Tosi ärsyttävää ettei Hope ja Liam menny naimisiin vaan taas tuli esteitä. Meneeköhän ne ikinä naimisiin? Onko kellään tietoo? Sais Wyatt ja sen ärsyttävä äiti häipyä tai ainakin jäädä nuolemaan näppejään. Mitä ootte muut mieltä tästä?
ärsyttävää
6
446
Vastaukset
- tietoa tietoa
Eivät ainakaan vielä ole päässeet naimisiin. Tällä hetkellä Hope deittailee sekä Wyattia että Liamia, mutta päätös siitä, kumman kanssa sitoutuu vai sitoutuuko kumpaankaan, on juonipaljastusten mukaan tulossa läiaikoina. Quinn ja Wyatt ovat edelleen mukana sarjassa.
- äippä88
Musta ainakin tyhmää jos menee Wyattin kans naimisiin. Kyl Hope ja Liam kuuluu yhteen :)
- Töttöröö
Ärsyttää se tötterösuu-Wyatt. Miksi sen suu on aina tötteröllä kun se kuuntelee kun toiset puhuu? Onkohan kirjoitettu rooliin vai onko näyttelijän ärsyttävä maneeri?
- paljastuksia
Hope ja Wyatt ovat USA jaksoissa naimisissa ja Hope odottaa Wyattille lasta. Tosin nyt Hopen esittäjä Kim Matula on päättänyt olla uusimatta sopimustaan ja lähtee sarjasta. Hän on jo viimeisen jaksonsa kuvannut, mutta hänen tarkempaa viimeistä ruudussa näkymispäiväänsä ei ole kerrottu. Vielä ei tiedetä roolitetaanko Hopen rooli uudelleen vai palaako Kim joskus takaisin sarjaan.
- I ask the
Sarja on USA voin n. 6kk edellä joten älä nyt laita omiasi.
- pirkko145
ei se ole totta sen vaan ameriikalainen tv sarja
herätys urpo.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64707- 42681
- 90618
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480