Kouvola runkkupaikat?

runkkareidenrunkkari

Onks Kouvolas runkkupaikkoi ja jos on niih mis?

8

1926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin Tykkimäen takana olevan hiekkakuoppa alueen keskellä on tukiasema ja sen kopin takana kondomipaketteja et siellä varmaan jotkut käy.

• transtäti

sompasen rannalla levähdysalue,siitä uimarannan taakse eteenpäin sivuranta,sinne lähden liivit päällä runkulle nyt parin kolmen tunnin kuluttua.Myös takaisinpäin sompaselta etelään noin kilometri,vasemmalla iso soralaani jossa kaverit käy runkulla.Olin siellä soralaanin kulmassa runkulla viime syksynä marjanpoimimisaikaan,lantio leveäksi topattuna ja isot tissit 110 e koon korseletissa.Odottelin kaveria saapuvaksi,minulla oli kuulavibraattori kiinni terskan alapinnalla.Nojailin auton takapaksiin suristellen mahtavan seisokin,ja metsästä tulikin marjastaja nainen,viisikymppinen.Siinä seisoin,olin tullut nähdyksi.Ajattelin että täytyy jotenkin selittää,samoin että odottelen kaveria tapaamiseen,hän varmaan arvasi minkälaiseen tapaamiseen.Hän ei sitten kuitenkaan kiirehtinyt paikalta ja olin jo aika kuumana,kalu esillä ja vibraattori kiinni siinä.Hän katsoi suoraan tappiini,sanoin että tälläinen lelu tuli laitettua ja kytkin virran taas suristimeen.No 10 sekuntia ja sperma truuttasi 3-4 pitkässä kaaressa.Nainen vaan totesi että helpottiko...ja lähti hiljakseen menemään.Kun kaveri sitten tuli,olin jo kuiva poika mutta runkkasin hänet liiveilleni...siellä siis tänään n 14-16

• make110

kouvolan runk paikkoja. tulisin perj. runkulle ohimennen. Ukm45 onko hakukkaita mukaan?

• Jässi

Siinä Sompasen P-paikalla käynyt useinkin mutta koskaan ei ole ketään siellä näkynyt. Jäljistä päätellen siellä on kuitenkin runkkailtu.
      Hyviä rauhallisia pusikoita siinä kyllä olis hommailla.

• Maisemanpilaajat

Miksi te ette pysy kotonanne?
      Sairaat.

• Sompasen levarilla tuli tänään puolilta päivin käytyä. Ei ollut ikävä kyllä muita. Runkkasin siis autossa yksikseen😥 Mitä muita paikkoja Kouvolassa on missä olisi runkkuseuraa?

• Panot

Voihan sitä tavata fiksua naistakin jos miehellä on käytös tavat .

• Anonyymi

KÄVIN TÄNÄÄN SIELLÄ 19 AIKAAN MUTTA HILJASTA OLI

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3080
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2884
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2316
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1296
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1073
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      979
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe