitto tai kunnia, molempia ei saa, saa vain toisen.

      – Kun festivaali oli ohi ja kaikki olivat lähteneet pois, niin yksi puolalainen toimitsija kertoi minulle, että Moskovasta oli tullut sähke; tämä laulu ei saa näkyä eikä voittaa. Vapaus oli asiana jo varattu heille. Moskova oli sitä mieltä, että tällaisia lauluja ei voida hyväksyä, jos laulaja ei ole kommunisti. Palkintojenjaossa olin jo vaistonnut jotain tällaista, mutta en osannut kuitenkaan kuvitella sitä. Laulu voitti Syksyn Sävelen ja moni muistaa sen siinä käytetystä hyppykepistä.

    • SUOJELUSKUNTALAINEN

      Etkö tiedä sitä että halla-aho sivari.ex-vasuri,heilui anarkistien kanssa pitkin kyliä,yhtäkkiä alkoi mieli "kääntyä" kun ei paavo huolinnukka poliittisiin porukoihin. KUKHAN TÄKINKÄÄNTÄJÄÄN LUOTTAA?? KERRAN KUN KÄÄNNÄT NIIN KÄÄNNÄT AINA!.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe