Tuli ostettua olutta Lidlistä. Kassalla korttipäätteessä luki, että lähimaksaminen on mahdollista Lidlissä. Tietysti! En minä ainakaan ole koskaan ostoksiani KAUKAA maksanut, kun kassalla olen asioinut.
Vastaukset 5
- Heko heko heko heko
No kylläpä lohkaisit hyvän jutun! Mihin hemmettiin mitään Putouksia sun muuta standupia enää tarvitaan kun tuollaisia komedian neroja löytyy ihan vaan Suomi 24:n kirjoittajien joukosta.
Nauran itseni tärviölle. Not.
http://www.nordea.fi/henkilöasiakkaat/päivittäiset raha-asiat/kortit/lähimaksaminen/1607912.html
http://www.luottokunta.fi/Kaupoille/Maksujen-vastaanotto/Lahimaksaminen/ - 1+10
Entä langaton maksaminen?
- 15+11
"En minä ainakaan ole koskaan ostoksiani LANGALLISESTI maksanut, kun kassalla olen asioinut."
- Ei kelvannut
Kokeilin ehdottaa, että maksan ostokseni kaukomaksuna seuraavana päivänä kaupungin toiselta laidalta, mutta kun lähdin juoksemaan kaljojeni kanssa kohti ulko-ovea, Lidlin harmaakarhut hyökkäsivät kimppuuni!
Ehdotukseni on, että korttipäätteissä mainittaisiin, että LÄHImaksaminen on pakollista! - Hohhoijjjaaa
Huono läppä ei ainakaan parantunut tuosta jatkojorinasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 42789
- 62758
- 60740
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42733- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67556
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 29485
- 44475
- 95462
- 32459
- 40437
- 58421
- 17410
- 24409
- 43397