Onks Kouvolas runkkupaikkoi ja jos on niih mis?
Kouvola runkkupaikat?
8
1926
Vastaukset
Ainakin Tykkimäen takana olevan hiekkakuoppa alueen keskellä on tukiasema ja sen kopin takana kondomipaketteja et siellä varmaan jotkut käy.
- transtäti
sompasen rannalla levähdysalue,siitä uimarannan taakse eteenpäin sivuranta,sinne lähden liivit päällä runkulle nyt parin kolmen tunnin kuluttua.Myös takaisinpäin sompaselta etelään noin kilometri,vasemmalla iso soralaani jossa kaverit käy runkulla.Olin siellä soralaanin kulmassa runkulla viime syksynä marjanpoimimisaikaan,lantio leveäksi topattuna ja isot tissit 110 e koon korseletissa.Odottelin kaveria saapuvaksi,minulla oli kuulavibraattori kiinni terskan alapinnalla.Nojailin auton takapaksiin suristellen mahtavan seisokin,ja metsästä tulikin marjastaja nainen,viisikymppinen.Siinä seisoin,olin tullut nähdyksi.Ajattelin että täytyy jotenkin selittää,samoin että odottelen kaveria tapaamiseen,hän varmaan arvasi minkälaiseen tapaamiseen.Hän ei sitten kuitenkaan kiirehtinyt paikalta ja olin jo aika kuumana,kalu esillä ja vibraattori kiinni siinä.Hän katsoi suoraan tappiini,sanoin että tälläinen lelu tuli laitettua ja kytkin virran taas suristimeen.No 10 sekuntia ja sperma truuttasi 3-4 pitkässä kaaressa.Nainen vaan totesi että helpottiko...ja lähti hiljakseen menemään.Kun kaveri sitten tuli,olin jo kuiva poika mutta runkkasin hänet liiveilleni...siellä siis tänään n 14-16
- make110
kouvolan runk paikkoja. tulisin perj. runkulle ohimennen. Ukm45 onko hakukkaita mukaan?
- Jässi
Siinä Sompasen P-paikalla käynyt useinkin mutta koskaan ei ole ketään siellä näkynyt. Jäljistä päätellen siellä on kuitenkin runkkailtu.
Hyviä rauhallisia pusikoita siinä kyllä olis hommailla. - Maisemanpilaajat
Miksi te ette pysy kotonanne?
Sairaat. Sompasen levarilla tuli tänään puolilta päivin käytyä. Ei ollut ikävä kyllä muita. Runkkasin siis autossa yksikseen😥 Mitä muita paikkoja Kouvolassa on missä olisi runkkuseuraa?
- Panot
Voihan sitä tavata fiksua naistakin jos miehellä on käytös tavat .
- Anonyymi
KÄVIN TÄNÄÄN SIELLÄ 19 AIKAAN MUTTA HILJASTA OLI
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802