Kypsä hedelmä lankeaa. Työni on tehty, ja olen tehnyt sen hyvin. Osaan toimeni. Källittämisessä olen Mestari minäkin.
Halla-aho 3 - hommareinot ja kämyt 0
10
255
Vastaukset
- Reino tulee vielä
Uskon että Jari Leino johtaa Muutos 2011:n ja maahanmuuttokriittisen kansanliikkeen voittoon tulevissa eduskuntavaaleissa varsinkin jos rinnalla seisovat Hirvisaari, Lokka, Lintula ja muut kovat Muutoksen miehet. Unohtamatta puolueen karismaattista kaunotarta Helena Erosta.
- Omat asiapaperit
Noita asioita pitää laittaa kuntoon... Niin Muutos 2011 ja puheenjohtaja Reino on ainoot ketkä ne saa kuntoon! Mä olen hänen alamainen... Hautaan asti.
- Muuan ex-plösönaama
Omat asiapaperit kirjoitti:
Noita asioita pitää laittaa kuntoon... Niin Muutos 2011 ja puheenjohtaja Reino on ainoot ketkä ne saa kuntoon! Mä olen hänen alamainen... Hautaan asti.
Halla-aho on europarlamentissa, kämyt nakkikioskilla ja minä edelleen Supon hommissa muita juntteja källittämässä. Jatkakaa!
- Ihmissika
Minä olen lihava possu,ja syön paljon lohturuokaa.
- Lidlin salamia vaan
Eikö alistushommat ja suolikaasusäiliöiden täyttäminen Ruskeassa Talossa enää lohduta, Hengist Duval?
- Neohumanismi voittaa
Sekä Päällikkö että hänen plösönaamainen kaverinsa Supon Sotahistorioitsija löytänevät vielä itsensä kovennetun kurin leiriltä, kun Suuri Unelma käy toteen.
- perut, sylkäsy!
Oletko niitä, jotka aiheutti mulle paniikihäriömn nettiagitoinnilla. Aika törkeää oli touhu yhden zasian tyypeilla.
- xdkghhju
Ja en ole hörhö. Mikä on muutos 2011, imbesilli vainoaja? hyi..
- Halla-ahon äänestäjä
juuri nyt
KELLO 9 MAIKKARISSA perjantaina uusinta maanantaina
ISÄNMAAN MIES
JUKKA KUOPPAMÄKI
TAISTOLAISEN LAULULIIKKEEN vihaama
Taistolaisia edustavat politiikassa nykyisin sinnemäkiläis-hassilaiset eli vihreät
ja tennilätaanilalaiset eli vasemmistoliitto
Kuoppamäki
Jälkeenpäin kuulin, että tämän laulun myötä taistolaiset vihasivat minua. He kokivat sen jollain tavalla vaaralliseksi.
Kun festivaali oli ohi ja kaikki olivat lähteneet pois, niin yksi puolalainen toimitsija kertoi minulle, että Moskovasta oli tullut sähke; tämä laulu ei saa näkyä eikä voittaa. Vapaus oli asiana jo varattu heille. Moskova oli sitä mieltä, että tällaisia lauluja ei voida hyväksyä, jos laulaja ei ole kommunisti. Palkintojenjaossa olin jo vaistonnut jotain tällaista, mutta en osannut kuitenkaan kuvitella sitä. Laulu voitti Syksyn Sävelen ja moni muistaa sen siinä käytetystä hyppykepistä.
http://www.elvisry.fi/artikkeli/kymmenen-laulua-elaman-valtatielta
Sininen ja valkoinen
– Minun piti lähteä puolustamaan edellisen vuoden voittoani Rostockiin. Mietin, että mitä kertoisin ja siitä lähti tämä teksti, halusin kertoa jotain Suomesta. Kotimaa kun taakse jäi, mietin hiljaa mielessäin, mitä siitä kertoisin, kysyjille vastaisin. Näin se alkaa ja vastaus on: Sininen on taivas, siniset on silmänsä sen, valkoinen on hanki.
– Topelius on isoäitini isoisä, joten minulla on topeliaaninen tausta. Topeliuksen ehdotus oli aikoinaan 1800-luvulla, että Suomen lippu olisi sinivalkoinen.
– Sininen ja valkoinen voitti Rostockissa ja laulusta tuli minulle tietynlainen brändi. Jotkut luulivat, että laulu oli jotenkin poliittinen, mutta kyllä se on pelkästään kotiseuturakkaudesta syntynyt. Jälkeenpäin kuulin, että tämän laulun myötä taistolaiset vihasivat minua. He kokivat sen jollain tavalla vaaralliseksi.
– Olin Kanadassa siirtolaisten satavuotisjuhlassa vähän aikaa sitten. Heille tämä on laulujen laulu. Jokaisella on kotimaa sydämessään, vaikka muuttaakin pois. Täällä asuva katselee asioita toisella tavalla, asiat ovat ikään kuin itsestään selviä. Itselleni hieno asia on se, että tämä tuli myös kansakoulun laulukirjaan.
Kultaa tai kunniaa
– Olin Sopotissa esiintymässä kesällä 1973. Minulla oli oma bändi mukana, ikään kuin rock-yhtye, ison festivaaliorkesterin keskellä. Laulut olivat hippi ja new age -henkisiä, Pieni laulu vapaudesta ja Siskot & Veljet, se oli sellainen kaikki yhdessä laulu, jossa me luomme paremman maailman. Lähetyksellä oli yli 60 miljoonaa katsojaa suorassa lähetyksessä ja kahdeksan-yhdeksän takaisinlavalle-pyyntöä. Kaikki kollegat hakkasivat selkään, että hieno homma, sä voitat tämän.
– Tuli palkintojenjako, eikä nimeäni mainittu missään, ikään kuin minua ei olisi ollut olemassakaan. En voinut mennä juhliin, koska tuntui, että toiminta oli ollut falskia ja siinä oli jotakin mätää. Istuin huoneessani ja kirjoitin tämän laulun. Se tarkoittaa, että joko voitto tai kunnia, molempia ei saa, saa vain toisen.
– Kun festivaali oli ohi ja kaikki olivat lähteneet pois, niin yksi puolalainen toimitsija kertoi minulle, että Moskovasta oli tullut sähke; tämä laulu ei saa näkyä eikä voittaa. Vapaus oli asiana jo varattu heille. Moskova oli sitä mieltä, että tällaisia lauluja ei voida hyväksyä, jos laulaja ei ole kommunisti. Palkintojenjaossa olin jo vaistonnut jotain tällaista, mutta en osannut kuitenkaan kuvitella sitä. Laulu voitti Syksyn Sävelen ja moni muistaa sen siinä käytetystä hyppykepistä. - SUOJELUSKUNTALAINEN
Etkö tiedä sitä että halla-aho sivari.ex-vasuri,heilui anarkistien kanssa pitkin kyliä,yhtäkkiä alkoi mieli "kääntyä" kun ei paavo huolinnukka poliittisiin porukoihin. KUKHAN TÄKINKÄÄNTÄJÄÄN LUOTTAA?? KERRAN KUN KÄÄNNÄT NIIN KÄÄNNÄT AINA!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768