Tervehdys,mielestäni se on sitä että kuten valtio elää yli sen mitä saa tuloja,mutta se että valtio saa rahaa verotuloista,on mielestäni ja vielä Lakisääteisesti on mielestäni kummallista,koska joku tekee yksityisesti työtä niin ei saa rahaa muuten kuin tekemällä työtä.En käytä mitään surkeita kaupungin,kunnan,valtion palveluita,mutta ajatelkaa että kaikki jotka ovat julkisissa viroissa saavat rahansa verotuloista.En ota enempää kantaa asiaan koska en Suomen kansalainen.Diplomaatisesti sanoen en sekaannu toisen valtion sisäisiin asioihin.
Hyvää päivän jatkoa
Mitä on köyhyys?
1
133
Vastaukset
- JK JK
NIINKÖ ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99979- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19741- 52719
- 29691
- 49619
